3 easy DIY`S!

8:00 am

Hi! Today I done 3 quite easy DIY`S. The first and second diy are messy, so just remember that! I don`t like long intro`s, so lets just get into the diy`s! :)

PL: Hej! Dziś zrobiłam 3 łatwe DIY. Pierwszy i drugi diy jest bardzo brudzący, więc pamiętaj to! Nie lubie długich początków, więc zapraszam na diy! :)

Colourful makeup brushes!
This DIY is really easy, you just need some makeup brushes, I got mine from Banggood! Here`s the link - BRUSHES! The only thing you need to do is fill a bowl with water and put a couple dropes of nail polish in it to make a marble effect, so just watch what I`m doing on the photos :)
PL: Ten DIY jest bardzo łatwy, potrzebujesz kilka pędzli do makijażu. Ja moje dostałam od Banggood! Tu jest link - PĘDZLE! Jedyną rzeczą, którą musisz zrobić to napełnić wodą miskę i kilka kropelek nakieru do paznokci, patrz na zdjęcia :)
Mirrow notebook
To this DIY, you will need some cd`s, a notebook, glue,scissors and a lot of patients. You just need to cut out some shapes from the cd and glue them on to your notebook how I done on the photos! It`s a cool DIY, but messy and it takes a long time. BTW. I used 3 cd`s to do it :)
PL: Do tego diy, potrzebujesz zeszyt, płyta cd, klej, nożyczki i dużo cierpliwości. Musisz po prostu wyciąć kształty z tej płyty, wtedy przykleić je na zeszyt, tak samo jak zrobiłam na zdjęciach! To diy jest fajne, ale robiące bałagan i zajmuje dużo czasu. BTW. Ja użyłam 3 płyty do mojego zeszytu :)
Duck Tape Bookmarkes
I wasn`t expecting this DIY, to be this cool! You will need some duck tape (I got mine from Tiger), some paper and scissors. You just need to cut out two the same size traingles, then put duck tape on one and then duck tape the second one to the first traingle, like I done on the photos! It`s a great way to make your bookmarks and I ill do more!
PL: Nie spodziewałam się, że ten diy jest taki fajny! Potrzeujesz taśmę washi tape (ja mam moją z Tigera), papier i nożyczki. Musisz wyciąć dwa takie same trójkąty, wtedy użyć taśmy i przykleić jedną i drugą stronę (pamiętając zostawić dół nie przyklejony , tak jak zrobiłam na zdjęciach! Jest to fajny sposób by zrobić zakładkę do książek!
The last one is my favourite, write me whats your fav! ♥
xx

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Kreatywne pomysły, najbardziej podoba mi się ten z ozdobieniem pędzli

    /MAGSAILE/

    ReplyDelete
  2. Świetne pomysły :) Z płytami sama wybróbuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ciekawe pomysły, najfajniejszy wydaje mi się być pierwszy pomysł, jednak nie posiadam pędzli do makijażu. Ale na pewno wykorzystam trzeci pomysł, w końcu w roku szkolnym będę miała masę lektur do czytania, a zakładka wygląda ciekawie i funkcjonalnie ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  4. Super post. Zapraszam do mnie ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale fajne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  6. Ale fajne DIY! Najbardziej podoba mi się 2 i 3 :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  7. Tego DIY z plytami to tak najbardziej sie obawiam bo jestem taka ciapa ze pozniej pewnie jakims cudem skaleczylabym sie nimi, haha!
    Pomysl na ozdobienie pedzli jest mega i naprawde swietnie ci wyszedl ten efekt! Gdybym nie wiedziala ze zrobilas to sama zastanawialabym sie gdzie kupilas takie droge pedzle! :D
    A pomysl z tym trojkatem ala zakladka to swietny pomysl! <3 I jutro na sto procent go zrobie! <3

    Versjada

    ReplyDelete
  8. ciekawe pomysły, najbardziej spodobał mi się zeszyt z kawałków płyt :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zdobienie pędzli bardzo ładne!
    Pozdrawiam,
    normxcore

    ReplyDelete
  10. 1 DIY spotkałam tylko z innymi rzeczami, np: z kubkiem. A ostatni też fajny, kiedyś widziałam podobny tylko z wąsami na pasku (i też na róg)

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete
  11. Świetne diy, szczególnie to pierwsze! :)

    Zapraszam do mnie!
    Mój blog~KLIK

    ReplyDelete
  12. Ostatnią opcję z zakładką do książki znam! Nawet mam gdzieś taką narożną zakładkę w kształcie stworka, który "je" mi kartkę książki, haha :D Podoba mi się jeszcze pomysł z pędzelkami :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    ReplyDelete
  13. Wow, mega pomysły :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Najbardziej podobają mi się te pędzle. Świetny pomysł :)!
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    ReplyDelete
  15. Super pomysły na DIY! Najciekawszym jest ten z płytą.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  16. Ten ostatni to super pomysł! Muszę to zrobic. :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.