DIY Daily/Weekly Planner!

8:00 am


Hi guys! I think that I need to get organised. I forget about a lot of stuff, so I thought why not make a planner! I don`t have a printer so I just made it by myself, with some washi tape, sharpies and a pencil and other stuff that I have at home! I took a clean notebook and just started filling it how I wanted it to look like! Also If you make all the tasks for the day I think that you are proud of yourself! A planner is a good thing to have, especially if you have a blog! You can plan your posts there, even write down your ideas and how would you like your post to look like. Yeah, I wrote a lot in this intro, so yeah lets just see how my planner looks like! :)

PL: Hey kochani! Sądzę, że musze się zorganizować. Zapominam o wielu rzeczach, więc pomyślałam dlaczego nie zrobić swojego własnego planner`a! Nie mam drukarki, więc zrobiłam go własnoręcznie, z użyciem washi tape, sharpies i ołówka oraz kilku rzeczy, które mam w domu! Wziełam czysty zeszyt i wypełniałam go tak jak chciałam by wyglądał! Również, kiedy wypełnisz wszystkie zadania, jestes dumna z siebie! Planner to bardzo fajna sprawa, a szczególnie kiedy masz bloga! Możesz planować posty, zapisywać swoje pomysły i jak chciałabyś by twoje posty wyglądały. Rozpisałam się trochę w tym intro, no więc zobaczmy jak mój planner wygląda! :)
 Disclaimer: I have got the idea from Pinterest, I just recreated it in my style!

With love ♥
enjoy
xx

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Super pomysł i wykonanie! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Wspaniały pomysł! Kiedyś planowałam zrobić taki planner, ale szybko zrezygnowałam! :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetnie to wygląda. Chyba skorzystam z Twojego pomysłu :) pozdrawiam ;*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. EXTRA pomysł! :) Bardzo kreatywnie :))

    Mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ? Dzięki! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetnie wygląda środek ;) Od razu milej się zerka niż do takiego zwykłego kalendarza ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  6. Ale świetnie go zrobiłaś! Jest lepszy niż kupny :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł :) Sama muszę zrobić sobie taki planner :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie plannery i wszyscy wiedzą, że jestem z kalendarzykiem/planerem i, że mam tam wszystko, uwielbiam to robić, twój plan wygląda ślicznie, pozdrowienia :*
    http://alis-diy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Genialny pomysł ale nie wiem czy byłabym na tyle zorganizowana żeby codziennie do niego zaglądać :D

    ReplyDelete
  11. Fajny pomysł na planer. Ja mam już swój, który czeka na 2017 rok!
    przewrotowiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nie jest to trochę za bardzo czasochłonne? Nie lepiej poświęcić czas na coś bardziej konstruktywnego niż tak skrupulatne tworzenie takiego planera?

    ReplyDelete
  13. świetna sprawa, ale wolę chyba kupić :)
    mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    ReplyDelete
  14. ja zawsze muszę mieć gotowe plannery bo zbyt długo siedzę nad designem stron.

    ReplyDelete
  15. Śliczny planer! Też zawsze chciałam sobie taki zrobić, ale nigdy nie wiedziałam jak się za to zabrać.
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  16. Cudownie to wygląda! Ja raczej korzystam ze zwykłego kalendarza, ale chyba też zrobię sobie taki planner :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczny efekt. Osobiście nie wyobrażam funkcjonowania bez żadnego kalendarza.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Planer bardzo fajna rzecz ! Sama posiadam , i mogę szczerze powiedzieć , że gdyby nie on - moje życie było by bardzo chaotyczne i o wielu sprawach na 100 % bym zapomniała , a tak to mogę być spokojna że nic mi nie umknie :)

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. genialny :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    ReplyDelete
  20. Świetny pomysł ;) Również lubimy mieć zaplanowany tydzień :)

    ReplyDelete
  21. Idealny! Uwielbiam ludzi z fajnymi pomysłami! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Beautiful planner!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  23. świetny jest!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  24. Bardzo kreatywny pomysł. Ja próbowałam planować swoje dni ale nic mi z tego nie wychodziło. Jestem na to zbyt roztrzepana.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Naprawdę fajny pomysł :D Chyba z niego skorzystam :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ale super! zawsze chciałam coś takiego stworzyć ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo pomysłowe rozwiązanie, choć ja jestem na nie zbyt leniwa i preferuję plannery dostępne na rynku. :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Spam will be deleted.