My everyday, natural makeup tutorial!

8:00 am

Hi! Today I want to show what I use to do my everyday natural makeup. I hope you will like this mini tutorial, I use cosmetics that are quite cheap and good. Write me in the comment, if you ever used any of these products!
PL: Cześć! Dziś chce ci pokazać co używam do mojego codziennego, naturalnego makijażu. Mam nadzieje, że ten mini tutorial wam się spodoba, używam kosmtyków, które są w miarę tanie i dobre. Napisz mi w komentarzu czy używałaś kiedyś, któreś z tych kosmtyków!

I start my makeup with a moisturizer. I use the one from Ziaja./ Zaczynam mój makijaż od kremu nawilżającego. Ja używam ten od Ziaji.
I use this concealer from Manhattan on all my spots and pimples :) /  Używam ten korektor od firmy manhattan na moje niedoskonałości.
The next thing that I put is this foundation. / Następną rzeczą, którą nakładam jest ten podkład.
I matte my face a bit with this matting powder. / Matuje trochę moją twarz, za pomocą tego pudru.
Next I moisturize my lips./ Następnie nawilżę usta.
I do my lashes with this mascara :D / Maluje moje rzęsy tą maskarą :D
I contour my face a bit with this bronzer from lovely. / Konturuje swoją twarz tym bronzerem od lovely.
I use the highlight from Hi-Light pallette that I got from BeautyBigBang.com. / Używam rozświetlacz z paletki Hi-Light, którą dostałam od BeautyBigBang.com.
The last thing is this lip liner from True Lips in colour 054, from BeautyBigBang LIP LINER / Ostatnią rzeczą jest konturówka z True Lips w kolorze 054, od BeautyBigBangKONTURÓWKA
Have a lovely day! ♥
xxx

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Super wyglądasz no i oczywiście zgodnie z zamiarem- naturalnie! Ładna z ciebie dziewczyna to i dużo makijażu nie potrzeba :)
    teyzz blog

    ReplyDelete
  2. Mój makijaż wygląda podobnie :) Puder z Wibo jest świetny :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczny makijaż, sama często się tak maluję, jednak staram się zawsze nałożyć dwie warstwy korektora, aby w 100 % zakryć wszelkie niedoskonałości ;) Wygląda to naprawdę ślicznie i tak jak powinno być - naturalnie :) I przyznam szczerze zaciekawiłaś mnie tym bronzerem od Lovely, muszę go wypróbować!

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię kosmetyki marki "Manhattan" oraz "Wibo" ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładnie Ci w takim lekkim, naturalnym makijażu :) Wyglądasz świetnie
    http://martyna-semen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ładny, delikatny makijaż :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Również mam ten sam brązer :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/07/eye-cosmetics-eyebrows-and-make-up.html

    ReplyDelete
  8. Świetne produkty. Ja kiedyś przed makijażem nie nakładałam kremu nawilżającego, ale od jakiegoś czasu zaczęłam nakładać.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna sprawa z tym tutorialem, przydatny post :)
    https://healthycamomile.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ładnie, bo delikatnie :) Nie używałam żadnego z pokazanych kosmetyków.
    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczny makijaż :) Również używam tego tuszu do rzęs :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  12. Właśnie zastanawiałam się czy kupić ten bronzer ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Great post my dear! And if I can tell, this blog design is beautiful! I followed you because I'm already in love with this blog! I would loove to have you on my blog! ♥

    https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Beautiful natural look. This is perfect for your age.
    Have a nice day!

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  16. W ten sposób uzyskujesz naprawdę bardzo ładny, naturalny i dziewczęcy efekt, który naprawdę trafia w mój gust!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny, bardzo naturalny makeup :)

    ReplyDelete
  18. Ale jesteś śliczna, serio! Makijaż wygląda mega, na pierwszy rzut oka w ogóle go nie widać ale cała twarz wygląda super i właśnie to się ceni w makijażu (:

    póki co zaprawszam do siebie, dopiero zaczynam i miło by mi było, gdyby ktoś ocenił to trochę bardziej profesjonalnym okiem haha -> https://anmyosotis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Używasz podobnych produktów jak :) Bardzo podoba mi się, że piszesz w dwóch językach :) Piękny, naturalny makijaż :) I cudne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    ReplyDelete

Spam will be deleted.