BACK TO SCHOOL LIFE HACKS

12:22 pm

Hi! Sorry that I didn`t add any posts in the last days, but I was on vacation and I couldn`t take my laptop with me... But today I done my first post from the BACK TO SCHOOL series. Last year I didn`t do it on my blog, but in this year I decided to do it. So, I prepared some school life hacks, so I hope you will like the post and lets just get into the life hacks!

PL: Cześć, przepraszam, że nie dodałam żadnego posta przez ostatnie dni, ale byłam na wakacjach i nie mogłam zabrać laptopa ze mną... Ale dzisiaj zrobiłam pierwszy post z serii BACK TO SCHOOL. W zeszłym roku nie robiłam tej serii na blogu, ale w tym postanowiłam zrobić. Więc przygotowałam kilka szkolnych trików, mam nadzieje, że spodoba wam się post i po prostu przejdźmy do trików!
Don`t use google for searching for information, use SCHOLAR.GOOGLE.COM and you will find more info for your work!
PL: Nie używaj google do szukania informacji, użyj SCHOLAR.GOOGLE.COM i znajdziesz tam więcej info dla swojej pracy!
The best time to study is:
4am-6am (Brain function -100%)
6am-7.30am (Brain function - 50%)
Night time (Brain Function - 20%)
PL: Najlepsze godziny do uczenia się:
4am-6am (Funkcjonowanie mózgu - 100%)
6am-7.30 (Funkcjonowanie mózgu - 50%)
Nocne godziny Funkcjonowanie mózgu - 20%)
If you actidentlly close a tab, just click ctrl+Shift+T and it will reopen!
Jeśli przez przypadek zamkniesz kartę, kliknij ctrl+Shift+T i otworzy się znów!
If you need to learn for a test, watch a documentary film about it and it will be much easier to learn it!
PL: Jeśli musisz nauczyć się do testu, obejrzyj film dokumentarny o tym i będzie o wiele łatwiejsze nauczenie się!
If you need to focus, but you can`t, just look at something yellow, cause this colour reduces the production of melationion, that is a chemical that makes you sleepy.
PL: Jesli musisz się skupić, ale jakoś nie możesz, spójrz na coś żółtego, bo ten kolor zmniejsza produkcje melatoniny, która odpowiada za seność. 
If you can not focus on your lesson, just record it and at home listen to it!
PL: Jeżeli nie możesz się skupić na lekcji, nagraj ją i w domu możesz ją odtworzyć!
You can remember the value of PI (3.1415926), by counting each words letter of the sentence - MAY I HAVE A LARGE CONTAINER OF COFFEE.
PL: Możesz zapamniętać liczbę PI (3.1415926), licząc litery każdego słowa zdania - MAY I HAVE A LARGE CONTAINER OF COFFEE.
If you doing homework listen to Hans Zimmer Pandora. The music has no distracting lyrics and it makes you motivated!
PL: Jeśli robisz zadanie domowe, posłuchaj Hans Zimmer Pandora. Ta muzyka nie ma rozpraszającego tekstu i motywuje cie!
If you don`t know how to do a math homeworks, just go to MATHWAY.COM and that site will solve your math problemsand it will explain it for you!
PL: Jeśli nie wiesz jak zrobić zadanie z matematyki, wejdź na MATHWAY.COM i ta strona rozwiąże ci problem i wytłumaczy!
If you have a headache, eat a mint. It has been proved that it reduces your stress levels.
PL; Jeśli masz ból głowy, zjedź miętówkę lu coś miętowego. Jest to dowiedziane, że zmniejsza pozion stresu.

Thats it, see you in the next post! xx

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Bardzo fajny post! Nie spotkałam się jeszcze z takim ;) Na pewno wykorzystam któryś z twoich pomysłów ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do zadawania pytań w poście 'Q&A, czyli ZAPYTAJ MNIE O COŚ!' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wow, ciekawe lifehacki, o większości nie miałam pojęcia ;) szczególnie przydatny dla mnie będzie ten pierwszy i ósmy :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  3. Hack nr 1 bardzo ciekawy - nie miałam pojęcia o tym :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne life hacki ;)
    Pozdrawiam !
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Przydatne porady o wielu z nich nie miałam pojęcia i chętnie wykorzystam :)

    ReplyDelete
  6. Świetne porady! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wow, praktycznie na każdym blogu są takie same lifehacks, a ty podałaś inne, o których naprawdę nie słyszałam. Na pewno wykorzystam!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super post! Pamiętam jak moja klasa nagrywała lekcje języka polskiego, bo babka była bardzo surowa i na następnej lekcji pytała bardzo szczegółowo.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Super post. Masz świetne pomysły. Pozdrawiam :)

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetne rady :)
    Napewno wykorzystam, niektóre z nich :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetne są te triki :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    ReplyDelete
  12. Haha z tym funkcjonowaniem mózgu to całkiem fajne ;d Już wiem dlaczego nauka wchodziła mi tak ciężko do głowy... Zazwyczaj za naukę brałam się póżnym wieczorkiem ;d
    Dziękuję kochana za odwiedzinki u mnie :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetne, na pewno wykorzystam niektóre z nich! :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    ReplyDelete
  14. Wow, naprawdę przydatny post! Extra ciekawy pomysł, pierwszy raz czytam coś w tym stylu.

    justletthembe.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ciekawy post! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jeszcze takiego postu nie spotkałam! rewelacja :*
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  17. Z twoich porad na pewno skorzystam :) Świetny post!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Pierwszy raz widzę taki post z serii Back to school. Podoba mi się. Wiele przydatnych life hacków :D
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  19. Bardzo ciekawe porady! O ostatniej nigdy nie słyszałam :D

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetne rady, na pewno będę z nich korzystać w ciągu roku :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajne rady! Co prawda, od października idę na studia, ale myślę, że niektóre z nich i tak będą przydatne ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  22. Na pewno wiele z tych lifehacków mi się przyda :)
    Zwłaszcza z tą stroną internetową z zadaniami z matmy!
    Bardzo ciekawy post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Na pewno wiele z tych lifehacków mi się przyda :)
    Zwłaszcza z tą stroną internetową z zadaniami z matmy!
    Bardzo ciekawy post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Bardzo przydatny post!
    Wiele z tych lifehacków na pewno mi się przyda.
    Zwłaszcza ze stroną z zadaniami z matmy.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Great post! Very inspiring!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajne i ciekawe rady! Nie słyszałam o większości z nich :) zapraszam :D
    http://floverxv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Chociaż na blogach pełno lifehacków back to school, to o tych jeszcze nie słyszałam! Zapamiętam! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. O kurdę, o większości rzeczy nie słyszałam, choć pełno tego typu postów Internecie :O
    Chyba zapiszę sobie link do niego :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetny post, bardzo przydatny ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ciekaqe pomysły :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Twój post back to school z pewnością wyróżnia się wśród innych :) Ciekawe informacje.
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  33. Mega ciekawe i oryginalne life hacki, jestem pewna że bardzo mi się przydadzą w nadchodzącym roku szkolnym!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie :)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Muy buenos consejos, yo también vuelvo a la escuela muy pronto
    feliz semanita, a disfrutar de lo que queda de verano y te espero por mi blog
    www.hoymesientomoda.com

    ReplyDelete
  35. super triki z których na pewno skorzystam :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Na bol glowy jest rowniez idealny sok z winogron! Badz wypicie duzej ilosci wody! W moim przypadku osoby z napadami migrenowymi dziala! <3
    Wlasciwie to wiekszosc tych hackow widzialam na youtubie ale zawsze fajnie jest tez je poczytac! Szczegolnie ze mega fajna grafike zrobilas! <3

    Versjada

    ReplyDelete
  37. Świetne hacki :) Nie słyszałam o co niektórych, na pewno z nich skorzystam :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Świetne porady, zwłaszcza z liczbą PI ! <3

    Pozdrawiam,
    K.

    katey-kateyy.tumblr.com

    ReplyDelete
  39. Ciekawe haki :D Nawet nie wiedziałam o istnieniu Scholar...
    A ta muzyczka, jest taka cudna :D i ten trik ze stroną, zapamiętam go, bo mam bardzo skurczową rękę :P

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete
  40. swietne rady ;3 na pewno skorzystam z tego, aby uczyc sie wlasnie o tych porach, moze dzieki temu poprawia sie moje wyniki w nauce ;3
    moze wspolna obserwacja? ja juz i z to z wielka checia
    milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    ReplyDelete

Spam will be deleted.