DIY Pumpkin Spice Latte

8:00 am

Hi I think that everybody knows what is a pumpkin spice latte, yeah? I drank it like lasy year, because I didn`t go to Starbucks when it came out this year and Polish Starbucks is soooo expensive, so I don`t want to spend like all my pocket money for one drink! In todays post I am gonna show you how to make a really easy PUMPKIN SPICE LATTE!

PL: Cześć, sądze że każdy wie co to pumpkin spice latte, co nie? Piłam ten napój jakoś rok temu, bo nie byłam w Starbucksie, kiedy wyszedł ten napój (w tym roku) i poza tym Starbucks jest strasznie drogi w Polsce. Raczej nie chce wydać całego kieszonkowego na jeden napój! W dzisiejszym poście pokażę ci jak bardzo łatwo zrobić PUMPKIN SPICE LATTE!

YOU WILL NEED:
- A pumpkin
- expresso
- Sweetener (I used honey)
- 1/4 tsp of ginger
- 1/2 tsp of vanilla extract
- 1-2 cloves
- 1/2 tsp of Cinnamon
- milk

BEDZIESZ POTRZEBOWAĆ:
- dynie
- expresso
- słodzik  (ja użyłam miód)
- 1/4 łyżeczki imbiru
- 1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
- 1-2 goździki
- 1/2 łyżeczki cynamonu
- mleko
Cut your pumpkin in half and take out the inside of it.
PL: Przetnij na pół dynie i wyjmij środek.
Cut one of the sides of the pumpkin, like I did it :)
PL: Obetnij jedną część dynii tak jak ja to zrobiłam :)
Pour some water in a pot and put the pumpkin in something with little holes and boil, until the pumpkin will be easy to smash.
PL: Wlej trochę wody do garnka i włóż dynie w naczynie z małymi dziurkami i gotuj, do czasu, kiedy dynie będzie łatwo rozgnieść.
Make your expresso.
PL: Zrób swoje expresso.
Cut the skin of the pumpkin.
PL: Obetnij skórkę dynii.
Smash the pumpkin witha fork.
PL: Rozgnieć dynie widelcem.
After putting the smashed pumpkin into a cup add into it some sweetener.
PL: Po włożeniu dynii do kubka, dodaj trochę słodzika.
Add these into your cup.
PL: Dodaj je do kubka.
Add your expresso into the cup. and then add milk.
PL: Dodaj swoje expresso do kubka i potem mleko.
Did you ever make your own PSL or other Starbucks drink?
xx

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Ja nigdy w Starbucksie nie byłam i chyba raczej nie będę :) Przepis fajny, może bym i sama zrobiła tylko nie lubię kawy itp. :/

    ReplyDelete
  2. Nie byłam nigdy w starbucksie, napój wygląda przepysznie :)
    pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Raz w życiu piłam PSL - uwielbiam dynie, ale przyznam, że jeśli chodzi o starbucks to najlepsze co u nich piłam to jednego roku mieli Cranberry White Chocolate Moccha czy coś takiego - to było przepyszne.

    ReplyDelete
  4. Piłam raz, całkiem niedawno i połączenie przypraw idealnie jesienne, ale jednak dla mnie o wiele za słodki :/
    Pozdrawiam, W.

    ReplyDelete
  5. Świetne diy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł na latte :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Smacznie wygląda i podoba mi się pomysł pisania tego w dwóch językach :) czekam na kolejne posty bo uwielbiam twojego bloga.
    zapraszam do siebie http://alis-diy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajny przepis! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    ReplyDelete
  9. akurat tego nie piłam ale chętnie zrobiłabym w domu ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  10. Ciekawe jak to smakuje. Jeszcze nie piłam takiej kawy, ale chętnie spróbuję :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  11. mmmmmmmmmm pychotka! ♥

    aalleekkss.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wygląda pysznie! Buziaki :*
    aneestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetny pomysł! Wygląda naprawdę fajnie. :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Też wstawiłyśmy posta z przepisem na pumpkin spice latte, jednak trochę się różni, więc wypróbuję także twój sposób następnym razem :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zrobiłaś mi smaka na dynię, a w dodatku na kawę ;) Na pewno wypróbuję.

    jagodowasztuka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajny przepis, jednak ja nie za bardzo przepadam za dynią, a z chęcią bym wypróbowała ten przepis :/.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  17. Wydaje mi się, że raz w życiu piłam ten napój w Starbucksie, ale nie jestem pewna. Na pewno nie był aż tak pyszny żeby zapaść mi w pamięć :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nigdy nie próbowałam ani dyni, ani tego napoju, ale myślę, że mogłabym go wypróbować. Świetny post ! :)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  19. Super wyglada! Teraz bedzie to za mna chodzic...

    http://elepphantblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. SUPER przepis!! I bardzo fajne zdjęcia!
    ZAPRASZAM:
    http://voile-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ciekawy przepis musze sprobować :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja jeden, jedyny raz byłam w Starbucksie w Polsce, ale tego napoju nie piłam. Wydaje się być smaczny :). Ostatnio zaczynam przekonywać się do dyni. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    ReplyDelete
  23. Szczerze nie pomyślałabym, żeby zrobić kawę z dynią, ale bardzo ją lubię i przepis jest naprawdę interesujący. :)
    MALINA

    ReplyDelete
  24. Wygląda przepysznie :) Na pewno wypróbuję
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. to juz wiem co zrobie ze swoja dynia Kochana :D
    obserwuje
    milego dnia zycze ;3

    owdzięczam się za obserwację ;) http://justemsi.blogspot.com/2016/10/cafe-22.html

    ReplyDelete
  26. Nigdy nie bylam w Sturbacks ani nie kupowalam takich "gotowych" ich kaw ktore sa u nas w sklepie mimo wszystko moze kiedys sie tam wybiore! :D
    Musze kupic dynie i z checia wyprobuje tego twojego przepisu chociaz nie mam porownania z oryginalem to i tak mysle ze bedzie pyszne, haha! :D

    Versjada
    ♥Youtube♥

    ReplyDelete
  27. Nigdy nie piłam tego napoju w Starbucksie ale myślę, iż szybko to nadrobię. Jestem strasznie ciekawa tego smaku, a myślę, że jestem też zbyt leniwa, aby przyrządzić w domu.

    magdalens-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Nigdy nie słyszałam o tym napoju. Na pewno kiedyś spróbuję!

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ale ślicznie wygląda, cudna butelka! Zawsze przepisy na tę kawę są dość skomplikowane i w końcu trafiłam na prosty, z łatwo dostępnych składników. Na pewno wypróbuję!

    Zapraszam: KLIK<3

    ReplyDelete
  30. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ta czerwona cerata-mam taką samą haha xd pozdrawiam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.