DIY SPA NIGHT! | Make your own cosmetics!

8:00 am

Hello! In todays post I done a lot of DIY`s! I love to do them! I tried to keep them really easy and simple, because who likes to have a complicated life? I hope you will like this post, because, it was getting done for like over 2 months! I am not kidding! I was just to lazy to make them and you know school...eghh... These diy`s are perfect for a spa night, so invite some friends or if you like do it by yourself! And make a cool spa night! There will be a part two of this post, so stay tuned!

PL: Cześć! W dzisiejszym poście zrobiłam całkiem dużo diy! Uwielbiam je! Starałam się by były całkiem łatwe i proste, bo kto lubi mieć skomplikowane życie? Mam nadzieje, że spodoba ci się post, bo robiłam go ponad dwa miesiące! Nie żartuje! Byłam po prostu za leniwa by zrobić, no i szkoła...eghh... The diy będą idealne na noc spa, więc zaproś swoje koleżanki lub po prostu zrób samemu sobie taką noc! Będzie druga część tego posta, więc stay tuned!
-----------
Lip scrub = sugar, olive oil, (optional) some food colouring
PL: Peeling do ust = cukier, oliwa z oliwek, (opcjonalne) trochę barwnika spożywczego

Oat face mask = Oats, greek yoghurt, honey, a bit of olive oil
PL: maseczka owsiana - owsianka, yogurt, miod i odrobina oliwy

Flakes of green tea under eyes = Make some green tea, from the tea bag cut flakes under your eyes and then put them into the green tea
PL: płatki z zielonej herbaty pod oczy - zaparzyć zieloną herbate i z torebek z herbaty wyciać płatki pod oczy i zamoczyć w zielonej herbacie (działa + zdjęcia zrobione)

bath salt - salt, essential oil, colour (optional)
PL: Sól do kąpieli = sól, olejek zapachowy, oliva z oliwek, kolor (opcjonalne)

moisturizer - olive oil and honey
PL: Nawilżający krem = oliwa z oliwek i miód
Are you gonna make them?
There were actually more of them, but they didn`t work or I didn`t have the products :)
There is going to be a second part of this post! Stay tuned! :)

enjoy ♥
xx

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Super pomysły, mi się szczególnie spodobał ten z solą, dla koloru równie dobrze można dać sól himalajską, zamiast zwykłej, wtedy nie trzeba dodawać barwnika :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  2. Maseczka owsiana wygląda obiecująco. To chyba coś w stylu tej, którą można dostać w Lush'u, a nie kosztuje majątku. Wypróbuję jak znajdę chwilę na odpoczynek :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    ReplyDelete
  3. Maseczki po prostu uwielbiam. Można odświeżyć skórę i zadbać o jej dobry wygląd
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  4. Świetne pomysły, najbardziej spodobał mi się piling do ust. Pozdrawiam :)
    https://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia! Ciekawe maseczki! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. O bardzo fajne pomysły! Płatki z zielonej herbaty pod oczy na pewno wypróbuję :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  7. Świetne pomysły uwielbiam kosmetyki DIY, ponieważ same możemy wybrać do nich składniki, które najlepiej sprawdzają się na naszej skórze :)

    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ciekawe diy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. O kurcze :P

    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ciekawe pomysły, może z któregoś skorzystam :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale swietne, musze jedno z nich zrobic♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  12. Super pomysły!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Genialne! Gdybym miała tylko czas porobiłabym trochę takich cudeniek! :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Muszę zrobić sobie tą maseczkę owsianą :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  15. Nigdy nie robiłam sobie takiej nocy spa. Maseczka wydaje się fajna. Kiedyś wypróbuję :)

    Zapraszam do mnie. Możesz wziąć udział w konkursie : http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2016/11/the-red-nose-reindeer.html

    ReplyDelete
  16. Jak zawsze świetnie! Uwielbiam to, że prowadzisz bloga z taką pasją, a Twoje posty są tak dopracowane!
    Buziaki!
    nikolaprzybysz.pl-klikkk

    ReplyDelete
  17. To jest najważniejsze w DIY - żeby było łatwo, prosto i w dodatku ślicznie! Jak to wszystko jakoś tak magicznie wygląda! Bardzo ładnie się prezentuje. ;) i te zdjęcia! Arleta

    ReplyDelete
  18. Super pomysły, fajnie jest czasem prostymi metodami poczuć się piękniejsza i odprężyć się :)
    zapraszam;
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Lecę robić peeling na usta! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja jestem miłośniczką kosmetycznych DIY, więc wszystkie przepisy już od dawna znam ;) Te płatki pod oczy naprawdę potrafią zdziałać cuda, więc polecam :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  21. Awesome spa day! :) Thanks for sharing sweetie
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  22. Świetne pomysły! Fajne jest to, że jest ich tak dużo a są proste, zapisuje sobie posta na później! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  23. Jeju właśnie musze zrobić peeling do ust ♥
    Mój Blog

    ReplyDelete
  24. Fajny pomysł. Może jak będę miała chwilę wolnego, to z chęcią zrobię sobie takie spa.


    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetne pomysły! :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ciekawy post. :) Ja bardzo lubię wymyślać nowe maseczki.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  27. Oo u mnie też dziś post DIY:D Peeling kawowy. Też fajny.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  28. Ale super pomysł! :)
    Ja ostatnio byłam w spa mój chłopaka zrobił mi prezent w postaci bonu!
    Było tam niesamowicie!
    Jeszcze nigdy nie czułam się tak zrelaksowana! :)

    https://vviktooria.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.