31.07.16 | Heugh Gun Battery Museum

8:00 am

Hey guys! How are you? On Sunday I went to Hartlepool, again. It was like the third time I went there :) I actually wanted to go there a week ago, but we had like thirty minutes to the closing, so we just decided to not go there that day :) BTW. When we buying the tickets, a guy that was selling them looked at my coat, and said "ACF, you will get a cheaper ticket." So we got a cheaper ticketSo, yeah I wrote a lot in the last posts, soo without thurther to do lets get into the photos :)

PL: Cześć kochani! Jak się czujesz? W niedziele pojechałam do Hartlepool, znowu. To był jakiś trzeci raz, kiedy tam jestem :) Tak właściwie to chcieliśmy iść tam tydzień temu, ale mieliśmy trzydzieści minut do zamknięcia, więc zdecydowaliśmy nie wchodzić tamtego dnia :) A tak w ogóle miałam tamtego dnia ubraną wojskową kurtkę i przy kasie, facet patrzy się na moją kurtkę i mówi "ACF* to masz zniżkę." Więc weszliśmy tam taniej! No więc, w ostatnich postach dużo pisałam, więc w tym bez zbędnego przedłużania zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
*ACF is from the British Army ( I have an orginal coat from the BA).
*PL: ACF to jest z Brytyjskiej Armi (Mam oryginalną z BA).
Top - New Look | Jeans - Primark | Shoes - Converse | Coat - British Army

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Świetne zdjęcia :)
    Genialna jest ta kurteczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ciekawe miejsce, mojemu bratu, by się na pewno spodobało :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Muzeum nie w moim stylu, aczkolwiek chętnie bym je odwiedziła, żeby dowiedzieć się czegoś nowego i zobaczyć, coś innego ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    ReplyDelete
  5. Muszę koniecznie kiedyś zwiedzić to muzeum! Ładne zdjęcia :)
    Mój blog:
    www.girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. śliczne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. The photos are great!
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    ReplyDelete
  9. Lubię takie miejsca. :) Twoja kurtka jest świetna i fajnie, że dostałaś tą zniżkę dzieki niej :D

    ReplyDelete
  10. Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę, że tam byłaś :)
    Hardkorowo Normalna

    ReplyDelete
  11. fajna atrakcja! no i ta kurtka jest świetna :D
    pozdrawiam i obserwuję :*
    aladejewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetne miejsce;) fantastyczną kurtkę masz!
    Sandicious

    ReplyDelete
  13. bardzo fajne zdjęcia ;d fajna stylówka;d
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    ReplyDelete
  14. Kurtka jest fenomenalna! A jaka świetna miejscówka. Bardzo fascynująca dla fanó takiego klimatu. :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajne miejsce i fajne zdjęcia :)
    kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia a kurteczka prezentuje się świetnie na takim tle!

    Mój blog

    ReplyDelete
  17. To świetnie, że udało się ze zniżką ;) Super fotki!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  18. Super zdjęcia i ciekawe miejsce :) Teren wydaje się być całkiem spory.. A w tej kurtce po protu się zakochałam, świetna jest :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na talikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajnie! I tą kurtką idealnie się wpasowałaś :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete

Spam will be deleted.