Room Tour

8:00 am

Hi! Today I finally will show you my room. I hope you will like it. It looks like this for now. I change it a lot, beacause I like to make diy`s for my room. So a bit changes. If something really changes a lot in my room I will make another room tour :) All the stuff that I know where they are from is linked below.

PL: Cześć! Dziś nareszcie pokaże ci mój pokój. Mam nadzieje, że spodoa ci się. Wygląda on teraz tak. Zmieniam bardzo często wystrój pokoju, bo robie dużo diy dla mojego pokoju. Więc trochę się zmienia. Jeśli coś się na prawdę zmieni to zrobie kolejny room tour :) Wszystkie rzeczy, które wiem skąd są są podlinkowane na dole.

♥♥♥
Bed - Littlewoods / Bed night stand - Ikea / Lamp on night stand - Ikea / Candle - Ikea / "Love" sign - KIK / White pillows - Ikea / Bed cover - HERE / Patterned box - Pepco / Frame - KIK / Table - Ikea / Blanket - Jysk / Chair - Ikea / Selena Gomez Calendar - HERE / Desk - Ikea / Chair - Jysk / Lamp - Biedronka / Heart sign - KIK /  White board - Ikea / Shelf - Ikea or Littlewoods / Candle - Pepco / Pineapple poster - HERE / Closet - BlackRedWhite / Puffa - Biedronka / Fairy Lights - KIK / Mirror - Ikea 


I hope you like my room! Have a great day! ♥

xx



You Might Also Like

34 komentarze

  1. I love your room.It looks amazing like those rooms you see in magazins and on tumblr!😍
    Minnah's Life

    ReplyDelete
  2. U mnie także jest dużo białego. Ogólnie u siebie skupiłam się na białym, czerwonym, szarym i czarnym kolorze.
    Świetny pokój :)x

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. pięknie :) minimalistycznie, przejrzyście i jasno :) czyli bardzo w moim guście ;P

    ReplyDelete
  4. Piękny pokój! Aż mnie zmotywowałaś do paru zmian ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Masz niezwykle piękny pokój ! :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo kobiecy, podoba mi się.
    Szkoda, ze ja nie mogę w pełni decydować jak będzie wyglądał mój, ale może w bliskiej przyszłości..
    Dziękuję za komentarz + obserwuję
    Pozdrawiam, K.

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. o jejku twoj pokoj jest przepiekny! uwielbiam takie jasne pokoje a w dodatku Twój jest jeszcze taki tumblerowy, mega!
    pozdrawiam ;) mvgdalena - zapraszam

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się twój pokój. Ma te same biurko. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładny masz pokój :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczny pokój! Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie stonowane kolory :)

    ReplyDelete
  12. Przepiękny ! Uwielbiam marmurowe dodatki we wnętrzach!
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post :)
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ;)

    ReplyDelete
  13. Super pokój :)
    Podoba mi się kolorystyka. :*

    NEYLLA

    ReplyDelete
  14. Luv the Room
    http://www.melodyjacob.com/?m=1

    ReplyDelete
  15. I love the brushes OMG

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    ReplyDelete
  16. Ananas na plakacie wygląda fantastycznie ! Całość minimalistyczna, bardzo estetyczna. Podoba nam się ;)

    ReplyDelete
  17. Pokój marzeń, śliczny ❤❤❤

    ReplyDelete
  18. Piękny pokój! Bardzo podobają mi się te złote pędzle <3
    Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. That's a nice room deco. Loved the tour. also the lights around the standing miror.
    xo
    http://www.sofrenchychic.com/

    ReplyDelete
  20. Mega pokój! Jak z jakiegoś katalogu :D

    dustyredplace.weebly.com

    ReplyDelete
  21. U mnie w pokoju też króluje biel :) Przepiękny masz pokój, moge wiedzieć skąd kalendarz z Seleną? <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest podlinkowany na samym koncu wszystkich zdjec :)

      Delete
  22. Jaki piękny pokój!
    Mi by się nie chciało cały czas go zmieniać, jednakże od grudnia czekam na remont swojego i jestem "na walizkach" :/

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Loved the color scheme! Very beautiful and well thought with cute decorations. Nice!

    Live, Love, Laugh

    ReplyDelete
  24. wygląda całkiem sympatycznie. Wesz, jeśli będziesz robiła zmiany pokoju, nie musisz robić nowego room tour. Wystarczy, że w poście opiszesz aktualne zmiany w twoim pokoju i skupisz tekst oraz zdjęcia na tych rzeczach:)

    pisz więcej też o tym co samodzielnie robisz, to przykuwa uwagę:)

    ReplyDelete
  25. Bardzo przytulne a zarazem eleganckie
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Twój pokój jest naprawdę bardzo ładny ^^ Sama za niedługo planuję zrobić jakiś remont ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. I love your room decor and the color palette of black, white and red!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  28. Ładny pokoik!
    Za mną ostatnio strasznie chodziła okleina marmurowa, ale niestety nie udało znaleźć mi się takiej ładnej... !

    ReplyDelete
  29. Piękny pokój! Wszystko mi się bardzo podoba :)

    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.