TELL`EM THAT`S MY BIRTHDAY

8:00 am

I`m finally 15! It`s so stupid to have a birthday in December, because you have to wait the whole year for this day and the people, that were born in Janurary are nearly a year older than you! But when I will be older for example I am 30 and that year I am 31, but to the 20th of December I will say that I am 30 :D Now it`s like: how old are u? And I am like 15, but from the first of Janurary 2017 It will be how old are u? And I will be 16 :D You know what I mean, yeah?? Have a great day guys! W.

PL: Nareszcie mam 15 lat! Głupio, że mam urodziny w grudniu, bo zawsze musisz czekać cały rok, by mieć urodziny i ludzie, którzy urodzili się w styczniu, są prawie rok starsi od ciebie! Ale, kiedy będę np. miała 30 lat i w tym roku będę miała 31 to do 20 grudnia będę mówiła, że mam 30 lat :D Teraz to jest tak: ile masz lat? 15, ale od 1 stycznia 2017, będzie, że mam 16 :D Chyba wiesz o co mi chodzi, tak?? Miejcie fajny dzień kochani! W.
xx
Photo`s are a throwback to when I had longer hair ♥
SEE ALL MY BLOGMAS POSTS HERE

You Might Also Like

13 komentarze

  1. ja mam problem z tej drugiej strony xd urodziny w styczniu :c zaraz 20 a reszta moich znajomych będzie mieć jeszcze po 19 lat, czuje się tak staro hah :D

    http://allgoodthingsart.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Widzę,że jesteś moją rówieśniczką,tyle że ja miałam 15 w październiku.Też cieszę się,że jestem o prawie rok młodsza od przyjaciółki , która urodziła się w lutym :D

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Najlepszego :) Piękne włoski :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ja mam najlepiej, ponieważ urodziny przypadają mi na czerwiec. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie chciałabym mieć urodzin w grudniu :D Mój przyjaciel gdyby urodził się godzinę szybciej byłby rocznikowo starszy o 2 lata a nie o rok ode mnie ,bo urodził się 1 stycznia ;D A przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja mam urodziny na samym końcu listopada i bardzo dokładnie Cię rozumiem haha! I prawdopodobnie tak samo jak ty, już od 1 stycznia będę mówić, że mam już 16 lat! Wszystkiego najlepszego kochana! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  8. 100 lat <3
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wszystkiego najlepszego, a zarazem Wesołych Świąt :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  10. Przeglądałam sobie Twojego bloga i weszłam w zakładkę grudzień, żeby poczytać sobie jakieś posty o świętach, a tu się okazuje, że nie dość, że masz urodziny w grudniu to jeszcze tego samego dnia i obie jesteśmy z tego samego rocznika! To nie może być przypadek haha

    pozdrawiam x
    https://anmyosotis.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.