packing to Germany + TIPS

8:00 am

Hi! So on the 10th of August I am going to Germany, to my family. I am going to be near Dortmund and I am really excited. In this post I want to show you what I am packing and give you some tips. I hope you will like it and enjoy!
PL: Cześć! 10 sierpnia lecę do Niemiec, do rodziny. Będę blisko Dortmundu i bardzo się cieszę. W tym poście chce ci pokazać do zabieram ze sobą i chcę dać ci kilka rad. Mam nadzieje, że ci się spodoba, enjoy!

What I`m taking:
This isn`t everything, because I didn`t have everything packed yet, when I was doing the photos :)

TIPS
♥ Roll your clothes to get more space in your suitcase.
♥ Put your underwear in a bag, so if you will have to show what is in your suitcase on the airport, the security won`t look at it.
♥ Put your shoes in a plastic bag or shower caps, it will prevent from getting your clothes dirty.
♥ Always check if the size of the suitcase is correct.
♥ Put your cosmetics in a plastic bag at home, so it will be quicker on the airport.



If you have any tips, write them in the comment I will update the tips :)

Have a great day! ♥

xxx

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Have a nice trip dear Wiktoria,thank you for your tips! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  2. Życzę Ci miłej wycieczki ^^ super rady ;) pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. Miłego wyjazdu :) Ładny kombinezon :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ale piękny kombinezon! Udanego wyjazdu :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  5. Kombinezon jest naprawdę świetny! Sama jutro zaczynam swoje pakowanie na kolejne wakacje. Z pewnością skorzystam z niektórych porad.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w tym kombinezonie! Jest świetny :) Udanego wyjazdu!
    https://martyna-semen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Great post, pictures are beautiful!
    Do you want to follow each other, if you do, follow me and tell me in the comments on my blog, so I can follow you back!
    Have a great day :)
    https://darijadujovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetny kombinezon!!! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    ReplyDelete
  9. Śliczny kombinezon. Ja, gdy się pakuję, zawsze myślę o tym, by wziąć jak najmniej rzeczy i od razu układam je w outfity ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Miłej podróży! Ja na wyjazd do Warszawy wzięłam dwie sukienki, spódnicę i koszulkę :) Ale to był wyjazd 2-dniowy.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete

Spam will be deleted.