SEA

7:00 am

Hi! How are you? Maybe you know that I`m in the UK recently. I`m actually living by the sea. On Wednesday I went to see the view. So I done some photos, that I love! BTW. I just fell in love with Mixtape 2003 by The Academic! Just listen if you like Indie music! Also If you have time listen to more of the academic songs! :) The weather was quite nice and for bit is was soooo hot that I wanted to take of make jacket! But we where coming to the car so it didn`t have sence. Enjoy the photos! :)

PL: Hej! Co u was? Może wiecie, że jestem teraz W UK, tak właściwie to mieszkam nad morzem. W środę wybrałam się nad morze, by zobaczyć krajobraz. Więc zrobiłam kilka zdjęć, które uwielbiam! BTW. Zakochałam się w piosence Mixtape 2003 zespołu The Academic! Posłuchaj jeśli lubisz gatunek muzyczny Indie! Również jeśli masz czas posłuchaj więcej ich piosenek! :) POLECAM! Pogoda była całkiem ładna i na chwilę zrobiło sie tak ciepło, że chciałam zdjąć kurtkę! Ale wracaliśmy już do samochodu, więc to byłoby bez sensu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)
Million points for these who saw all the photos!


You Might Also Like

25 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! Ahh te piękne widoki :) :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia, kochana! Ja jadę nad morze dopiero w Sierpniu i nie mogę się doczekać!

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Book Haul z Kasią!' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Przepiękne widoki, świetny pomysł z tym snapem!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam wyjazdy nad morze!
    Super zdjęcia, ładne widoki :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetne, klimatyczne zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  7. krajobraz piękny i bardzo klimatyczne zdjęcia!
    Sandicious

    ReplyDelete
  8. Wyśmienite zdjęcia! Ahh... Morze :D Bardzo ładnie tam ;3 Kusząco :D Hehe. Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;*

    ReplyDelete
  9. Ahh zazdroszczę widoków w UK, naprawdę oddają one klimat tego miejsca, życzę dalej przyjemnej pogody i pozdrawiam! :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. piękne widoki :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia! :) Jak ja znowu chciałabym pojechać nad morze. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęci i cudowne widoki :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  13. mega zdjęcia ;) super widoki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  14. Genialne widoki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zazdroszczę pobytu nas morzem *.* Zdjęcia są genialne, a widoki po prostu wspaniałe *.* Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ale piękne zdjęcia i widoczki *.*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    ReplyDelete
  17. Jejku moje marzenie to kiedyś tam pojechać!
    Cudowne zdjęcia! :)

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Przepiękna plaża - ma swój urok, trochę mroźna, zachmurzona, a jednak nadal niezwykła <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. świetnie napisany post, zdjęcia również cudowne
    zostawiam obserwacje i zapraszam do siebie! :) W A Y N V

    ReplyDelete
  20. cudowne zdjęcia, dawno nie było mnie nad morzem. Cudowny klimat :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. jakie urocze zdjęcia <3
    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. przepiekne masz te zdjecia! ten klimat <3 cos wspanialego :)
    moze wspolna obserwacja? :)

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam!( odpowiadam na obs) JUST EMSi

    ReplyDelete

Spam will be deleted.