How To Have a Dream Room?

8:00 am

Hi! Sorry for a late post! But the last class of secondary school isn`t easy. Of course I was also lazy and I didn`t have an idea for a post, so you know :) In todays post I want to share with you some tips and inspire you to how to have a perfect/dream room. In my opinion your room should be your place where you can relax and forget about all the worlds problems! So I hope I will inspire you somehow to change your room a bit, so It will be perfect for you!

PL: Cześć! Przepraszam za opóźniony post! Ale ostatnia klasa gimnazjum nie jest łatwa. Oczywiście byłam, również trochę leniwa i nie miałam pomysłu na post, więc wiesz :) W dzisiejszym poście chce się z tobą podzielić kilkoma poradami i inspiracjami jak mieć idealny/wymarzony pokój. Moim zdaniem twój pokój powienien być miejscem, gdzie możesz się zrelaksować i zapomnieć o problemach otaczającego cię świata! Mam nadzieje, że w jakimś stopniu zainspiruje cię by trochę zmienić swój azyl, by był idealny dla ciebie!

I don`t mean the decor for example in photo frames, but where can you move a peace of furniture, like a bed or a vanity. Make projects of where everything would be placed and choose the perfect one, but don`t throw other projects in the bin, because you may want to change it in a couple of months!
PL: Nie chodzi mi np. o obrazki, ale gdzie możnaby było przenieść jakiś mebel, takie jak łóżko albo toaletkę. Zrób projekty, gdzie wszystkoby stało i wybierz najlepsze, ale nie wyrzucaj innych projektów, bo może będziesz chciała zmienić coś w pokoju i mogą się przydać!
It will always be good to get minimal furniture, don`t pick any colourful big things, cause if you change something it may not fit into the room style.
PL: Będzie to zawsze dobrym pomysłem, by wybrać minimalne meble, nie wybieraj żadnych wielkich kolorowych rzeczy, bo jak zmienisz coś to może nie pasować to stylu pokoju.
Spend money on some cute throw pillows, blankets and candles. I think that these are must haves in a girl room. They will make it cozy and just cute. Also a good thing is to have photos, frames and motivational/inspirational posters on a wall.
PL: Wydaj pieniądze na kilka fajnych poduszek, koców i świeczek. Sądzę, że są one must havami w pokoju dziewczyny. Zrobią taki przytulny klimat. Również dobrą rzeczą są zdjęcia, ramki i mnotywujące/inspirujące plakaty na ścianie.
GET INSPIRED!
Do you have your dream room?

x

You Might Also Like

21 komentarze

  1. piękne inspiracje!!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne inspiracje. Fajnie, ze podkreśliłaś rolę dodatków i akcesorii, bo to one 'robią' klimat ;)

    ReplyDelete
  3. Ja nawet lubię swój pokój, ale te są świetne. :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Świetne rady :) Inspiracje piękne :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wybrałaś przepiękne zdjęcia!
    Mam bardzo mały pokój, ale go uwielbiam, bo jest całkowicie w moim stylu i czuję się w nim idealnie.
    mój blog

    ReplyDelete
  6. Ależ piękne inspiracje, lubię jasne wnętrza :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    ReplyDelete
  7. Już od jakiegoś czasu marzy mi się mała zmiana w pokoju ale jakoś zawsze przegrywam z lenistwem, które mnie dopada :) Piękne inspiracje! Chyba pora w końcu zmotywować się do działania. :)

    ReplyDelete
  8. Piękne inpiracje! Tak, świeczki i przytulne poduszki dodają fajnego klimatu w pokoju ;) A przede mną jeden z najbardziej ekscytujących momentów - przeprowadzka - będę mogła wtedy zaprojektować mój pokój marzeń i ustawić wszystko od nowa, dlatego przydały mi się twoje inspiracje ;) Zgadzam się z tobą - najlepiej wybierać minimalistyczne meble, aby można to potem łatwo połączyć ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  9. Thanks alot.. for the tips..http://www.melodyjacob.com/2017/03/small-boy-handbag.html?m=1

    ReplyDelete
  10. Świetne inspiracje! Kwiaty mogą zrobić też bardzo dużo :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  11. Ja właśnie niedawno zrozumiałam, że trzeba wziąć się za pokój, żeby jakoś przyjemnie siedziało mi się w nim. Może nie ma w nim białych ścian i mebli, ale i tak jestem w miarę zadowolona. :D Szczególnie zgadzam się co do świeczek. Uwielbiam je, pięknie pachną i wyglądają! Poza tym, polecam kaktusy. Nieważne, czy sztuczne, czy prawdziwe - cudownie dekorują pokój! ;) Mój blog

    ReplyDelete
  12. Świetne inspiracje! Gdyby nie moje łóżko to miałabym swój wymarzony pokój. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. super porady :)
    dla mnie najważniejszy jest jasny, jednolity kolor ściam i minimalistyczne meble a fajne dodatki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetne te pokoje!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  15. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.