2 years of this blog! + surprise!

8:00 am

Hi! I can`t believe that today is 2 years of this blog! When I started this blog I really thought that I would quit! Now I am sitting here and I can`t believe it! Thank you for visiting me here. Without you I wouldn`t be where I am now! Thank you! x
PL: Hej! Nie moge uwierzyć, że dzisiaj mija 2 lata od założenia tego bloga! Kiedy zaczynałam go, myślałam, że zrezygnuje! Teraz siedzę tutaj i nie mogę uwierzyć! Dziękuje, że wchodzisz tutaj. Gdyby nie ty to mnie by tutaj nie było! Dziękuje! x


SURPRISE
I made a Youtube channel! My first video is public, so go and check it out! I hope you like it and some of the life hacks are new for you and you will use them! Kisses ♥
PL: Założyłam kanał na youtube`ie! Mój pierwszy filmik jest już, więc zapraszam do oglądania! Mam nadzieje, że spodoba ci się i niektóre triki są dla ciebie nowe i będziesz je używać! Całusy ♥

You Might Also Like

14 komentarze

  1. ja również "świętuje" dziś moje drugie urodziny bloga hahaha!<33
    dokładnie 2 lata temu dodałam pierwszego posta,jak ten czas szybko leci ahah:)
    GRATULUJĘ I ŻYCZĘ DALSZYCH SUKCESÓW!
    wiki (klik)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję dwóch lat! Na pewno będę zaglądać na kanał. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Gratuluję :) Wpadam na twój kanał :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Gratuluję dwóch lat blogowania i życzę takich rocznic jak najwięcej oraz mnóstwa sukcesów :) Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gratuluję kochana dwóch latek i życzę kolejnych :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję dwóch lat :), życzę jeszcze więcej.
    Ja w maju świętowałam rok :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  7. gratuluję 2 lata to już dosyć :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Great post <3
    I follow your blog :)
    Visit my blog if you want :) ♥

    Jana Lukic

    ReplyDelete
  9. Gratuluje tych dwóch lat na blogu. I życzę kolejnych sukcesów.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Gratuluję 2 lat i życzę wytrwałości! <3

    ReplyDelete
  11. O jaa, powodzenia na nowym kanale! Gratuluje 2 latek ♥

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  12. Gratuluję ☺


    Zapraszam do mnie! ☺ Może mój blog i wpisy na nim, spodobają Ci się na tyle, że zostawisz komentarz i obserwację. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  13. Gratuluje 2 lat w blogosferze i życzę kolejnych :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.