How to make a legit blanket fort

8:00 am

You may think that forts are for kids, but a fort is a really great thing. You can make one for a sleepover with your friends and watch movies inside of it! My little cousine loved it when I made this one! But unfortunetly all the blankets fell from the chairs, cause she pulled it with her head :D Of course don`t forget about fairy lights and some good snacks!

PL: Możesz myśleć, że forty sa dla dzieci, ale to na prawdę jest świetna rzecz. Możesz zrobić jeden na nocowanie z kolezankami i oglądac filmy w środku! Moja mała kuzynka zakochała się w nim, kiedy go zrobiłam. Lecz niestety wszystkie koce spadły z krzeseł, bo ona pociągneła je swoja głową :D Oczywiście nie zapomnij o lampkach i trochę przekąsek!
Are you planning to make a fort?
xx

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Muszę taki mieć :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jaki psiak jest uroczy<3
    ciekawy blog, co powiesz an wzajemną obs?
    daj koniecznie znać, buziole:*

    ReplyDelete
  3. W dziecinstwie takie robiłam i tęsknię, chętnie bym jeszcze w takim się pobawiłą :D
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. słodka psinka ;) a co do fortu- hm ja wolę klasycznie rozłożyć się na łóżku lub podłodze :p

    ReplyDelete
  5. Jak byłam mała robiłam takie schrony :) Brakuje mi tego :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zawsze za dzieciaka się tak bawiłam :D heheh^^ super sprawa!
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  7. Budowałam takie w dzieciństwie!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Sama z chęcią bym takie coś wybudowała xd Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. I love this and when I was younger I use to make them all the time.Sadly,I'm afraid of small space so I have to make big ones.Yours is amazing! ❤

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  10. Ja tak samo jak osoby wyżej robiłam coś takiego jak byłam mała :D Do tego jakieś pyszne słodycze, i można było tak siedzieć cały dzień:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetny post :). Chętnie sama "zanurkowałabym" do takiego fortu, jednak mam za mało miejsca, by go stworzyć :c. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    ReplyDelete

Spam will be deleted.