Earphones | VASA BLÅ

8:00 am

Hi! I am currently writting this post listening to music on my new earphones from SUDIO SWEDEN. I fell in love with them, they are perfect for people that run all other the house and search for stuff. You don`t have to have your phone with yourself, because they are wireless. I think that they are really comfortable, because you don`t have to untangle the cable, like you have to do with earphones with cables! Today I want to tell you something about these earphones and the company that make them!

PL: Cześć! Właśnie piszę tego posta, słuchając muzykę na moich nowych słuchawkach od SUDIO SWEDEN. Zakochałam się w nich, sa idealne dla ludzi, którzy latają po cąłym domu szukając rzeczy. Najlepsze jest to, że nie musisz nosić z nimi swojego telefonu, bo są bezprzewodowe. Moim zdaniem są bardzo wygodne, ponieważ nie musisz odplątywac kabla, jak musisz robić to z słuchawkami z kablem! Dziś chce opowiedzieć ci trochę o bezprzewodowych słuchawkach od Sudio i firmie, która je produkuje!
The company is from Sweden, thats quite obvious. The best thing is that mostly their products ar emade handmade! That is awesome and not really popular in the 21st century!
PL: Firma pochodzi ze Szwecji, to raczej oczywiste. Najlepszą rzeczą jest to, że w większości ich produkty sa robione własnoręcznie! To jest świetne i nie za popularne w 21 wieku!
The quality of the music in the earphones is great! I didn`t think it will be so good! It lovely that when I am in the bus going to school I don`t hear other people and I can be in my own "world" for these minutes!
PL: Jakość muzyki w słuchawkach jest świetna! Nie sądziłam, że będzie tak dobry! To genialne, że kiedy jade autobusem do szkoły to nie słyszę innych ludzi i moge byc w swoim własnym"świecie" przez te miuty!
My general oppinion is that they are perfect for everybody, you can find a lot of colours and models on the site - www.sudiosweden.com. So if you want to save some money for a good pair of earphones they are going to be great for you!
Pl: Moja ogólna opinia to, że są idelane dla każdego, możesz znaleźć wiele kolorów i modeli na ich stronie - www.sudiosweden.com. Więc jeśli chcesz zaoszczędzić trochę pieniezy w dobrą pare słucawek to będą świetne dla ciebie!
I also got this lovely phone case, that is plastic and made so much better than the ones I showed you in my last post!
Stay safe!
xx

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetne słuchawki ♡♡♡
    Pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. chyba zapoluje na nie, bo slyszalam duzo dobrych opinii!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hej! Świetne te słuchawki :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wyglądają bardzo luksusowo, a ten case to goal :D Mnie wystarczają moje słuchawki od iphonea i jest dobrze ;) nie jetem zbyt wymagajaca pod tym względem
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi niestety słuchawki od iphone`a wypadają :/

      Delete
  5. Bardzo fajne słuchawki :) Przydałaby mi się takie ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Parę blogów wcześniej spotkałam tą samą firmę i produkt u innej blogerki ,bardzo mi się spodobaly te sluchawki chyba muszę się zaopatrzyć :)
    Pozdrawiam, kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I love this headset because it does not clog the cable.
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    ReplyDelete
  8. oj ostatnio ta firma stała się bardzo modna <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  9. Czytałam już o tych słuchawkach. Wydają się być fajne :)
    Może kiedyś się na nie skuszę.
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  10. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale słuchawki wyglądają bardzo ładnie :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Piękne te słuchawki !


    http://ohmylife11.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.