My Top 3 Places I Want To Visit!

8:00 am

Hi! Today I want to tell you about my top 3 places I want to visit! I saw the photos on Instagram and other social medias of bloggers and celebrities and I just fell in love with them! Just go and see the photos! These places are on the top in the moment, maybe it will change in a while, because I will find something more interesting, but who knows?

PL: Cześć! Dziś chce ci powiedzieć o moich top 3 miejscach, które chce odwiedzić! Zobaczyłam zdjęcia na Instagramie i innych portalach społecznościowych, u blogerów i innych sław i zakochałam się w nich! Po prostu zobacz zdjęcia! Te miejsca są na topie teraz, możliwe, że zmieni się to z czasem, bo znajdę coś bardziej ciekawego, ale kto wie?
Santorini, Greece
I don`t really remember who inspired me for this location, but the white houses and the views are amazing! The photos would be just awesome to do there, I just fell in love with this place!
PL: Nie pamiętam za bardzo, kto zainspirował mnie do tej lokalizacji, ale białe domki i widoki są niesamowite! Fajnie, by było zrobic tam zdjęcia, zakochałam się w tym miejscu!
Aruba
For this trip Jessica Mercedes inspired me! I would love to go to the flamingo beach there! This locaction would be a dream, seriously! Just check out the photos from there!
PL: Jesscia Mercedes zainspirowała mnie do tego miejsca! Chciałaym iść na plaże z flamingami! Ta lokalizacja byłaby marzeniem, na prawdę! Zobacz zdjęcia!
Hawaii
I remember that Nate Garner who used to live in Hawaii inspired me to this location. I don`t think that in the nearest years I will go there, but I would like to explore Hawaii. I would go to the "stairway to heaven", go on the beautiful beach in Kahala, Oahu and of course swim with turtles!
PL: Pamiętam, że Nate Garner, który mieszkał na Hawajach zainspirował mnie do tej lokalizacji. Nie sądzę, że polece tam w najbliższych latach, ale chciałabym zwiedzić to miejsce. Na pewno poszłabym na "stairway to heaven", na piękną plaże w Kahala, Oahu i oczywiście popływałabym z żółwiami!
Jeans - H&M | Fishnets - dresslily | Shoes - Converse

Which place do you want to visit?

xxx

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Oby udało się ci zobaczyć wszystkie te miejsca. U mnie jak na razie największym celem jest Londyn x

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz ;) Ostatnie zdjęcie mega <3. Też chciałabym odwiedzić Hawaje ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Amazing post.You look great! I would love to visit Maldives and Dubai. <3

    Minnah's Life



    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, ze uda Ci się odwiedzić wszystkie te miejsca! Ja chciałabym zwiedzić USA :)

    ReplyDelete
  5. Super! :)
    życzę jak najszybszej podróży, też mam taką listę miejsc :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  6. Powodzenia w zwiedzaniu tych miejsc! Myślę, że na pewno Ci się to uda!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  7. Cudownie wyglądasz <3 Zauważyłam, że mamy ten sam szablon. Proszę powiedz mi w jaki sposób zmieniłaś kolor tego dolnego paska ? Męczę się z tym już dobre kilka dni. Udało mi się tylko zmienić ten górny na różowy a dolny nadal pozostaje czarny. Przy okazji u mnie też pojawił się nowy post. Zapraszam i liczę na pomoc :) http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/05/met-gala-2017-przeglad-stylizacji.html

    ReplyDelete
  8. Też bym chciała Hawaje odwiedzić :D ładna stylizacja :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  9. Love your outfit dear,so pretty!! I would love to go to Santorini too!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia, zakochałam się w tej stylizacji ♥

    Lat Dream By me *klik*

    ReplyDelete
  11. NIESAMOWITE ZDJĘCIA! ;) ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: NATALIEFASHION97

    ReplyDelete
  12. Świetny wpis! Bardzo ładne zdjęcia.
    Trzymam kciuki, aby udało Ci się zwiedzić wszystkie te miejsca!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  13. Mam nadzieję, że uda ci się kiedyś zobaczyć te miejsca :) Sama z chęcią bym się do nich wybrała!
    http://by-koni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Santorini tez chcialabym zwiedzic. :)

    ReplyDelete
  15. I want to visit Hawaii and Santorini, too! They're like the best summer getaways ♥ :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  16. Hawaje to miejsce, które i ja chcę odwiedzić. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ach, mi marzy się zobaczenie flamingów na żywo :) Fajne okulary!
    Aleksandra

    ReplyDelete
  18. Też marzymy o hawajach :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  19. Hej *.*
    Jak ładnie wyglądasz, ja w zeszłym roku przeprowadziłam się do Londynu i jak na razie bardzo mi się tu podoba. :)
    I co do postu to Hawaje też są moim marzeniem, aby je zobaczyć.
    Pozdrawiamy, xxx
    ***KLIK***

    ReplyDelete
  20. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. You're rockin' that outfit!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    ReplyDelete
  22. Mam nadzieje, ze uda Cis ie zrealizowac plany!
    ja odliczam dni do wylotu do Wietnamu ♥

    ReplyDelete
  23. Trzymam kciuki za zrealizowanie planów ^^ Bardzo ładna stylizacja i śliczne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.