The best hot chocolate recipe!

8:00 am

This is the time of the year that you drink a lot of hot drinks. I am not a fan of really hot drinks, but after making this I think I will start drinking hot stuff more often. I fell in love with this easy and quick recipe! You literally need 2 things + you can add things on the top! I didn`t think this is soo good, but you need to try it and write your opinion in the comment! ♥

PL: To jest czas w roku, kiedy pijemy dużo ciepłych napojów. Nie jestem ich fanką, ale po zrobieniu tego napoju, chyba zacznę pić je częściej! Zakochałam się w tym łatwym i szybkim przepisie! Tak na prawdę potrzebujesz tylko 2 rzeczy + rzeczy na górę! Nie sądziłam, że to jest tak dobre, ale musisz spróbować i napisać mi w koemntarzu! ♥
So you just pour the milk into a pot and after it is hot, add some nutella and mix it until the nutella is melted. Then pour it into a cup and add some toppings. I added marshmallows.
PL: Nalej mleko to garnka i gdy będzie gorące dodaj trochę nutelli i mieszaj, aż będzie rozpuszczona. Wtedy nalej do kubka i dodaj coś na górę. Ja użyłam trochę pianek.
enjoy
xx

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Chętnie przygotuję taki napój :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetny przpis :) na pewno wypróbuję :) pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wygląda bardzo smacznie :) Narobiłaś mi ochoty aby taki napój przygotować;)

    ReplyDelete
  4. Mimo, że nie przepadam za słodyxcxamik, to z chęćią bym spróbowała :)
    Normxcore

    ReplyDelete
  5. Nie sądziłam, że połączenie tych produktów może zrobić coś tak fajnego :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  6. Szybko i prosto, ja jednak chyba nie skorzystam. Nie specjalnie przepadam za gorącą czekoladą...

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Wygląda apetycznie, aż zaczynam żałować, że mój stan zdrowia nie pozwala na takie cuda :(

    ReplyDelete
  8. Ja od długich lat piję takie mleko z nutellą i również wszystkim polecam! <3
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Szkoda, że mam uczulenie na czekolade ;/

    ReplyDelete
  10. Ja niestety nie lubię gorącej czekolady, ale uwielbiam pianki! Tak, to dość dziwne...

    MARY ♡ - KLIK

    ReplyDelete
  11. Taki kubek mi się marzy! :) Przepis- pierwsza klasa :)

    ReplyDelete
  12. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Happy new year..enjoy.
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  14. Mmm gorąca czekolada wygląda smakowicie, do tego ten świąteczny/zimowy kubek!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  15. O tak! Gorąca czekolada na tą pogodę to strzał w dziesiątkę ;) I jeszcze jak smakowicie wygląda ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam gorącą czekoladę :)
    Świetny kubek.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jeszcze nie próbowałam czekolady z nutelli, wygląda ciekawie :D.
    Ten kubek z reniferami totalnie mnie oczarował <3!
    Pozdrawiam :)
    zaryzykuj i kliknij

    ReplyDelete
  18. jejku chyba sama taką zrobię

    ReplyDelete
  19. Ja niestety nie gustuję w tym przysmaku ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Nigdy nie próbowałam kawy z piankami, chyba czas to zmienić! ;) ;o

    ReplyDelete
  21. wygląda apetycznie ;)
    http://lifeloyola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ograniczam słodycze, ale to wygląda pysznie :)

    http://lifemerryblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.