My bucket list!

8:00 am

Hi! Today I want to share with you, some of my points that I want to realize in my life. They are not all, because I wouldn`t remember all of them! So I hope you will like the idea of the post!
PL: Cześć! Dziś chce się z tobą podzielić, kilkoma podpunktami, które chce zrealizować w życiu. Nie sa to wszystkie, bo nie zapamiętąłam wszystkich! Mam nadzieje, że spodoba ci się pomysł na ten post!

- Go on a Martin Garrix concert
- Go on a Selena Gomez concert
- Be in a movie/music video
- See Ed Sheeran live
- Be less shy
- Be happy
- Go on a mission with Unicef
- Find a soulmate
- Get 100 flowers
- Have a family
- Travel a lot
- Make my own brand
- Meet a clebrity
- Be on a fashion week
- Have a professional photo session
- Give back to people
- Take my parents on super, cool vacation
- Buy my sister a horse
- Be a better person
- Visit Paris
- Find my own unique style
- Go to Coachella
- Move to a bigger city
- Have a kiss in the rain
- Have a date on a rooftop
- Fall in Love
- Let go of the loating lantern
- Be more spontaneous
- Get a henna tattoo
What is your main goal in life?

xx

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Bardzo ciekawa lista, na pewno uda ci się w przyszłości to zrealizować :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. This is so beuatiful.I'm sure your dreams will become reality someday.
    I love Martin Garrix so much! ➕✖

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajna lista :) Też chciałabym pójść na koncert Seleny Gomez :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Love your list dear! Great post. xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. ♥

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieje, ze Ci sie uda to wszystko zrealizowac :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Takie listy są super ;). Ja chciałam iść na Orange Festiwal, bo Garrix będzie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjecia i super blog!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    ReplyDelete
  8. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama
    SYLVI SAYS HELLO | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  9. ❤ I'm following you
    http://riwlawn.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetna lista! Mam nadzieję, że w przyszłości uda Ci się wszystko zrealizować :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  11. Love this! ♥

    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  12. Na koncert Seleny bądź Ed'a też bym chętnie się wybrała... Podróże to również punkt ,który bym chciała aby miał odzwierciedlenie w rzeczywistości :) I przeprowadziłabym się chętnie z mojej wioski do miasteczka :)
    Fajny post , podoba mi się! Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  14. cudowny post i świetne zdjęcia! kolorystyka tych zdjęć jest przepiękna :)

    zapraszam do siebie
    chrominskawiktoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ciekawa lista. ja też chciałam zobaczyć Paryż. i to bardzo, aż do momentu, keidy znalazłam się w tym mieście. To była chyba najbardziej negatywne zaskoczenie, jakie mnie spotkało podczas wielu podróży.

    ReplyDelete
  16. Wiele z tych celów mamy wspólnych ;) Trzymam kciuki w ich realizacji, kochana ^^

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  17. Świetna lista, najbardziej podoba mi się podpunkt że chcesz kupić siostrze konie :3 Mega! Życzę powodzenia w realizacji :D

    ReplyDelete
  18. Świetna lista :)

    Obserwujemy? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.