What I`ve got for Christmas/Birthday 2016!

8:00 am

Hi guys! How are you? I feel much better than before Christmas, I don`t know why. Today I`ve got for you what I have got for my burthday and Christmas 2016! Of course It`s not everything, cause I got some gift cards and money and I didn`t spend them yet. Of course write me in the comment what did you get for Christmas! I would love to know!
PL: Cześć kochani! Co u ciebie? Czuje się o wiele lepiej niż przed świętami, nie wiem dlaczego. Dziś przygotowałam dla ciebie co dostałam na urodziny i święta 2016! Oczywiście to nie jest wszystko, bo dostałam kilka kart upominkowych i pieniędzy i nie wydałam ich jeszcze. Oczywiście napisz mi w komentarzu co ty dostałaś na święta! Chciałabym wiedzieć! 
pillow from Home&You | Rimmel Mascara | Eveline lashes conditioner | Avon shower gel | hand cream | Vanilla EOS | beauty blender | Avon body scrub | scarf | love sign | Ilovechocolate palette | Lovely palette | white frame | Home&You cup | floral cup | panda earmuffs | book about London | mini purse | dark green t-shirt | Cropp t-shirt |

Have a lovely day! 
xx ♥

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Świetne zdjęcia! Można powiedzieć, że dostałam tak jakby mały zestaw dla blogera i teraz mam na czym pracować x

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia, ja dostałam książkę, grę i Dużo słodyczy. :D Pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia i prezenty <3 ja dostałam książki, kubek termiczny, prefumy i duuuużo słodyczy

    maglif.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajne prezenty :) Wesołych Świąt :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super prezenty :) Wesołych świąt.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super prezenty! Urocze te nauszniki. ♥
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    zone-of-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale fajne prezenty! :) Ja dostałam głownie kosmetyki :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Piękne prezenty.
    Ja dostałam przydatne rzeczy - powerbank, kubek, kapcie i biżuterię :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    ReplyDelete
  9. dostałam perfumy Tommiego oraz cienie do powiek, jestem mega zadowolona w tym roku z prezentów:)
    wow jakie szaleństwo, ile ciekawych prezentów dostałaś!
    wszystkiego dobrego, duuużo odpoczynku w rodzinyym gronie i zbierania sił na nowy rok:) i zdrowia!
    pozdrowionka, wesołych świąt!
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  10. Prezenty to masz super :D Ja oprócz słodyczy, paczek w szkole i prezentu od samej siebie (ale w połowie od brata) nic nie dostałam takiego, ale twoje są mega, i koszulki i słuchawki i kubki <3
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Widzę u ciebie nauszniki aka pandy. :P Widziałam je w Empiku i zastanawiałam się nad zakupem, jednak zrezygnowałam. Wyglądały przecudownie, dlatego zazdroszczę! Pokaż się kiedyś w nich na blogu hihi. ;*
    Pozdrawiam. :) murasakiiroanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wow , dostałaś wiele cudownych rzeczy ! Ja dostałam notes,antyperspirant i pieniądze . Według mnie prezenty nie są najważniejsze, liczy się pamięć , gest :))

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Thanks a lot . Compliments of the Season.

    ReplyDelete
  14. Prezenty cudowne :D Ja dostałam telewizor, słuchawki nauszne, ubrania, kase, słodycze, balsam do ust, kolczyki, kominek, olejki, szlafrok, kapcie i power bank. Aż jestem zaskoczona :*

    W wolnej chwili zapraszam ----->http://lifemerryblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam gadgety z pandą! :)

    obserwuję cię→ mój blog

    ReplyDelete

Spam will be deleted.