Christmas Presents Ideas!

8:00 am

How can I not start December without Christmas presents ideas? I love the presentation of the stuff. BTW. I made it ;) Like literally I love all of these things, especially the handbag in the first picture! It is GOALS! ♥ I made a couple categories, just to make it easier for you to find! I hope that I will help someone! Enjoy!

PL: Jak mogę nie zacząć grudnia bez pomysłów na prezenty na święta? Uwielbiam prezentacje rzeczy. BTW. Ja je zrobiłam ;) Tak na prawdę uwielbiam wszytskie z tych rzeczy, szczególnie torebka z pierwszego obrazka! Goals ♥ Zrobiłam kilka kategorii, by było ci łatwiej! Mam nadzieje, że komuś pomogłam! Enjoy!
Dress X Hat X Bag X Shoes X Sunnies
Blanket X Pillow X Decor X Candle X Frame X Book/Notebook
Pallet X Makeup bag X Powder X Lipstick X Makeup brushes 
Sports bra X Watch X Blouse X Sports bag X Water bottle
Tripod X Camera X Instax X Camera lens 
Watch X Shirt X Trouses X Colonge X Purse

Enjoy

xx

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Zawsze mam problem co komuś kupić i ostatecznie jakoś dowiaduję się od niego co by chciał. Myślę jednak, że Twój post jest naprawdę przydatny!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ReplyDelete
  3. Wybieranie prezentu dla kogoś to dla mnie wielkie wyzwanie :)
    Pozdrawiam Niecoinna

    ReplyDelete

Spam will be deleted.