My dream living room | INSPIRATIONS

8:00 am

Hi! So someone requested a post like this. So I want to share with you my dream living room! This post is some kind of inspiration for you :) I love to see some inspiration boards, taht you can find on pinterest, so I want to make one on my blog, so I hope you will like it!

PL: Cześć! Ktoś zaproponował bym zrobiła taki post. Więc chce się z wami podzielić jak chciałabym by wyglądał mój wymarzony salon! Ten post będzie taką inspiracją dla ciebie :) Uwielbiam oglądać takie tablice z inspiracjami na pinterest, więc chciałam zrobić taką na moim blogu, mam nadzieje, że spodoba ci się!
I hope you like it!
xx

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ładne inspiracje :) Ja chciałabym, aby mój wyglądałam tak jak na 2 :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie duże okna to jest to co chciałabym mieć w salonie :)
    Te okrągłe lustra są świetne!

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  3. Przepiękne! Nie mogę się doczekać jak za rok będę urządzac własne mieszkanie! :)
    Only Dreams

    ReplyDelete
  4. Cudowne inspiracje! Uwielbiam oglądać takie zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Przepiękne! Marzę o takim wnętrzu w moim przyszłym domku/mieszkaniu :P

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    ReplyDelete
  6. Super przerobione zdjęcia, wpadają w oko, a pokoje wiadomo z klasą, cudowne.
    CLICK- MY BLOG! Poklikasz w linki w ostatnim poście??

    ReplyDelete
  7. piękne, inspirujące zdjęcia<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajne inspiracje. Lubię przeszklone przestrzenie :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    ReplyDelete

Spam will be deleted.