How to get the autumn vibe? + FREE WALLPAPERS!

8:00 am

Can you get the autumn vibe? The only thing that I see positive in fall is that the colours outside are changing and getting more interesting! I like autumn, but when I see the mud I just want to go to my bed and sleep, actually the last two days where really nice and the sun was shinning, so I was a bit shocked, cause the last week it was raining all the time! Ok, so with out thurther to do lets just get into the post!

PL: Możecie wejść w jesienny klimat? Jedyną rzeczą, którą widze pozytywną w tym sezonie to zmieniające się kolory na zewnątrz i robi się coraz bardziej interesująco! Lubie jesień, ale gdy widze to błoto chce się po prostu położyć w łóżku i spać, tak naprawdę ostatnie dwa dni były bardzo ładne i słońce świeciło, więc byłam trochę zaskoczona, bo ostatni tydzień padało cały czas! Ok, więc bez zbędnego przedłużania zparaszam na post!

Change your wallpaper, for a more autumn one!
I think changing your wallpaper, from the summer one, to the fall one is a great idea. You won`t think about the summer all the day. I think a great wallpaper, with yellow, orange and brown colours will give you the autumn vibe. I changed mine to a more fall one (btw. It`s NAte Garner :D). I also done some fall wallpapers that you can download for FREE!
PL: Dobrym pomysłem jest zmienienie swojej tapety, z letniej na jesienną. Nie będziesz już myśleć cały czas o lecie. Tapeta w odcieniach żółtego, pomarańczowego brązowego da ci jesienny klimat. Ja zmieniłam moją na tapete z Natem Garnerem. Zrobiłam dla was też jesienne tapety, możecie je pobrać za DARMO!
Get Candles
Buying and lightening your candles is a great way to get the fall vibe and they will make you cozy! BUT REMEMBER TO TURN OF YOUR CANDLES, BEFORE SLEEP OR IF YOU WANT TO GO SOMEWHERE! SO STAY SAFE!
PL: Kupowanie i zapalanie świeczek jest świetnym sposobem, by uzyskać jesienny klimat i oczywiście będzie o wiele przytulniej! PAMIĘTAJ BY ZGASIĆ SWOJE ŚWIECZKI ZANIM PÓJDZIESZ SPAĆ LUB KIEDY CHCESZ WYJŚC GDZIEŚ! BĄDZCIE OSTROŻNI!
Wear Sweaters
Sweaters are cute and make you really cozy, and of course they will give you the autumn vibe! I love to wear sweaters in autumn and winter. They will keep you nice and warm, and you will look cute in them!
PL: Swetry są słodkie i będzie ci o wiele przytulniej, no i oczywiście da ci to klimat! Uwielbiam nosić swetry w jesień i zimę. Będą cię ocieplać i wyglądasz w nich słodko!
Music
Make yourself a playlists, for long autumn evenings, to listen when you are for example reading a book! On spotify you can find a lot of playlists for fall so go and check them out!
PL: Zrób playliste, na długie jesienne wieczory, by słuchać np. kiedy czytasz książkę! Na spotify znajdziesz bardzo duzo playlist na jesień, więc sprawdź je!
Fairy Lights
Who doesn`t like fairy lights? They look soo adorable in your room and they will also give you a autumn vibe! They look soo cute and Tumblr ♥
PL: Kto nie lubi światełek? Wyglądają tak uroczo w twoim pokoju, no i oczywiście dadzą ci jesienny klimat! Wyglądają tak słodko i Tumblr! ♥
Hot drinks
Hot drinks are perfect for fall and give you the autumn vibe, especially when you are wearing a sweater, under a blanket in your bed!
PL: Ciepłe napoje są idealny na nadchodzącą jesień, na ten sezon polecam herbatę w swetrze :)
Get Pumpkins!
Pumpkins for me give the autumn vibe, a couple posts ago I decorated a pumpkin so go and check it out - CLICK! I love to arrange my room with pumpkins, they are so fall!
PL: Dynie dla mnie są takie jesienne, więc oczywiście dadzą ci jesienny klimat, kilka postów temu zrobiłam dynie, więc sprawdźcie (link powyżej)! Uwielbiam dekorować swój pokój dyniami! Są takie jesienne ♥

HOPE YOU LIKE THE POST!
XX

DOWNLOAD        DOWNLOAD         DOWNLOAD


You Might Also Like

19 komentarze

  1. ja bardzo uwielbiam jesienne klimaty. Jakoś je poczułam, a nie musiałam wiele zmieniać :) Tapetę w telefonie zmieniłam ostatnio, ale nie na coś jesiennego. Dynie w tej porze roku uwielbiam i one właśnie najbardziej kojarzą mi się z jesienią. Post super.
    Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  2. Świetne pomysły. Super post :) pozdrawiam i zapraszam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Światełka to genialny pomysł :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Swetry, świeczki, muzyka i książki to najlepsze rzeczy do spędzania jesiennych wieczorów <3
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajne pomysły, świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jejciu, jakie piękne zdjęcia, uwielbiam ♥
    http://alis-diy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Od niedawna jestem zakochana w swetrach i to moje must have na jesień i zimę :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetne pomysły! na pewno któryś z nich wykorzystam ;)

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    ReplyDelete
  9. Też uwielbiam swetry :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/10/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

    ReplyDelete
  10. Świetny post ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  11. Nie wiem czemu, ale zawsze z jesienią kojarzy mi się płyta Tides Of Man "Dreamhouse" - to taki mój faworyt na jesień, chociaż ostatnio jeszcze inną znalazłam, oprócz tego swetry, herbata i szkicownik to mój zestaw na jesień - i gitara, pierwszą elektryczną gitarę kupiłam właśnie... 31 października.

    ReplyDelete
  12. Światełka i gorące napoje to największy urok jesieni, kocham!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo ciekawy post, pomysły są świetne i na pewno z nich skorzystam ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  14. Lubię takie posty. :) Są bardzo pozytywne.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  15. ciekawy post :) jestem na twoim blogu pierwszy raz i mam takie pytanie, dlaczego piszesz po angielsku ? :)

    aalleekkss.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne tapety <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.