3 eye looks perfect for NEW YEARS EVE!

8:00 am

Hello guys! I never done a makeup tutorial on my blog. I am not perfect at makeup, but I got 2 eye shadow palettes for my birthday, so I thought, why not give myself a try? So I prepared 3 New Years Eve eye looks, that you can try out! Tell me in the comments which one you like the most!

PL: Cześć kochani! Nigdy nie robiłam tutorialu makijażu na blogu. Nie robie perfekcyjnego makijażu, ale dostałam 2 palety cieni do oczu na urodziny i pomyślałam czemu nie spróbować? Przygotowałam 3 makijaże oka na Nowy Rok, które możesz wypróbować! Napisz mi w koemntarzu, które ci najbardziej przypadły do gustu!

Do you believe that this is the last 2016 post here?!
xx
HAPPY NEW YEAR! ♥

Sorry that you don`t see the eye shadows properly, but I was doing the photos by myself and it was hard :/

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Mnie najbardziej podoba się trzeci look ;)
    Ja też dostałam paletkę czekoladkę, ale białą ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi tak samo najardziej podoba się 3 look :D ♥

      Delete
  2. Mnie również podoba się 3 look, jest naprawdę bardzo ładny i zestawienie cieni również przypadło mi do gustu.
    Chociaż myslę, że gustujesz raczej w delikatnych mejkapach, a uważam, że na Sylwestra fajnie byloby dodać coś o wiele wiele mocniejszego :D Jeśli chcesz, żeby cienie ptrzymały się na powiece, lepiej nakładały i miały wyraźniejszy kolor, polecam nałożyć na samym początku bazę, na tym produkt bedzie się "kleił" :D
    Pozdrawiam!
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem bardzo dziewczęce looki. Spróbuj uczyć się nowych makijaży, ale nie przesadzaj też! Co będziesz robić mając 17 lat? Delikatny makijaż jest super taki jaki zrobiłaś. Do twarzy Ci w 3 looku. Powodzenia w dalszej przygodzie z blogowaniem :) Twoja Zapraszam Was na nowy post dotyczący nowego roku, postanowień. Znajdziecie też fajne cytaty. Wbijajcie! :D https://whitevic.blogspot.com/2016/12/nowy-rozdzia-nowy-rok.html

    ReplyDelete
  4. Fajne looki, bardzo delikatne i urokliwe, mi zdecydowanie ostatni najbardziej przypadł do gustu

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ta paletka czekoladka chodzi za mną od dawna i od dłuższego czasu chciałabym ją mieć. :)

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  6. Mam tą czekoladkę z MUR (jak i trzy inne czekoladki) i bardzo ją lubię :) Ja zdecydowanie stawiam na mocniejsze makijaże, ale takie delikatne też mają swój urok i najbardziej przypadł mi do gustu trzeci. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Mam tez czekoladke i jest super! Fajny 3 look :) Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jak na pierwszy taki post i tak Cię podziwiam! Wszystko wyszło bardzo ładnie, ale i tak moim faworytem jest ostatnie oko :)

    Może wpadniesz na podsumowanie roku? :) 2016 To by było na tyle

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    ReplyDelete

Spam will be deleted.