my summer plans

8:00 am

Hi! How are you? In this post like you had already read I am going to tell you about my summer plans. Actually I am quite excited for this summer, if you want to know where I am going just read :) I am really curious about what are you doing this summer. Write about it in the comment ♥ x

PL: Cześć! Jak tam? W tym poście jak juz mogłaś przeczytać chce ci powiedzieć o moich wakacyjnych planach. Tak właściwie to jestem bardzo podekscytowana tymi wakacjami, więc jeśli chcesz wiedzieć co będę robiła to czytaj dalej :) Jestem bardzo ciekawa co robisz w wakacje, więc napisz o tym mi w komentarzu ♥ x
From the 30th of June to the 10th of July I am going to England, again. Like last year I was there for six weeks, but who cares. It just wasn`t planned, becuase there is a problem with the house in the UK and we have to solve it, but I don`t want to talk here about my private life. So, yeah I have planned that I am going to meet my childhood friend and maybe some other people, but I am not sure yet. I am planning on making a vlog from the UK, but I have to think about that, so If you would like to see a video, just write to me.
PL: Od 30 czerwca do 10 lipca lecę znowu do Anglii. W zeszłym roku byłam tam na 6 tygodni, ale co mi tam. Nie planowałam tego, jest poprostu problem z moim domem w Wielkiej Brytanii i musze lecieć go rozwiązać, ale nie chce tu rozmawiać o moim prywatnym życiu. No więc, tak mam zaplanowane spotkanie z moją koleżanką z dzieciństwa i mozliwe, że z innymi osobami, ale nie jestem pewna. Planuje zrobić vloga z Anglii, ale jeszcze o tym musze pomyśleć, więc jeśli chciałabyś zobaczyć filmik, napisz mi.
From the 10th of August to the 22nd of August I am going to Dortmund, Germany. My family lives there and I want to go and visit them. I think that mostly I will spend time with my cousine, so I don`t really know what I am going to do.
PL: Od 10 sierpnia do 22 sierpnia lecę do Dortmundu, Niemcy. Moja rodzina tam mieszka i chce ich poprostu odwiedzić, myślę, że większość czasu spędze z moją kuzynką, więc nie wiem co będziemy robić.
Of course, I want to relax and take a break in summer, last school year was crazy. The exams and my grades were just the thing that I was working on. I hope that I will be active on the blog and my social medias, so If you want you can follow me there :) I think that is it and see you next time in  a brand new post! Love you ♥
PL: Oczywiście, chce odpocząć i zrobić sobie przerwę w wakacje, ostatni rok szkolny był szalony. Egzaminy i moje oceny były rzeczami nad, którymi pracowałam. Mam nadzieje, że będę aktywna na blogu i moich portalach społecznościowych, więc jeśli chcesz to możesz mnie zaobserwować :) Myślę, że to wszystko, więc widzimy się w następnym nowym poście! ♥

xxx

PS. Sorry if there won`t be any posts while I`m in England, but I don`t know if I will have a laptop there. I will try to make a couple extra posts to public on the days that I am in the UK, but I don`t know!

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, z chęcią zobaczyłabym twój vlog z Anglii :)
    Aktualnie planuję małe wycieczki w okolicy i być może pojadę do Munster lub innego miasta w Niemczech, które nie znajduje się zbyt daleko od mojego miasta.
    Piękny wygląd bloga x

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Życzę w takim razie sukcesywnych wakacji! Tyle wyjazdów, będzie się działo :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  3. Prześliczne zdjęcia! Wyglądasz super :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    ReplyDelete
  4. Śliczna stylizacja :) Ładna sukienka :) Chcę zobaczyć takie vblogi z Anglii :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja w wakacje zamierzam pracować, więc za bardzo nie odpocznę. :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Byłam w Anglii 3 lata temu. Londyn podbił moje serce <3 Ja w wakacje idę do pracy, więc odpocznę sobie kiedy indziej, hah ;)

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    ReplyDelete
  7. Życzę udanych wakacji :) Mam nadzieję, ze będziesz dobrze wspominać!
    Ja będę odpoczywać.
    MÓJ BLOG - klik!

    ReplyDelete
  8. You look very nice. Floral dress is great.

    Big Sale. Up to 50% off* on selected items. Visit us today to start weekend shopping - JC Unique Wholesale

    ReplyDelete
  9. Udanych wakacji, strasznie chciała bym w ogóle lecieć do Anglii, ale w tym roku lecę do Hiszpanii ( nie narzekam, bo strasznie się też z tego cieszę ).
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. So cute!

    http://iameleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia i śliczna sukienka! Ja swoimi wakacjami cieszę się już od miesiąca i zdążyłam pierwszy raz pojechać do Niemiec. Na dalsze miesiące planuje jeszcze kilka wyjazdów, więc mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Tobie życzę fantastycznych wakacji i udanych wyjazdów. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tam najnowszy post, w którym zabieram do bajkowego zamku.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Świetnie, oby wszystkie Twoje plany powiodły się! :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  13. You have so many plans and you seem really organized. I on the other hand, just plan on being lazy haha. I hope you'll have lots of fun travelling and still stay active :)
    New post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Życzę udanych i niezapomnianych wakacji! Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  15. świetny blog przejrzysty, daje obs ;) https://gwiazdka2402.blogspot.com/2017/06/aliexpress-zakupy-za-40-z.html

    ReplyDelete
  16. Świetne plany na wakacje, chętnie przeczytam notki dotyczące wyjazdów :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Fajnie, że pojedziesz do Anglii i do Niemiec. Życzę udanych wakacji! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ReplyDelete
  19. Udanych wakacji! Ja też lecę do Anglii, a dokładniej do Londynu, ale z chęcią zobaczę twojego vloga z tego miejsca :)
    by-koni.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. zapowiadają się świetne wakacje ;) czekam na vloga ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  21. świetne plany, kochamy wakacje równie mocno jak ty! pięknie wyglądasz!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia. Od jakiegoś czasu poluję na tego typu sukienkę, ale wszystkie jakie mierzyłam źle leżą :o
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    ReplyDelete

Spam will be deleted.