DIY Valentines Day Pillow

8:00 am

Hi! Today I have the first Valentines Day post! I am going to show you how to really easy do a V-day pillow. You can give it to your second half or friend. You can even use it as decoration for your room. I hope you will like it!

PL: Cześć! Dziś mam dla ciebie pierwszy post Walentynkowy! Pokaże ci jak zrobić Walentynkową poduszkę. Możesz dać ją swojej drugiej połówce lub przyjaciółce. Możesz ja nawet użyć jako dekorację do pokoju. Mam nadzieje, że spodoba ci się!
I hope you like it! What are your plans for V-day?
xx

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Your DIY valentines pillow is just the cutest! I love decorating my house with little touches of whatever season or holiday we're celebrating. I have a few valentines inspired throw pillows around my house right now <3

    xoxo Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  2. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    ReplyDelete
  3. bardzo ładna poduszka :) takie własnoręcznie wykonane prezenty są super :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. piękna poduszka! chyba spróbuje sił i postaram się zrobić idalny prezent na walentynki dla mojego śpiocha :)
    pozdrawiam :*
    www.fancycares.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This looks so beautiful! Thanks for sharing. :)

    Follow my blog if you want and I'll follow you back---> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  6. Ja bym raczej te serduszka przyszyła, bo przy tym kleju jakoś tak trochę odstają.
    Śliczna poduszka :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje umiejętności w szyciu są zerowe i to wyglądało by 100 razy gorzej, a odstają trochę bo nie mam ich do końca przyklejone bo bedę je poprawiać tym klejem :)

      Delete
  7. ten pomysł jest tak banalny, a sama bym nie wpadła na niego! :o a ja kocham strasznie poduszki i mam mnóstwo na łóżku i zawsze staram się mieć je jakieś ładne i ozdobne!
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    ReplyDelete
  8. Wygląda świetnie, może nawet się skuszę i sama zrobię coś takiego:)

    lolliesolies.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super poduszka, wykonanie też błyskawiczne ! Świetny pomysł ! ;)

    http://przymierzakwm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Pomysł mi sie podoba :) Poduszka wygląda jak kupiona jest świetna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł! Chociaż w moim wykonaniu pewnie wyglądałby tragicznie hahaha :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Pomysł nawet ciekawy chociaż mało dokładne wykonanie.

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super pomysł! Tylko szkoda że te serca tak odchodzą:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jaka fajna poduszka. Idealna na prezent walentynkowy. Obdarowywana osoba na pewno byłaby z tego prezentu zadowolona!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajny diy :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Cudownie wyszło :) Świetny pomysł! Sama chętnie zrobiłabym takie cudeńko :) Kochana obserwuję Cię na snapchacie :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  18. Świetny pomysł! Będę musiała coś pokombinować po skończeniu egzaminów.

    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    ReplyDelete

Spam will be deleted.