DIY Kylie Jenner Lip Kit!

8:00 am

Hi! Lots of people, like me :) Don`t have the really popular Kylie Jenner Lip Kit that costs about 30 dollars, plus shipping that costs 14 dollars! Thats nearly 180zł! It`s really expensive for one lipstick and one pencil lip liner! Also I heard that some of them were filled to the half! It`s really not fair for these who paided soo much money and got half of the product! In this post I will show you how to make a lip kit via KJ :)

PL: Cześć! Dużo ludzi, jak ja :) Nie posiada Kylie Jenner Lip Kit, który kosztuje około 30 dolarów, plus wysyłka, która kosztuje 14 dolarów! To niemal 180zł! To na prawdę drogo jak na jedną pomadkę i kredkę do ust! Również słyszałam, że niektóre były wypełnione do połowy! To na prawde nie jest fair w stosunku do tych, którzy wydali tyle pieniędzy i dostali połowę produktu! W tym poście pokaże wam jak zrobić taki lip kit w stylu KJ :)
This DIY is really easy, but quite messy, when you will put your lipsgloss into the bottle. Actually the only thing you have to do is mix the mat powder (of course a liquide one) with the eye shadow and make a colour you want, so if you wan`t more colour you just need to add more of the shadow! I put the liquide with the brush that is in the bottle, it`s messy and it takes time, but you can put it in a bottle with a big whole and just get a brush for it, but I didn`t have any so I just used a bottle after a concealer. And actually it`s it! You got your own "lip kit!"
PL: To DIY, jest bardzo proste, lecz jest też bardzo brudzące, kiedy będziesz wkładać płyn do butelki. Tak na prawdę jedyną rzeczą, którą musisz zrobić to zmieszać podkład (oczywiście w płynie) z cieniem i jak chcesz więcej koloru to dodajesz więcej cienia! Ja wkładałam pomadkę pędzelkiem, z której jest butleka (If you know what I mean)... To tak na prawdę wszystko, by zrobić swój własny "lip kit!"
Did you ever tried to do it? Maybe you did it? Write me in the commentes!

You Might Also Like

19 komentarze

  1. fajny pomysł
    Faktycznie te pomadki są mega drogie

    ReplyDelete
  2. Super pomysł. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciekawy pomysł. :) Ja nie uważam, żebym potrzebowała jej pomadek. Uważam, że są lepsze kosmetyki.

    ReplyDelete
  4. Miałam kiedyś pomadkę Kylie Jenner, ale niestety nie było w niej nawet większej połowy to powiedziałam, że więcej nie zamawiam bo szkoda kasy.
    Napewno wykorzystam ten post :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Uzyskałaś naprawdę bardzo ładny kolor. Świetny i tani sposób na kosmetyk.
    Rzeczywiście pomadki KJ są drogie, a to, że do połowy wypełniane to już w ogóle zdzierstwo :/
    Piękny uśmiech!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Prawdziwy Lip Kit jest meega drogi, a tu mamy go prawie za darmoche:-P
    Super pomysł !
    Zapraszamy do nas :-D

    ReplyDelete
  7. WOW, super pomysł zważając na to, że cena oryginalnej pomadki jest tragiczna :O
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    ReplyDelete
  8. pomysłowe :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajny pomysł ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wow! Super pomysł, spróbuje!
    Pozdrawam,http://liisiialy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo ciekawy pommysł, jeszcze o nim ie słyszałam :D

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  12. Wow świetny pomysł :) No niestety pomadki Kylie są drogie :/
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Strasznie chciałabym zamówić pomadki Kylie, ale nawet nie mam jak, eh ;//

    Chciałam zaprosić Cię na mojego bloga. Dopiero zaczynam. Pierwszy post już się pojawił. Zapraszam na - susannesbourbon - mój pamiętnik

    ReplyDelete
  14. super pomysł, zeby pomieszac podklad z cieniem :D napewno kiedyś z tym pokombinuję :D Rzeczywiście pomadki KJ są mega drogie, ale podobno nie są tak rewelacyjne jak wszyscy myślą ;p
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajny pomysł :) Rzeczywiście kosmetyki Kylie Jenner Lip Kit są bardzo drogie. Ja szukam tańszych zamienników takich drogich kosmetyków :) Pomadka wyszła świetnie spróbuję zrobić taką samą :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. www.wonderedwhispers.blogspot.com
    please check out my blog and write a comment to tell me what you think

    ReplyDelete

Spam will be deleted.