TOMMYXGIGI | FASHION SHOW

6:01 pm

Hi guys! I just fell in love with the fashion show and the collection TOMMYXGIGI! So I decided to do a post about it! I`m not going to say a lot about it, cause the photos are just talking about themselfs! In the collection there is a lot of sailor details and fur. Also you can find a lot of oversize clothes and bandamas! So you know that in the autumn/winter season these things will be trendy!

PL: Cześć kochani! Zakochałam się w pokazie i kolekcji TOMMYXGIGI! Więc postanowiłam zrobić o nim post! Nie będę mówiła dużo o nim, bo zdjęcia mówią same za siebie! W kolekcji jest dużo żeglarskich detali i futra. Równiez znajdziesz dużo ubrań oversize i bandamy! Więc już wiesz co będzie modne w sezonie jesień/zima!
Credit to the owners (of course th photos)
Are you planning to get something from the collection?
Have a nice day! :)

XX
BTW. THIS POST IS THE 100 ONE THAT IS ADDED ON THE BLOG! YAY!

You Might Also Like

21 komentarze

  1. oglądałam ten pokaz i marzę o bluzie od T H :O
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
      Christian Louboutin Pumps 12CM Nude Patent Leather
      Christian Louboutin Pumps 12CM Red Patent Leather Wavy pointed
      Christian Louboutin Pumps 12CM Silver pointed
      cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
      http://www.clsneakersmall.com

      Delete
  2. Nie dziwie sie ze zakochalas sie w tej kolekcji jest naprawde swietna! *-* Od pewnego czasu strasznie podobaja mi sie ciuchy oversize w sumie od zawsze bylam w nich zakochana, haha! Dlatego ciesze sie ze ludzie wreszcie zrozumieli ze one sa piekne! <3

    Versjada

    ReplyDelete
  3. Świetne są te ubrania :) Sama bym się w nich zakochałam :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się, że te rzeczy są oversize. Lubię duże bluzy etc.

    Pozdrowionka!
    b l a c k e l e y

    ReplyDelete
  5. Świetny post ! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne, pozdrawiam i zapraszam, obserwuje :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kocham tę kolekcję <3 Gigi <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne stylizacje :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jedna z marynarek przypadła mi do gustu ;)

    Zapraszam:
    Mój Blog^^

    ReplyDelete
  10. Moim zdaniem świetna kolekcja,a Gigi jako twarz marki to strzał w dziesiątkę :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  11. I've been waiting for this collection ever since I saw their ad!

    Oh Dear Bumblebees

    ReplyDelete
  12. Widziałam już tą kolekcję, bardzo mi się podoba! :D

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  13. Dopiero teraz widzę tę kolekcje i bardzo mi się podoba.
    Super blog! Zapraszam również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Brown Sheepskin pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Red Patent Leather
    Christian Louboutin Pumps 12CM Green Apple Patent Pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    ReplyDelete
  15. Widziałam tę kolekcje, jest prześwietna i przykuwa uwagę

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    ReplyDelete
  16. ta kolekcja jest świetna ;) a pomysł na pokaz mnie zachwycił <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  17. Faktycznie, robi wrażenie!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Hello dear, how are you? nice collection.
    I followed you.
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.