'You can`t base your life on other people`s expectations.'

8:00 am

Hi! This session was done in Sunderland! I saw this wall and I knew that I want a session on it. The graffitti looks amazing! Also when we were coming back there was a great wall with graffitti on, so i hope I will have time to go and do a session on that wall also! I found the quote from the title on tumblr and I thought it would be a great title for this post! Btw. it`s Stevie Wonders quote :) Ok, lets go and see the photos!

PL: Cześć! Tą sesję zrobiłam w Sunderlandzie! Zobaczyłam tą ścianę i wiedziałam, że musze zrobić sesję na niej. Graffiti wygląda bardzo fajnie! Również kiedy już wracaliśmy widziałam świetną ścianę z graffiti, więc mam nadzieje, że uda mi się zrobić sesje też na niej! Znalazłam cytat z tytułu na tumblr i stwierdziłam, że to świetny tytuł do tego posta! Btw. To jest cytat Steviego Wondera :) Ok, więc zapraszam do zobaczenia zdjęć!
Coat - F&F | T-shirt - Modoo | Jeans - House | Shoes - Converse

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Cudowna sesja ma cudownej ścianie!
    http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sesje zdjęciowe na tle graffiti są świetne. :)

    ReplyDelete
  3. jakie genialne graffiti! :0 super masz te spodnie :)

    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękna stylizacja :)
    Tło jest boskie, sama bym zrobiła przynim zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Faktycznie, że aż grzech nie było zrobić tam zdjęcia :) Graffiti jako sztuka powinna zaistnieć, a nie takie bazgroły jak u Nas w Polsce. Choć zdarzają się też i fantastyczne motywy ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wybrałaś świetne miejsce na sesje zdjęciową. ;)
    Pięknie wyglądasz.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ale cudowne zdjęcia! Uwielbiam takie murale, zdjęcia na ich tle zawsze mają taki swój klimat. Pozdrawiam x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ale cudowne zdjęcia! Uwielbiam takie murale, zdjęcia na ich tle zawsze mają taki swój klimat. Pozdrawiam x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Na tle tej ściany wyszłaś genialne, super spodnie <3

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia :)

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia ! :D stylizacja mi się podoba :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  12. W pewnych momentach bardziej skupialam sie na graffiti niz na tobie XD Wybacz mi ale graffiti naprawde mega swietne nie dziwie sie ze chcialas je uwiecznic!
    Uwielbiam taka forme graffiti ktora jest sztuka bo nienawidze jak ktos po prostu wandalizuje i nazywa to sztuka..

    Versjada

    ReplyDelete
  13. Na początku chcę Ci powiedzieć, że zakochałam się w Twoim blogu! Od razu powędrowałam do zakładki 'freebies' i przycisk 'obserwuj' sam sie tak jakoś wcisnął.. :)
    Śliczne graffiti! Cóż, zapraszam do Białegostoku - ma powstać mural z Zenkiem Martyniukiem, prawdziwa sztuka!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super sesja! Interesujące graffiti :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Przepiękna stylizacja i świetna grafika w tle! Super do niej pasuje :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    ReplyDelete
  16. Genialne boyfriendy <3 Ja się czaję i czaję i do tej pory jeszcze żadnych nie mam :/ Tło też wybrałaś świetne, też chcę tam na zdjęcia!

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. cytat świetny :) nie słyszałam go wcześniej o.O serio to słowa Wondera? wow :O
    cudowne graffiti :D też bym chciała przy tym zdjęcie :)
    nie przepadam za spodniami z dziurami ale z tą ramoneską prezentują się genialnie :3
    masz przepiękną buzię *.* wyglądasz naturalnie pięknie ♥ myślę, że pewnie idealnie pasują ci sukienki w pastelowych kolorach *.* ♥
    +dodaję blog do obserwowanych bo fajnie tu ;D
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  18. Ostatnio także widziałam ciekawe graffiti, aż trudno uwierzyć, że można mieć taki talent...

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Wow, to arcydzieło! Nie dziwię się, że musiałaś zrobić tam zdjęcia. Też bym zrobiła! :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia! Mega tło :) zapraszam do mnie - start-afire.blogspot.com i życzę powodzenia!!

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Piękne graffiti, osoba która go malowała ma świetny talent :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Super ta sciana! :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  24. Świetna ramoneska :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/07/francuska-glinka-czerwona_28.html

    ReplyDelete
  25. Super wyglądasz :) Kochana co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ciekawa stylizacja, mnie najbardziej spodobała się kurtka na Twoim zdjęciu.

    Pozdrawiam, emiliamccurdy.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.