June favourites!

8:00 am

Hi! How are you? I think that I did favourites like only once on my blog, so I just want to show you some stuff that I really liked in the past month. I don`t want to write a lot here, so lets get in to the post!
PL: Cześć! Co u ciebie? Zrobiłam ulubieńców chyba tylko raz na blogu, więc chce wam pokazać kilka rzeczy, które mi sie spodobały w ostatnim miesiącu. Nie chce pisać dużo tutaj, więc zapraszam do dalszej części posta!
13 reasons why: I think that everybody heard about it. Some say that they didn`t enjoy watching it , but I really liked it. In my opinion every teen should watch it and see what words and things that you do can lead to.
PL: 13 Powodów: Sądzę, że każdy już słyszął o tym serialu. Niektórzy mówią, że nie spodobało im się, ale ja się zakochałam. Moim zdaniem każdy nastolatek powienien obejrzeć ten serial i zobaczyć co słowa i uczynki mogą spowodować.
The vampire diaries: This TV serie is (for me), sooo cool and I really enjoy watching it. I am in the 3 season and I love it. If you are looking for a great TV serie I highly recommend you it!
PL: Pamiętniki Wampirów: Ten serial (jak dla mnie) jest bardzo fajny i podoba mnie się. Jestem w 3 sezonie i uwielbiam. Jeśli szukasz świetnego serialu, serdecznie polecam!
Rimmel fresher skin: This foundation is so nice, for me. It is really light and doesn`t block your pores. It looks natural on my face, for a teen that doesn`t have skin problems and wears light makeup it`s perfect!
PL: Rimmel fresher skin: Ten podkład jest bardzo fajny dla mnie. Jest lekki i nie zatyka porów. Wygląda naturalnie na twarzy, dla nastolatka bez problemów ze skóra i nosi lekki makijaż jest idelany!
Bell wax brow pencil: I saw it and said that I need to try it out, I have the colour 01, which is perfect for blond hair. It gives a natural look and a nice fill in.
PL: Bell wosk do brwi w kredce: Zobaczyłam ją w sklepie i powiedziałam, że muszę wypróbować, mam numer 01, który jest idealny dla blondynek. Daje naturalny efekt i fajne wypełnienie.
Rimmel volume colourist mascara: I recently started to use my mascara regulary. I love it, because it gives me a natural look and I get the feeling that after using this mascara my lashes started to grow!
PL: Rimmel volume colourist maskara: Ostatnio zaczęłam używać maskary regularnie. Uwielbiam ją, bo daje naturalny efekt i mam takie wrażenie, że po tej maskarze moje rzęsy zaczęły rosnąć!



What are your favourites?

xx

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Świetni ulubieńcy :) Serial ,,13 powodów'' uwielbiam ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam "13 powodów" :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. "13 powodów" jest wspaniałym serialem który powinien być puszczany w szkołach na lekcjach wychowawczych! Fajny post :)

    http://hitemjestzycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam 13 powodów i czekam z niecierpliwością na drugi sezon!

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  5. Jeśli chodzi o piosenki większość znam i chętnie słucham <3
    wiki (klik)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam te seriale!
    Niektóre z tych piosenek także znam i bardzo lubię słuchać <3

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    ReplyDelete
  7. Nie oglądałam serialu 13 powodów, ale gdy teraz są wakacje może zacznę go oglądać.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Great post! Photos are amaizing! :)
    New post, hope you'll comment --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html#comment-form

    ReplyDelete
  9. Świetni ulubieńcy :) słyszałam dużo o serialu "13 powodów" ale go nie oglądałam, teraz mam wakacje i mam zamiar to nadrobić :)
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  10. Dużo słyszałam o serialu "13 powodów" i mam nadzieję, że we wakacje uda mi się go obejrzeć. Co do piosenek to większość z nich też bardzo lubię!
    by-koni.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Oba seriale znam i bardzo lubię ;) a piosenki super :*
    Może follow za follow? Daj znać u mnie w komentarzu :) Miłego dnia!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zgadzam się w 100 % co do "13 powodów" i "Pamiętników Wampirów" (moje ulubione :) Seriale jak najbardziej godne polecenia :)

    http://mvzzle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pamiętniki Wampirów to jeden z moich ulubionych seriali. Szkoda, że się skończył.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetna playlista<3 lubię to!
    świetny wpis, co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    ReplyDelete
  15. Te dwa seriale obejrzałam i uwielbiam <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.