I Came Back To Poland!

8:00 am


I`m in Poland! On Wednesday I had a plane to Poland from Leeds. I spent there nearly six weeks! I can`t believe that these six weeks have gone so quick! But I am glad that I decided to go there :) I`m going now for vacation so I think there are going to be some posts with photos from there, but when I come back I am planning to do a couple Back To School posts, but It`s going to be just like maybe 3 posts, so I won`t be long :) BTW. When I landed in Poland in Gdańsk, there was a evacuation from the terminal, cuz there was a probability that someone put a bomb in the terminal, so we needed to wait, but some people are really stupid to call that there is a bomb on the airport.... But I am really happy that I was in the UK and yeah, just lets look a these photos from the plane :)

PL: Jestem w Polsce! W środę miałam samolot do Polski z Leeds. Spędziłam tam prawie 6 tygodni! Nie mogę uwierzyć, że te tygodnie minęły tak szybko! Ale jestem zadowolona, że zdecydowałam się na ten wyjazd :) Jadę teraz na wakacje, więc będą pewnie posty z niego, ale jak wróce zrobie serie BACK TO SCHOOL, ale nie będzie ona długa, może 3 posty. BTW. Jak wylądowałam w Gdańsku, była ewakuacja z terminalu, bo było prawdopodobieństwo podłożenia bomy, więc musielismy czekać, ale niektórzy ludzie są na prawdę głupi by dzwonić, że jest bomba na lotnisku... Ale jestem bardzoszczęśliwa, że byłam w UK i tak, więc zobaczcie zdjęcia z samolotu :)
That is it, see you later alligator :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Oo, fajnie, że jesteś juz w Polsce, widzę, że byłaś na wakacjach naprawdę długo ;) zdjęcia z samolotu są śliczne ;) Czekam na posty z serii Back to Scholl ;)


    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  2. Niesamowite widoki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja z kolei dwa dni temu wrocilam do Anglii z Polski haha
    (W.)

    ReplyDelete
  4. Nigdy nie leciałam samolotem ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. super widoki zapraszam do mnie :) Pozdrawiam

    http://zakreconaaja.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. Gratulacje świetnego wyboru i udanych wakacji :D wypoczywaj!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  7. Jeszcze nigdy nie leciałam samolotem z czego lekko ubolewam przez te zdjęcia hah
    Widoki muszą być przepiękne...

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Cieszę się, że jesteś już w Polsce. Cudowne ujęcia z samolotu ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia :) Bardzo mi się podobają tę z samolotu. Pozdrawiam
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajnie, że jesteś już w Polsce :)
    Ładne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  11. Kochana ja się bardzo cieszę,że to był tylko fałszywy alarm z tą bombą...
    kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zazdroszcze lotu samolotem, ja nigdy nie leciałam.
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    ReplyDelete
  13. Mój kuzyn był przez całe wakacje w Anglii, poleciał do swojej mamy (mojej cioci), która tam pracuje, żeby sam coś zarobić. Wraca dzisiaj do Polski :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete
  14. Super zdjęcia, ładne widoki :)
    Będę czekać na back to school :D
    lifeascamilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nigdy nie leciałam samolotem więc cholernie Ci tego zazdroszczę, ale może mi też się kiedyś uda!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę lotu samolotem :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.