My favourite highlighters

8:00 am

Hi! In this post I want to tell you about my favorite highlighters! I love them and when I do a full makeup I don`t forget about my highlight! So I want to share with you my fav highlighters! I am a bit nosy and I want to know do you use highlighters?
PL: Hej! W tym poście chce ci opowiedzieć o moich ulubionych rozswietlaczach! Uwielbiam je i kiedy robie pełny makijaż nie zapominam o rozświetlaczu! Więc, chce się z wami podzielić moimi ulubieńcami! Jestem troche wścibska i chce wiedzieć czy ty używasz rozświetlacza?

Hi-Lite pallete by Lime Crime - The pigmentation is really good, it looks gorgeous on your skin. It`s vegan and 100% cruelty free. I highly recommend you it! I got it from the store Beauty BIGBANG. Remember that you have 10% OFF on the code - KID10.
PL: Hi-Lite paleta od Lime Crime - Pigmentacja jest bardzo dobra, wygląda ślicznie na skórze. Jest wegański i nie testowania na zwierzętach. Polecam ci go! Pochodzi ze strony - Beauty BIGBANG. Pamiętaj, że masz tam 10% znizki na kod - KID10.
Gold Highlighter by Lovely - This was my first highlighter, I don`t use it really often now, because I have others, but I love it. It`s cheap and it looks lovely on your skin.
PL: Gold Highlighter od Lovely - To był mój pierwszy rozświetlacz, nie używam go teraz często, bo mam inne, ale uwielbiam je. Jest tani i wygląda przepięknie na skórze.
Goddess of Love by I♥MAKEUP - This is my all time favourite, I love this highlighter. The pigmentation is so good and I just love it! I highly recommend you it! 
PL: Goddess of Love od I♥MAKEUP - To mój ulubiony, ulubiony. Kocham ten rozświetlacz. Pigmentacja jest genialna i polecam ci go!
Have a great day! ♥

xxx

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Te serduszko jest świetne :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wszystkie jakie pokazałaś lubię... Lovely to na prawdę zaskoczenie jak za tę cenę :)

    ReplyDelete
  3. Słyszałam, że te serduszka są naprawdę świetne, jednak ja aktualnie nie stosuję żadnego makijażu od pół roku. Może, kiedy wrócę do malowania, zainteresuję się nim ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  4. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    ReplyDelete
  5. Widziałam te serduszka w drogerii :) osobiście nie używam tego typu kosmetyków..

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    ReplyDelete
  6. Lovely jest moim faworytem!

    ReplyDelete
  7. uzywalam tego drugiego ostatnio i jest super <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja już od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu serduszka. Mam nadzieję, że wkrótce znajdzie się on w mojej kosmetyczce, bo według mnie prezentuje się najlepiej!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.