Ridiculous, banned things!

8:00 am

Hello! How are you? I hope you are doing well. Today I had an idea to write about funny and ridiculous, banned things on the whole world. They are seriously funny and I have no idea who banned these things, but I think they were drunk. (just kidding)

PL: Cześć! Jak się masz? Mam nadzieje, że wszystko w porządku. Dziś wpadłam na pomysł, by napisać o śmiesznych i absurdalnych zakazanych rzecach na całym świecie. Są na prawdę śmieszne i nie mam pojęcia kto wymyślił te zakazy, ale myślę, że ta osoba mogła być pijana. (żartuje)
I hope you like this type of post. The banned things I`ve got from this instagram!

x

You Might Also Like

13 komentarze

  1. uśmiałam się :))
    świetny post i piękne zdjęcia!
    zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haha, z całą pewnością osoby, które to wymyślały były pijane! :D
    bardzo ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  3. Haha uśmiałam się, ciekawe, kto wymyślał te zakazy XD
    Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Haha wow! You have to think to yourself, what were people doing in these places to ban these types of things. Obviously people we're bringing pregnant horses to the cinemas in California, so they had to create a law! LOL! too funny!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  5. Hah nigdy o czymś takim nie słyszałam. Ciekawe te zakazy :D

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł na post :D Śliczne zdjęcia
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  7. Muszę przyznać, że te zakazy poprawiły mi humor :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. super stylizacja;) moje kolory;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nie słyszalam o takich zakazach, jestem w szoku :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  10. Z tym spuszczaniem wody po 22 okropne! :D
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.