100 Songs that you need to listen!

8:00 am


Hi guys! I hope everything is alright :) Today I got my mind, youtube, spotify and my music and thound songs that you need to listen! They are my favourite and maybe I forgot about some of the songs, but I`ts ok :) So yeah without thurther to do, lets get into the songs!

PL: Cześc kochani! Mam ndzieje, że wszystko u was jest ok :) Dziś zebrałam swoje myśli, youtube, spotify i moją muzykę i znalazłam piosenki, których muzisz posłuchać! To są moje ulubione i może zapomniałam o niektórych, no ale ok :) No więc, bez zbędnego przedłużania, zobaczmy piosenki!
DISCLAIMER - THE SONGS ARE MIXED AND THEY ARE NOT ARRANGED FROM MY FAVOURITE!

1. Little Mix - Grown
2. Shawn Mendes - Treat you better
3. Selena Gomez - Same old love ft. Fetty Wap
4. Calvin Harris - This is what you came for
5. DNCE - Toothbrush
6. The Chainsmokers - Don`t let me down
7. The Academic - Mixtape 2003
8. Jonas Blue - Fast car
9. Cameron Dallas - She bad
10. Ed Sheeran - Photograph
11. Selena Gomez - Hands to myself
12. DJ Snake - Middle
13. Jonas Blue - Perfect starngers
14. One Direction - Drag me down
15. Lukas Graham - Mama said
16. Shawn Mendes -  This is what it takes
17. Ariana Grande - Into you
18. Avicii - Hey brother
19. The 1975 - Somebody else
20. OneRepublic - Wherever I go
21. Ed Sheeranm - Friends
22. The Academic - Thought I told you
23. OneRepublic - Lose myself tonight
24. Dapurr - Lose control ft. Olivia O`Brien
25. Rihanna - Needed
26. Kodaline - All I want
27. 5 Seconds Of Summer - Amnesia
28. ZAYN - BeFoUr
29. Justin Timberlake - Can`t stop the feeling
30. Matt Simons - Catch & Release
31. The Academic - Chasers
32. Sia - Cheap Thrills
33. Hozier - Cherry Wine
34. Ariana Grande - Dangerous woman
35. Ed Sheeran - Don`t
36. Rone Pope -  A drop in the ocean
37. Troye Sivan - FOOLS
38. Rihanna -  FourFiveSeconds ft. Kanye West
39. Jason Derulo - Get ugly
40. Macklemore & Ryan Lewis - Growing up ft. Ed Sheeran
41. Little Mix - Hair
42. The Script - Hall of fame
43. Daya - Hide away
44. The Weeknd - The hills
45. Selena Gomez - Hit the lights
46. The Chainsmokers - Roses
47. Coldplay - Hymn for the weeknd
48. Amber Run - I found
49. The Vamps - I found a girl
50. Ed Sheeran - I see fire
51. Mike Posner - I took a pill in Ibiza
52. Zedd - I want you to know ft. Selena Gomez
53. Jason Mraz - I won`t give up
54. Justin Bieber - I`ll show you
55. Alessia Cara -  I`m yours
56. Andrew Belle - In my veins
57. Drake - Jumpman
58. Selena Gomez - Kill em with kindness
59. Major Laser -  Light it up
60. R.City - Locked away
61. Zara Larrson - Never forget you ft. MNEK
62. Sigala - Sweet lovin ft. Bryn Christopher
63. Fifth Harmony - Work from home
64. Jason Mraz - Lucky
65. Scott Helman - Machine
66. Meghan Trainor - NO
67. A Great Big World - OASIS
68. Nathan Sykes - Over and over again
69. The Academic - Northern boy
70. ZAYN - Pillowtalk
71. Kygo - Raging ft. Kodaline
72. Hailee Stenfeld - Rock bottom
73. Matoma - Running out
74. Adele - Send my love to your new lover
75. Cheat Codes - Sex
76. ROBIN SCHULZ - Show me love
77. Ellie Goulding - Something in the way you move
78. Shawn Mendes - Stiches
79. Twenty One Pilots - Stressed out
80. The Script -  Superheroes
81. Iggy Azalea - Team
82. Ed Sheeran - Tenerife sea
83. The Academic - Different
84. X Ambasadors - Unsteady
85. MKTO -Wasted
86.Charlie Puth - We don`t talk anymore ft. Selena Gomez
87. Lawson - Where my love goes
88. Seafret - Wildfire
89. Rihanna - Work ft. Drake
90. Troye Sivan - Youth
91. Lukas Graham - 7 years
92. Alan Walker - Sing me to sleep
93. David Guetta - This one`s for you ft. Zara Larrson
94. Drake - One dance
95. Galantis - No money
96. Zedd - Beautiful now
97. Alvaro Soler - Sofia
98. Jennifer Lopez - Ain`t your mother
99. Zara Larrson - Lush life
100. The Academic - Sometimes


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Moja siostra miała takie słuchawki, ale je popsuła. Dobry bas miały :D Piosenki mogłaś wrzucić na playliste na yt :) W swoim przed ostatnim poście napisałam o takim pomyśle ;)

    www.gitaraiszpilki.pl

    ReplyDelete
  2. Szczerze, to mam zaplanowany bardzo podobny post :)
    Dużo jest moich ulubionych piosenek ;)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  3. 2,3,32,61,79,89 - to takie moje jedne z ulubionych :)

    ReplyDelete
  4. Większość z tych piosenek znam i sama słucham ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam, niektóre piosenki :)
    Fajna lista :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Niektóre piosenki są świetne :)
    Bardzo fajny post :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajne piosenki, wiele znam i lubię :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Większość piosenek znam, jednak w moje wakacje nie było ich za wiele. To dziwne, ale nie czułam potrzeby ich słuchania, chociaż to właśnie muzyka mnie często inspiruje i wprawia w dobry nastrój.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  9. Większość z tych wymienionych piosenek słyszałam :) Niektóre dopiero sobie odtworzę :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  10. Wow, jak dużo! Większość z tych piosenek znam, ale są i takie, które będę chciała odsłuchać w najbliższym czasie. ;)
    Na pewno skorzystam z listy, pozdrawiam.

    Ronnie-soczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. większosc znam! obserwuje od dawna:)
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    ReplyDelete
  12. Wiele z nich znam i lubię. Teraz ciągle słucham I know what you did last summer - Camilla Cabello i Shawn Mendes <3

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. i love so many of these songs, definitely going to check out the ones i haven't heard before!

    danielle | avec danielle

    ReplyDelete
  14. Normally I don't read article on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thank you, very nice post.

    I will share it my site !!!!
    http://thesavvybitchlifestyle.com/

    ReplyDelete
  15. Niektóre piosenki również moje ulubione :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete

Spam will be deleted.