My Night Routine

8:00 am

Hello! Today I want to share with you my night routine. I am going to show to products that I use and just show you what I do in the evening/night. Lets go!

PL: Cześć! Dziś chce się z toba podzielić moją nocną rutyną. Pokażę ci jakie kosmetyki używam i po prostu pokazać co robię wieczorem/nocą. Zapraszam!
My night routine usually starts about 7 PM. I just get ready for the night. I am going to show you what products I use when I want to pamper myself up :) I usually comb my hair and then put it in a bun or a pony tail. (I didn`t have any makeup, that`s why I didn`t show you it in the post).
For my face cleanser I use this one from Yadah (LINK). I highly recommend it to you, because it cleans my face very well and it smells like lemons and it`s just amazing!
While the face cleanser is "sitting" on my face, I just brush my teeth.
I moisturize my face with this under20 face cream. It does it job, but nothing special.
For my eye lashes I just use this Eveline Advanced Volumiere.
In my shower I just use what my mum buys, so nothing special. But I will admit that I love Pantene hair products.
After I am after the bathroom routine I just like to sit on my laptop or phone. Then I just go to sleep :)




You Might Also Like

23 komentarze

  1. Moja wieczorna rutyna wygląda troszkę inaczej, produkty też mam inne :D
    Ale bardzo ładnie wyglądasz bez makijązu ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ciekawy post, oj moja wieczorna rutyna to cały szereg zadań, ale zazwyczaj kończy się na oglądaniu filmów :)

    ReplyDelete
  3. Moja wieczorna rutyna jest podobna :) Pozdrawiam <3
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. U mnie jest inaczej :) Też używam produktów z U20 (polecam Ci żel do mycia twarzy i peeling 3w1) :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. moja wieczorna rutyna wygląda podobnie :) do brwi polecam olejek rycynowy, działa dużo lepiej niż te wszystkie odżywki:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja nie używam tylu produktów. Bardzo fajne zdjęcia :)

    VLEKSVNDRV

    ReplyDelete
  7. Super zdjęcia i fajnie przygotowany post! Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawy post :)!
    Ja zazwyczaj wieczorem też ogarniam się cała i twarz to podstawa!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Girl you are so naturally beautiful! If only I looked like that without any makeup on <3

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  10. Mam podobną rutynę, tylko ja mnooostwo poświęcam moim włosom.

    Mój blog♡

    ReplyDelete
  11. Ja wieczorem stawiam na tonik :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  12. Thanks for sharing! xx
    http://rachaelwithlove.blogspot.com.au/2017/01/the-makeup-diaries-no1-you-dont-need-it.html

    ReplyDelete
  13. Super post :) Moja rutyna nie wygląda jak Twoja, oj nie. Wygląda zupełnie inaczej :D Tylko zęby, umycie twarzy i tyle :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ale fajnie, że napisałaś to w języku angielskim, przynajmniej można się podszkolić, haha :D Świetna nocna rutyna!

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. moja wieczorna rutyna wygląda zupełnie inaczej :) ale bardzo podoba mi się Twój post- czynności i kosmetyki krok po kroku opisane, a ponadto ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  16. Super post! Używam takiej samej odżywki, jest naprawdę fajna
    navney.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  17. Śliczna jesteś ! Moja rutyna wieczorna wygląda bardzo podobnie :)

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    ReplyDelete
  18. Też używam Under 20. Jest świetny. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu :)

    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. I like this type of articles about usually life and face routine. You looks so cute, even if you say that you feeling tired)

    Have a nice day.
    Julia x
    Shine of Style Blog

    ReplyDelete
  20. Moja wieczorna rutyna wyglada bardzo podobnie :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.