DIY Autumn Water

8:00 am

Hey guys! Today I thought it would be cool to make a DIY autumn water! These products are available in shops or even maybe you have them at home! You need to stay hydrated even in fall, not even in summer! I don`t drink a lot, cause I don`t like water, but I know that I don`t even drink 1liter of water a day! I need to change it :)

PL: Cześć kochani! Dziś pomyślałam, że będzie fajnie zrobić DIY jesienną wodę! Te produkty są dostepne w sklepach lub może nawet masz już je w domu! Musisz byc odpowiednio nawodniony w czasie jesieni, nie tylko w lato! Nie pije dużo, bo nie lubie wody, ale wiem że nie pije nawet 1 litra wody dziennie! Musze to zmienić! :)
YOU WILL NEED:
- 1 Apple
- 1 Plum
- 1 Pear
- 2-3 cinnamon sticks
- Water

BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ:
- 1 Jabłko
- 1 Śliwkę
- 1 Gruszkę
- 2-3 Cynamonowe laski
- woda

Cut all the fruits and add them and the cinnamon sticks to the water!
PL: Potnij wszystkie owowce i dodaj je razem z cynamonowymi laskami!
enjoy!
xx

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Fajnie to wygląda, jednak jeszcze nie eksperymentowałam na tyle, żeby pić taką wodę :) Pewnie dobrze też smakuje :)

    Tak Po Prostu BLOG

    ReplyDelete
  2. Fajnie się prezentuje ale ten cynamon mnie przeraza
    Dyed Blonde

    ReplyDelete
  3. Świetne to wygląda :)
    Chętnie wypiłabym taką wodę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Smakowicie wygląda :) Chętnie bym wypiła :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. O kurczę wygląda wspaniale! Muszę taką zrobić :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Fajne propozycje, wyglądają naprawdę smacznie, więc w najbliższym czasie postaram się przygotować coś podobnego ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  7. Super DIY, na pewno z niego skorzystam :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super pomysł! Chętnie wypróbuję przepis na taką wodę :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja w te chłodniejsze dni uwielbiam pić herbatę z pomarańczą i sokiem malinowym ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  10. Musi to byc pyszne! Muszę spróbowac! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wygląda to świetnie, ale wiem, że smak jest okropny. Ja kompletnie nie lubię takich rzeczy... Wolę herbaty - są idealne na jesień!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  12. Ciekawa jestem, czy faktycznie masz tylu czytelników z krajów anglojęzycznych, żeby pisać posty po angielsku, czy to typowy lans na "Polkę, która dopiero co zadomowiła się w obcym kraju i już zapomniała ojczystego języka". Pytam bez złośliwości, po prostu jestem ciekawa.
    Pozdrawiam, Tajemniczy Obserwator

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie od 9 roku życia mieszkała w UK, więc może ma jakis znajomych ze szkoły, którym chce pokazać bloga? Szczerze to tez jestem ciekawa odpowiedzi, oczywiście bez złośliwości, tylko z moją straszną ciekawością ;)

      Delete
    2. Z tego co widze nie przeczytałaś nawet gdzie mieszkam, więc jak nawet nie przeczytałaś strony "Wiktoria" i nie wiesz że mieszkam w POlsce to trochę głupio sie wypowiadać, a z wyświetleń to Niemcy, USA I UK zajmują 2,3,4 miejsce w wyświetleniach....Na przyszłość radze najpierw zapoznać się z blogiem osoby, której chcesz skomentować...

      Delete
    3. @LightBreeze mieszkam w Polsce, ale kilka lat temu wróciłam do Polski z UK :)

      Delete
    4. + chyba nie zauważyłaś że pisze po Polsku i Angielsku...

      Delete
  13. Zaciekawiłaś mnie tym diy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. świetny pomysł, szczególnie że jest tu dany cynamon ! :)

    ReplyDelete
  15. Pomysł na DIY naprawdę jest ciekawy i oryginalny. Nie spotkałam się z nim nigdy :)

    ReplyDelete

Spam will be deleted.