Cosmetic Haul! + Swatches!

8:00 am

Hi! I hope that you are having an amazing day! Today I want to show you what I bought/ got in the last days! My cosmetics were ending, so I bought some stuff and I want to share it with you! I hope you will like it! Did you use any of these?

PL: Cześć! Mam nadzieje, że masz świetny dzień! Dziś, chce ci pokazać co kupiłam/ dostałam w ostatnich dniach! Moje kosmetyki się kończyły, więc kupiłam trochę rzeczy, które chce ci pokazać! Mam nadzieje, że ci się spodoba! Uzywałaś kiedykolwiek jakiegoś z tych kosmtyków?
A lip liner from the brand Lovely! Great pigmantation and the colour is on point! The number of the colour is 1.
PL: Konturówka do ust od Lovely! Świetna pigmentacja i kolor jest po prostu genialny! Numer koloru to 1.
I have never tried Carmex before, but I fell in love with it! It moisturizes your lips, but it isn`t good if you are putting a lipstick on your lips after. Because it isn`t really light, I would say it`s heavy. But I recommend it!
PL: Nigdy nie próbowałam Carmex, ale zakochałam sie w nich! Nawilża usta, ale nie nadaje się jeśli nakładasz szminkę po tym. Ponieważ nie jest lekki, powiedziałabym, że jest taki ciężki. Ale polecam!
I had this lipstick before, but in a different colour. I just love it. I wasn`t sure if this colour would suite me, but it look really good, so I am happy. One of my favourite matte lipsticks and I highly recommend it!
PL: Miałam tą pomadkę wcześniej, ale w innym kolorze. Uwielbiam ją. Nie byłam pewna czy będzie mi pasować kolor, ale wygląda bardzo ładnie, więc jestem szczęśliwa. Jeden z moich ulubionych matowych pomadek i polecam!
I heard about this powder, a lot. I tested it out and it`s perfect! It makes your skin look nice and matte!
PL: Dużo słyszałam o tym pudrze. Przetestowałam go i jest idealny! Twoja skóra po nim jest fajna i matowa!
This powder is also nice, but it doesn`t give you a really matte finish, but for natural looks it is perfect!
PL: Ten puder jest również fajny, ale nie daje takiego cąłkowitego efektu matu, ale na naturalne makijaże jest idelany!
I didn`t really try it out, but it has a lovely pigmentation, so I think it`s ok.
PL: Jeszcze go tak nie wypróbowałam, ale pigmentacja jest fajna, więc myślę, że jest ok.
This product I got from the brand bbcosmetic.com. I love it, because of the coverage. You can get it HERE. You also have a coupon code for 8% off -  F3S3MAW0T.
I like it, because it is really light for your skin and it doesn`t clog your pores.It`s gives a natural look. The coverage isn`t really, really good, but it`s fine! 
PL: Lubie go, bo jest lekki dla skóry i nie blokuje porów. Daje naturalny efekt. Krycie nie jest jakieś bardzo, bardzo dobre,ale jest spoko!
Blush, with a nice natural look, what do you want more?
PL: Róż z naturalnym wyglądem, czego chciałabys więcej?
Someone recommended me this moisturizing cream, I love it. I use it in the evenings and in the morning I have a nice, moisturized face!
PL: Ktoś polecił mi ten krem nawilżający, uwielbiam go. Używam go wieczorem i rano mam fajną, nawilżoną twarz!
This face cleaner is great, you can get it HERE. I just put some face products there and massage it into my skin!
PL: Ta szczoteczka do mycia twarzy jest świetna, dostaniesz ją TUTAJ. Ja po prostu nakładam produkty czyszczące twarz na nią i masuje moją skórę!
I`ve got this brush set from HERE. I am going to test them out, but I think that they are fine :)
PL: Dostałam te pędzle TUTAJ. Będę je testować, ale sądzę, że są fajne :)
Did you have any of these?
xx 
Have a great day! ♥

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    ReplyDelete
  2. Pomadka K-lips <3 Bardzo fajna jest ta szczoteczka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mam taką samą opinie na temat tego podkładu z Rimmela :)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam bananowy puder, bardzo mi odpowiada :) Twoja pomadka z lovely ma ciekawy kolor, właśnie zastanawiam sie nad kupnem, ale nie wiem jaki kolor wybrać. Używam również tego ziajkowego kremu, w ogóle lubię kosmetyki z tej firmy ;)
    olarey.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. K-lips jest świetna :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam K'lips!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    ReplyDelete
  7. Również posiadam K-lips :) Jest fajnym zamiennikiem tych płynnych pomadek od Kylie. Reszty produktów jeszcze nigdy nie testowałam.

    zofia-adam.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam tą konturówkę z lovely :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  9. mam krem z Ziaji i konturówkę z Lovely i super się u mnie te rzeczy sprawdzają :)
    u mnie nie było już tego bronzera i pudru :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mam k lips i jak na pomadkę z tej firmy i za tą cenę to jest całkiem spoko ! :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ReplyDelete
  12. Carmex to już klasyka ♥♥
    Zapraszam http://oczamimalilaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Nie miałam tych produktów, ale chciałabym upolować niedługo pomadkę K-Lips. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  14. Bardzo zainteresowałam się pudrem matującym i kremem nawilżający od Ziaji.

    mischotta.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne rzeczy :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Such great products dear!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete

Spam will be deleted.