How to learn English?

8:00 am

Hi guys! Do you want to learn English? Not only the English at school, but even more! I`ve prepared a couple things you can do to learn this language! Remember, whereever you go, you will find a person that speaks in English! English is the Latin of our times! Without thurther to do, lets get into the post!

PL: Cześć kochani! Chcesz nauczyć się angielskiego? Nie tylko tego co uczą w szkole, ale nawet więcej! Przygotowałam kilka rzeczy, które możesz zrobić by nauczyc się tego języka! Pamiętaj gdziekolwiek, pojedziesz znajdziesz kogos kto mówi po angielsku! Angielski jest łaciną naszych czasów! Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do posta!
Watch movies/TV series with kids!
I don`t mean with little babies, but with children that have like 8-14 years old, they speak the perfect english and you will learn the right english from them! THE DUMPING GROUND is a really cool tv serie that you can learn the right english, so go and check it out!
PL: Oglądaj filmy/seriale z dziećmi! : Nie chodzi mi tu o malutkie bobasy, ale o dzieci w wieku około 8-14 lat, to one mówią tym perfekcyjnym angielskim, bez slangów itd.. To właśnie od nich możesz nauczyć się tego właściwego angielskiego! THE DUMPING GROUND jest bardzo fajnym serialem, w którym możesz nauczyć się tego poprawnego angielskiego, więc zobacz go!
Read fanfictions, but don`t start with Harry Potter!
You can find fanfictions all over the internet, for example Wattpad or Amazon. Don`t start with HP, because it has a bunch of really hard words, that you won`t understand! I like to read english books on wattpad and it`s of course for free! 
PL: Czytaj fanfictions, ale nie zaczynaj od Harrego Pottera! : Znajdziesz fanfictions wszedzie w internecie, np. na Wattpad lub Amazonie. Nie zaczynaj od HP, bo ma bardzo trudne słowa, które nie zrozumiesz! Ja lubie czytać książki na wattpadzie i oczywiście jest za darmo!
Watch YouTube videos in english!
If you want to learn the slangs, watch youtubers from the UK or America, even from Austrialia and Canada, you will find them really easily. You will just learn the slangs that they use and the words that they use really often!
PL: Oglądaj filmy na youtubie po angielsku! : Jeśli chcesz nauczyc się slangów, oglądaj youtuberówn z UK albo Ameryki, nawet z Australii i Kanady, znajdziesz ich bardzo łąteo! Nauczyć się slangów, które używają i słowa, które używaj bardzo często!
xx
Wiktoria!
xx

You Might Also Like

39 komentarze

  1. fajny post
    oglądają filmy można się wiele nauczyc
    Dyed Blonde

    ReplyDelete
  2. Ciekawe propozycję na pewno skorzystam :D
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mi zawsze pomagały seriale i muzyka, do tej pory stosuje tej opcji jak uczę się języków.

    ReplyDelete
  4. Czytanie opowiadań po angielsku jest bardzo fajnym rozwiązaniem :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. najlepsze rozwiazanie to ogladanie seriali ;3
    PS kocham twoje usta i kosci policzkowe!
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to zo gromna checia <3

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Oglądam YouTuba i kilka anglojęzycznych seriali - powoli zaczynam ogarniać akcent, ale ten amerykański :D Zaczęłam też czytać fanfiction z uniwersum "gwiezdnych Wojen", a i miniaturki z "Harry'ego Pottera" zdarzyło mi się przeczytać ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. świetny post, mi angielski nie idzie zbyt dobrze ale skorzystam z rad :) Pozdrawiam i zapraszam :) http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne rady o których na co dzień zapominamy :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  9. Niezwykle przydatny wpis! Korzystam z paru z tych metod i faktycznie mogę też je polecić :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  10. Super sposoby:D Spróbuję oglądnąć filmiki na YT
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  11. Bardzo przydatny post! Ja właśnie chce podszkolić swój angielski więc to mi się przyda! :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  12. ciekawey post! muszę zobaczyć ten serial :)
    ja ostatnio dużo się nauczyłam oglądając "skins" :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Post na pewno przydatny. Ja angielskiego uczę się z zeszytu przedmiotowego, ale bardzo pomagają mi piosenki i seriale, tylko nie takie dla dzieci tylko dla starszych. Większość seriali oglądam z napisami dzięki czemu uczę się angielskiego. O fanfiction bym nie pomyślała, że można z nich czegokolwiek się nauczyć, zawsze myślałam, że jest to czytanie dla rozrywki. Tym mnie zaskoczyłaś :)
    http://mysteryeternal.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Korzystam z tych porad i uważam, że są świetne <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Very nice, Thanks for sharing

    New post
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  16. Ciekawe rady :) Najskuteczniej oglądać pełno seriali i filmików na YT.

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam uczyć się angielskiego. Najwięcej sie nauczyłam właśnie od zagranicznych youtuberów ;P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja wiele uczę się kiedy oglądam film po angielsku z napisami😚Fajne rady
    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  19. Ja wiele uczę się kiedy oglądam film po angielsku z napisami😚Fajne rady
    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  20. Szczerze mówiąc dopiero w liceum zaczęłam ogarniać podstawy tego języka. Oczywiście same lekcje w szkole nie pomogą mi dążyć do jakiegoś przyjemnego dla ucha angielskiego, więc Twoje rady są bardzo pomocne :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Co do filmików to lubię je bardzo oglądac i nauczyłam się już kilka słów do DIY'ów. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja chyba najwięcej nauczyłam się przez oglądanie filmów i zwykłą rozmowę z ludźmi :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba 

    ReplyDelete
  23. dzięki za komentarz ;) pozdrawiam !

    ReplyDelete
  24. Ja chyba najwięcej słów wynoszę z piosenek :D Dobre porady !

    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ja najbardziej lubię oglądać zagraniczne seriale z napisami. :) Dzięki temu poznajemy np. amerykański slogan.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  26. proste i fajne sposoby ;) moga się przydać

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  27. Bardzo przydatny post, stosuje kilka z Twoich rad: oglądam dużo zagranicznego yt, czytam proste książki w języku angielskim i mówiąc szczerze, wiele mi to dało.
    Pozdrowionka, Agatkapomadka.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  28. Również mieszkam w UK, ale od dwóch lat. Ja angielskiego uczyłam się słuchając swoich ulubionych piosenek po angielsku. :)

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/09/ootd.html

    ReplyDelete
  29. Bardzo przydatny post. Ja kiedyś byłam bardzo słaba z angielskiego, ale teraz już o wiele lepiej sobie radzę. Teraz poszłam do gimnazjum i wybrałam angielski profil i udało mi się dostać do lepszej grupy. Codziennie na angielskim poznaję słowa, o których nie słyszałam. I bardzo się cieszę, że nauka angielskiego przychodzi mi łatwiej niż kiedyś. Mam takie plany, żeby w przyszłości zamieszkać w Stanach i mam nadzieję, że to marzenie się spełni.
    Zapraszam na swojego bloga http://weronika-jaks.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  30. Świetne sposoby :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Popieram te sposoby! Sama oglądam dużo filmów po angielsku i widzę znaczna poprawę w rozumieniu języka :) Super blog :*

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Przydatny post! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  33. Pomocne rady, sama się tak kiedyś uczyłam. Ja bym dodała wsłuchiwanie się w angielskie piosenki i przepisywanie tego co się słyszy na kartkę, a potem sprawdzanie poprawności. Żmudne ale pgromnie pomaga w rozumieniu ze słuchu!

    http://giustinella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne sposoby! Ja ogladam duzo streamow z gier oraz seriali po angielsku i tak sie ucze róznych slowek czy nawet zdan :)

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Spróbuję tych porad! Dokształcę się na maturę ! :PP

    aanna-aanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. My z filmów dużo się uczymy!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  37. Super post!
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Moim zdaniem najważniejsze jak już zna sie jakieś podstawy to mowic kiedy tylko sie da i jest okazja i sie tego nie bać, należy przełamać ten wewnętrzny strach, który siedzi w nas i pamiętać, ze Anglicy nie spojrzą krzywo na nas jak cos powiemy złe! :)

    ReplyDelete

Spam will be deleted.