Places to spend your holidays!

8:00 am

Hi! I want to share with you 3 places where you can spend your vacation! They are not really cheap, but if you have the money you can easily go there. I have never been in these places, but from the photos you can see that they are magical! Literally summer goals! So, go and check them out!

PL: Hey! Chce się z tobą podzielić 3 miejscami, w których możesz spędzić swoje wakacje! Nie są tanie, ale jeśli masz pieniądze to możesz z łatowścią tam polecieć. Nigdy nie byłam tam, ale ze zdjęć widać, że te miejsca są magiczne! Dosłownie wakacyjne goals! Więc, idź i sprawdź je!
photo credits to the owners!
---
Where are you going on your holidays?

x

You Might Also Like

13 komentarze

  1. W Mexyku mam przyjaciółkę ale tam z niemowlęciem nie pojadę, bo strach. Na Filipiny bym poleciała no ale z takimi małymi dziećmi, to raczej wybiorę jakieś miejsce w Polsce. Pozdrawiam! ^^

    ReplyDelete
  2. Filipiny marzą mi się <3 W Grecji byłam na 2 tygodniowych praktykach i zakochałam się w tym miejscu <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. i ostatnie miejsce ... w pracy :p

    ReplyDelete
  4. Miejsca są rzeczywiście piękne ! Pozdrawiam :D

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Greece is an amazing place. I would love to visit it one day! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
  7. Ciekawe propozycje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.

    ReplyDelete
  9. meksyk mi się bardzo marzy a zwłaszcza Tulum
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  10. filipiny i santorini już od jakiegoś czasu mi się marzą!<3 Może kiedyś uda mi się odwiedzić te cudowne miejsca <3
    pozdrawiam,wiki

    ReplyDelete
  11. Santorini jest piękne! <3 Marzy mi się Grecja :D Dodaję do obserwujących i pozdrawiam! :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Santorini <3 muszę kiedyś tam jechać.
    http://modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.