My Vanity + Makeup collection!

8:00 am

Hi! Today I am gonna show you my vanity area and my makeup collection. This is not a sponsored post, but some of the brushes are going to be linked :) I don't have a lot of makeup, but it's good enough for me. Actually my every day makeup is just literally some concealer and some lashes serum, so I don't need much makeup. Without thurther a do lets, just get into my vanity!

PL: Cześć! Dziś pokaże ci moją toaletkę i moje kosmetyki. To nie jest sponsorowany post, ale niektóre, pędzlę będą podlinkowane ;) Nie mam dużo kosmetyków, ale mi wystarczają. Tak właściwie na codzień używam tylko korektor i serum na rzęsy, więc nie potrzebuje wiele produktów do twarzy. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam!
I just wanted to show you the brushes that I use the most :)
Rimmel volume colourist mascara | Bourjois volume glamour ultra care mascara
Under20 bb cream | Eveline concealer | Manhattan concealer | Benefit concealer
Maybelline contour stick | Bell highlighter (it's darker than my skin tone, so I don' use it often) | Lovely highlighter
Under20 moisturizing cream | Eveline eye lash serum | Korean creams from bcosmetics
Tiger nail shimmering cube | Victoria Vynn nail matting cube | Victoria Vynn nail file | OPI nail polishes | Golden Rose nail polishes
The Body Shop lip moisturizer | Cherry Baby lips | Lip smackers | Vanilla EOS 
Mac lipgloss Princessl purple | Mac lipgloss Milk coffee | Manhattan lipgloss 52T | Manhattan lipgloss 23G | Golden Rose matt lipstick 01
H&M palette | Revlon I♥MAKEUP palette | Lovely dark nudes palette
I hope you liked it! If you have any questions about the makeup or whatever from this post, write in the comments! ♥

Kisses! 
xx

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Wszystkie produkty są świetne ♡♡ pozdrawiam♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wszystkie produkty są świetne ♡♡ pozdrawiam♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudowny post ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Profesjonalny post, prześliczne pędzle :)

    kmmbffl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jakie ty masz wszystko uporzadkowane haha :) mam te same pomadke z baby lips i rozswietlacz z bell ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  6. Na co dzień tak naprawdę się nie maluje i nie mam za dużo kosmetyków ale teraz chciałabym powoli w to wejść i choć trochę i delikatnie zacząć się malować. Bardzo podoba mi się twoja "kolekcja", a te pędzle cuuudo!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ale super rzeczy!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Cudowna toaletka! Fajnych produktów używasz :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  9. Widzę, że masz bardzo ładny porządek i minimalizm. Lubię to ;p Warto mieć to co potrzebne a nie dwa kg za dużo ;D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  10. Toaletka fajna :) Ale masz dużo fajnych rzeczy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale genialne pędzle :)
    Świetne te słoiczki z diy :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  12. Ale masz śliczną toaletkę! Marzę o takiej! :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  13. Widzę sporo fajnych produktów :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Great post, thanks for sharing :)

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  15. Ładne pędzle :) Musze też zaopatrzyć się w czekoladkę od I <3 Makeup :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajne produkty posiadasz :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  17. piękne pędzle :) prawdę mówiąc, zawartość Twojej toaletki jest bardzo podobna do mojej :D
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Gorgeous ! a simple combination that results very well !
    グッチ靴人気
    エルメス靴

    ReplyDelete
  19. Te pędzle mają cudowe trzonki, jestem zakochana! <3
    Co do samej zawartości toaletki - skromnie, ale ważne ze sie sprawdza i kosmetyki się nie marnują :) Mam czekoladkę z MUR, ale tą klasyczną i jestem w niej zakochana :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. super kubki na pędzle! jestem zachycona ( ;
    Obserwujemy?
    www.fancycares.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. fajna kolekcja! chociaż większości wcale nie miałam.
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Moje ulubione paletki <3
    Zapraszam do mnie https://wiecznamgla.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  24. Kilka produktów mam i dobrze mi się sprawdzają, resztę może kiedyś wypróbuję:)

    lolliesolies.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Widzę sporo moich kosmetyków! Super toaletka! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Mam tą różową czekoladkę z Makeup Revolution i jest naprawdę fajna :)

    ReplyDelete
  27. też mam paletkę z MR, ale brązową
    Pozdrawiam i obserwuję
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Mój ulubiony rozświetlacz z Lovely ♥

    Pozdrawiam,
    Normxcore

    ReplyDelete
  29. te pomadki z napojami typu Coca Cola to moje dziecięce marzenie haha :D http://main-drag.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Produkty Under Twenty są fantastyczne :-)
    Fajne błyszczyki :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Porządek i minimalizm - to mi się podoba. U mnie po każdym malowaniu jest bałagan :( Mam ten krem z under 20, strasznie mnie po nim wysypuje :(

    Mój blog

    ReplyDelete
  32. Ja sobie zamówiłam z Aliexpress zestaw podobnych pędzli tylko moje będą tęczowe :)

    dustyredplace.weebly.com

    ReplyDelete
  33. pieknie u ciebie :) bardzo ladnie

    ReplyDelete

Spam will be deleted.