Warsaw 2017!

8:00 am

Hi! So this year I went to Warsaw for my school trip. I was really excited to go there, because in the capital city I was only on the airport, a couple of years ago. I was there for 4 days, I enjoyed the trip. In this post I don`t want to write too much, I just want to show you the photos! So enjoy! x

PL: Cześć! Więc w tym roku na moją wycieczkę szkolną pojechałam do Warszawy. Bardzo się cieszyłam, bo w stolicy byłam tylko na lotnisku, kilka lat temu. Bylam tam 4 dni, jestem zadowolona z wycieczki. W tym poście nie chce pisać dużo, chce po prostu podzielić się zdjęciami! x
Have you been in Warsaw?
x

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Great photos. Warsaw looks amazing!💕

    minnahslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Warszawa jest piękna <3 Ja również wybieram się na wycieczkę tylko, że w październiku :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny mix zdjęć! Nie mogę oderwać wzroku od tej prześlicznej koszuli. Pozazdrościć wyjazdu!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Warszawa jest cudowna! Świetne zdjęcia, jeszcze na marmurkowym tle :)
    Na pewno będziemy zaglądać tu częściej, chodź liczymy, że zajrzysz też do nas :) http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! Ja niestety nie byłam jeszcze w Warszawie, ale mam nadzieję, że niedługo się tam wybiorę :)
    http://by-koni.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Warszawa to ciekawe miasto! Jak ja dawno tam byłam...
    Wspaniałe zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Warszawa jest piękna! Byłam kilka lat temu i przemierzam się do tego aby ponownie pojechac i pozwiedzać, bo na pewno wiele się zmieniło :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super zdjęcia! Uwielbiam Warszawę, jest cudowna :)

    immhfashionblog(klik)

    ReplyDelete
  9. Ja do Warszawy wybieram się za tydzień ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. W Warszawie byłam kilka lat temu :D
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.