What do I think about FUNNYCASE?

8:00 am

Hey! I got 2, actually 3 cases from the site funnycase.pl. I ordered 2 but I actually got the third one for free! So I think that it is awesome! Today I want to review them here and I want to tell you my first impressionsabout them! DISCLAIMER: this post is sponsored by FUNNYCASE.PL! All of my opinions are my own!

Pl: Cześć! Dostałam 2, a tak właściwie 3 obudowy ze strony funnycase.pl. Zamówiłam 2, tak właściwie dostałąm trzecią za darmo! Myślę, że to bardzo fajne! Dziś chce zrecenzować je i powiedzieć ci o moich pierwszych wrażeniach! DISCLAIMER: ten post jest sponsorowany przez FUNNYCASE.PL! Wszystkie opinie sa moje!
Each case, instead of the one that I got for free was packed in a box, that was holding in place the case.
PL: Każda z obudów, oprócz darmowej, były zapakowane w pudełku, które trzymało case`y w miejscu.
These are the cases. My first impression was wow I got 3 cases! Then I saw the quality of them and I didn`t know what to say. They are really elastic, the illustration on it isn`t done really carefully, you will see it on the photos.
PL: To są obudowy. Moim pierwszym wrażeniem było wow dostałam 3 obudowy! Wtedy zobaczyłam jakość i nie wiedziełam co powiedzieć. Są bardzo elastyczne, grafika na nim nie jest wykonana za uważnie, zobaczysz na zdjęciach.
The marble one is the most uncarefully done case that I got. The hole for the headphones are especially done really uncarefull, you can see it on the photo.
PL: Marmurowa obudowa jest zrobiona najbardziej niedokładnie z obudów, które dostałam. Dziurką na słuchawki jest zrobiona niedokładnie, co możesz zobacyzć na zdjęciu.
This one I got for free and I think that it`s made much better than the rest ones. I like the graphic on it!
PL: Tę dostałam za darmo i sądzę, że jest zrobiona o wiele lepiej niż reszta. Podoba mi się grafika na niej!
In this case I don`t like how the paint is done on it. Really uncarefull and it doesn`t look good, just look at the photos! It is sprayed really unevenly (edges) and I don`t like it.
PL: W tej obudownie nie podoba mi się jak jest namalowana. Bardzo nie ostrożnie i to nie wygląda dobrze, spójrz na zdjęcia! Jest pomalowane bardzo nierównomiernie (boki) nie podoba mi się to.
This is how it looks on my phone.
PL: Tak wyglądają na moim telefonie.

I don`t think that I would buy them. But if you are looking for cheap phone cases, they will be perfect for you!
PL: Nie sądzę bym je kupiła. Ale jesli szukasz tanie obudowy na telefon, to będa idealnie dla ciebie!

xx

-15% FUNNYCASE ON THE CODE - londonkid

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Piękne casy! Muszę koniecznie kupić sobie nowy ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Prześliczny jest ten z marmurem!
    Wejdę sobie zaraz na tę stronkę i zobaczę, czy jest coś dla mnie :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  3. Żaden z nich nie przypadł mi do gustu ,ja ostatnio zamówiłam na mój samsung na stronie www.miniinthebox.com ,koszt był nie duży ,więc zobaczę jak odbije się to na jakości. Na razie czekam na dostawę, może też zrecenzuję to na moim blogu. Pozdrawiam :)
    kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Niestety, ale szybko się zdzierają ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Te marmurowe bardzo mi przypadły do gustu :)

    ReplyDelete
  6. Najbardziej podoba mi się drugie case :)
    Szkoda, że nie do końca spełniły Twoje oczekiwania.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne! Uświadomiłaś mi, że sama powinnam w końcu wymienić swój na jakiś nowy :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    ReplyDelete
  8. Piękne są te case, ale szkoda, że nie takie porządne :/ Marmurowa bardzo mi się spodobała, zamówiłabym ją, ale chyba nie warto jak jest niedokładnie wykonana.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetny ten marmury case <3 *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. śliczna grafika :) <3 pozdrawiam

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja właśnie myślę nad zakupem obudowy z tej strony. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. great mobile phone cases.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Na mój model telefonu ich nie robią :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Szkoda że są tak słabo wykonane bo wzory maja fajne :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  15. True story! Many things are not good quality these days... even expesive ones))
    evgphotos.com

    ReplyDelete
  16. Nie podobają mi się te casy, głównie z tego powodu że są w pół przezroczyste, a ja lubię jak casy są całe wypełnione grafiką/teksturą, bo inaczej wydaje mi się to takie niechlujne ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.