Vacation day 3 | Wolf`s Lair

8:00 am

As my hotel was a couple km from the Wolf`s Lair, we decided to go to see the famous place where Hitler nearly got killed. It was a really interesting trip! Of course we had a guide that was really cool and told us all the main things that we should know! But without thurther to do let`s just get into the photos!

PL: Mój hotel jest kilka km od Wilczego Szańca, więc postanowiliśmy się wybrać w to słynne miejsce, gdzie Hitler niemal został zabity! Była to bardzo ciekawa wycieczka. Oczywiście przewodnik był bardzo fajny i powiedział nam wszystkie główne rzeczy, które powinniśmy wiedzieć! Więc bez zbędnego przedłużania zapraszam!
DID YOU BE THERE?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Byłam kilkukrotnie, ostatnio w te wakacje.
    Pozdrawiam,
    normxcore

    ReplyDelete
  2. Fotografie mnie zachwyciły!
    Epickie miejsce, zazdroszczę ;)
    Cieszę się, że chociaż tutaj mogę zobaczyć to miejsce!

    Zapraszam do nas :
    Mój Blog^^

    ReplyDelete
  3. O, czytałam o Wilczym Szańcu parę dni temu :D Nigdy tam nie byłam, nawet w okolicach, a szkoda. Kiedyś na pewno się wybiorę :D
    Pozdrawiam, W.

    ReplyDelete
  4. Swietne zdjęcia :) A miejsce przyznam, że troszeczkę przerażające, ale i fascynujące. Lubię takie historyczne miejsca.
    Miłego dnia,
    ohmels.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Byłam tam kilka razy i bardzo mi się podobało! :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  6. Super post, świetne zdjęcia :*
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nie miałam okazji odwiedzić tego miejsca. Bardzo lubię zwiedzać takich miejsca, w których miały miejsce ważne wydarzenia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajnie są takie miejsca historyczne. Można stanąć w tym samym miejscu co jakiś znany człowiek

    http://by-paolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Chętnie bym się tam wybrała. Świetne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam takie miejsca :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.