I stopped it for a week... + ANOUNCEMENT!

8:00 am

Hello guys! Do you believe that it is the end of November!? This year has passed so quickly that I didn`t realize it! So let me just talk about the main topic of the post. So what did I stop for a week? I stopped social media! I deleted from my phone Instagram, Facebook, Snapchat and Twitter. I just needed a rest of all of it. It was getting out of control, I was even getting up earlier just to see what is new on insta or snap! The internet is really dangerous, starting of all the people that can literally stalk you, ending on internet "addiction". I think that I was getting into a some sort of addiction to that. I decided to stop social media for a week, just to get rest of it. I also decided that I am not going to be there as often that I was. Every month I am going to make some days of rest from all the social media accounts. Maybe you should do that? Give yourself a test, check if you are addicted to the internet...

PL: Cześć kochani! Wierzycie, że już koniec listopada!? Ten rok przeminął tak szybko, że dosłownie nie zauważyłam tego! Teraz daj mi powiedzieć o głównym temacie tego posta. Więc, co zatrzymałam na tydzień? Zatrzymałam wszytskie moje media społecznościowe! Usunełam z mojego telefonu Instagram, Facebook, Snapchat i Twitter. Potrzebowałam przerwy od tego. To wychodziło z mojej kontroli, wstawałam nawet rano wcześniej by przejrzeć instagrama czy snapa! Internet jest niebezpieczny, zaczynając od tych wszystkich ludzi, którzy mogą cie dosłownie stalkować, kończac na uzależnieniach od internetu. Moim zdaniem wchodziłam w takie uzależnienie. Zdecydowałam zrobić sobie przerwę od medii społecznościowych na tydzień, po prostu by odpocząć od tego wszystkiego. Również zdecydowałam by nie używać telefonu tak często jak to robiłam do teraz. Każdego miesiąca będę robiła sobie kilka takich dni odpoczynku. Może ty powinnaś tak zrobić? Zrób test, sprawdź czy jestes uzależniona...
Anouncement!
This year I am doing blogmas! The next post is the start of it, there will be a lot of Christmas posts! But not every day, but every two days! I hope you will like them!
Ogłoszenie!
W tym roku robie blogmas! Następny post będzie rozpoczęciem, będzie duzo świątecznych postów! Lecz nie codziennie, ale co drugi dzień! Mam nadzieje, że polubisz je!

enjoy xx

You Might Also Like

46 komentarze

  1. świetnie wyglądasz, piękna koszulka, pomagam - 18,49$ :)
    Mogłabyś kliknąć też u mnie w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana oczywiście zaobserwowałam :)
      Wesprzesz mnie i tym razem i poklikasz w linki w najnowszym poście ?

      Delete
  2. Swiettny post, super pomysł z taką przerwą. Piękna bluzka :) pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Masz świetne oczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Miałam taką fazę, że pierwsze co robiłam z rana patrzyłam na snapa, więc postanowiłam trochę to zmienić, a mianowicie patrzę na niego 2 razy w tygodniu.
    Piękna bluzeczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja taką przerwę miałam, aż na dwa miesiące, jednak nie z własnej woli, chociaż może i to dobrze. Brak internetu nie był dla mnie tragedią i cieszę się, że mogłam od tego wszystkiego odpocząć.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Takie robienie przerwy to dobry pomysł. Sama od czasu do czasu robię przerwy w mediach.
    Bardzo ładna bluzka ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja przystępowałam do takich odpoczynków od zawsze- mój facebook, gdzie nie dodaję zdjęć i mam tylko tych znajomych, których chce mieć, twittera używam do śledzenia idoli, snapchata nie używam, instagrama- czekam na odpowiedni moment do założenia, na tumblrze też czasem coś obejrze, ale nigdy nie przejmowałam się moimi social mediami i tym ile mam obserwatorów czy znajomych ;) Jakoś nigdy nie czułam takiej wielkiej potrzeby dowartościowywania się takimi rzeczami :D Więc trzymam kciuki, że twój ospoczynek nie skończy się po 2 dniach ahha :)
    No i bardzo ładna bluzka! <3
    Też będę robiła blogmas, więc zapraszam też do mnie :p
    lipcowaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hm, ja wiem, że nie jestem uzależniona, bo potrafie bez tego żyć, ale czasem przydalaby mi sie taka przerwa
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html
    Zapraszam też do mnie na świąteczny konkurs :)

    ReplyDelete
  9. Taka przerwa na pewno jest przydatna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  10. Masz bardzo ładny wygląd bloga, zdjęcia po prostu petarda ♥
    Ja dopiero zaczynam , miło by było gdybyś wpadła na mojego bloga :)
    Ja oczywiście obserwuje i liczę na rewanż :*
    http://bebeautysuue.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  12. Mnie też ten listopad mega szybko mija ;)
    Co do uzależnien od mediów społecznościowych to prawda, że warto zrobic sobieod nich przerwę, ale w takim razie co robić na nudnym wykładzie? :D

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    ReplyDelete
  13. Z własnych doświadczeń wiem, że mogę wytrzymać bez Internetu :D
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz rację, ten rok upłyną tak szybko, a mam wrażenie, że z roku na rok ten czas płynie coraz szybciej

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  15. Też nie mogę uwierzyć, jak szybko przeminął ten rok!
    Umiem wytrzymać dłuższy czas bez komórki - kilka dni jeśli w ręce wpadnie mi ciekawe czytadło ;) Nigdy też nie przejmowałam się liczbą lajków czy znajomych...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  16. Czasami trzeba odpocząć od tego całego internetowego świata :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  17. Z pewnością jestem uzależniona:( Kiedyś zrobię sobie taką przerwę, w wakacje już próbowałam i nawet wyszło :D U mnie na blogu już pierwszy post z blogmasów, czekam na twoje :D
    https://xartday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja nie wierzę, że już za chwilę będzie grudzień. Na pewno będę czytać blogmasy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Pięknie wyglądasz <3 Przy okazji zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam Niecoinna

    ReplyDelete
  20. Jejku zakochałam się w pierwszym zdjęciu, masz cudowne oczy! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Tez planuje zrobic blogmas ale wole zbytnio nie obiecywac bo jak wiadomo zawsze moze cos nie wypalic dlatego tylko trzymam kciuki abym dala rade, haha! <3
    Jejku masz przesliczne oczy! *-*
    Ja czesto robie sobie taka przerwe od internetu bo codziennie poswiecam kilkanascie godzin na nauke i ostatnio stwierdzilam ze to naprawde swietny detoks, haha! <3

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  22. Taka przerwa od social mediów to na pewno najlepsze co możemy dla siebie samych zrobić w dzisiejszych czasach ;)
    |M Ó J B L O G|

    ReplyDelete
  23. Fajnie jest tak czasem odciąć się od mediów społecznościowych.
    Czekam na te blogmasy!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    ReplyDelete
  24. czekam na blogmasy ja też myślę o tym by je zacząć w tym roku ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  25. Czasami dobrze robi odpoczynek od tego wirtualnego świata :) Pozdrawiam :)
    Paolla MakeUp

    ReplyDelete
  26. Bluzka cudowna :) Wyglądasz cudownie :) Jak najbardziej czekam na blogmasy ;)

    Mój blog

    ReplyDelete
  27. Takie przerwy od tych aplikacji sa potrzebne. Mnie na szczęście one tak nie wciągają :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  28. Odpoczynek od wirtualnego świata czasami jest potrzebny ;) Sama niedługo muszę sobie taki zrobić :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  29. taka przerwa przyda się każdemu w tych czasach :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Cudownie, że robisz blogmas ;D Na pewno bd śledzić.
    A co do zmęczenia mediami, też tak czasem mam i wszystko wyłączam ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  31. Czasami warto się oderwać od internetu, chyba spróbuję takiej przerwy chociaż nie jestem pewna czy by mi się to udało, bo po prostu lubię się udzielać w internecie :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  32. mi również ten rok szybko leci tyle sie działo, że już prawie grudzień !!
    Obserwuję

    ReplyDelete
  33. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    ReplyDelete
  34. O, może ja też skuszę się na blogmas. :D Ale nie wiem czy dam radę się wkręcić.

    ReplyDelete
  35. Czasem każdemu jest potrzebny odpoczynek!

    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Bardzo fajnie z tym blogmasem, u mnie też pojawi się kilka tych wpisów :) Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczna bluzka :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. świetna bluzka, pasuje Ci :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  39. Super pomysł z blogomasem! Rewelacyjna bluzka :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. so cute
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  41. Nigdy nie zakładałam kont na wymienionych przez Ciebie portalach. Zdaję sobie sprawę, że internet czasem może uzależniać jak używka..
    Mój Blog

    ReplyDelete
  42. Ja to raczej jestem uzależniona od pisania na telefonie :D Ale zdecydowanie każdy powinien sobie zrobić taką przerwę od czasu do czasu ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetne zdjęcia!
    Czekam na posty blogmasowe ♥
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Zdecydowanie przerwa od socialmedia nikomu nie zaszkodzi! Ja z braku czasu oduczyłam się przewijać instagrama czy twittera haha.
    Oj tak, ten rok zleciał naprawdę szybko! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete

Spam will be deleted.