I`m in Great Britain...AGAIN!

5:35 pm

Hi, I hope you all doing well! :) I`m very happy cause I`m in England the SECOND time this year! I`ve got a lot of ideas that I wanna share with you all guys on my blog! If you follow my snapchat or just my blog a couple of posts ago I wrote that my summer plans have changed and I going to be in England for a couple of weeks! IF YOU WANNA SEE MORE ADD ME ON SNAPCHAT - Wiktoriablogx

PL: Cześć, mam nadzieje, że wszystko z wami w porządku! :) Jestem bardzo szczęśliwa, bo jestem w Anglii DRUGI raz w tym roku! Mam bardzo dużo pomysłów, które chce z wami podzielić na blogu! Jeśli obserwujecie mnie na snapchacie lub na blogu, kilka postów temu napisałam, że moje plany wakacyjne zmieniły się i będę w Anglii na kilka tygodni! JEŚLI CHCESZ ZOBACZYĆ WIĘCEJ DODAJ MNIE NA SNAPCHACIE - Wiktoriablogx
I need to say that in the past couple of days it wasn't raining very much. Actually it was only for a couple of hours on Wednesday! But it is quite cold (about 18). If someone is following me on snapchat, knows that I was shopping already and I bought a couple things :) I'm going so bye and see ya in the next post!! PS. Don't forget to see the photos and comment me your favourite!

PL: Musze powiedzieć, że przez ostatnie kilka dni nie padało za dużo. Tak na prawdę to tylko w środę kilka godzin! Ale jest całkiem chłodno (około 18). Jeśli ktoś mnie obserwuje na snapchacie to wie że byłam już na zakupach i kupiłam kilka rzeczy :) Ja już uciekam, więc pa i widzimy się w następnym poście! PS. Nie zapomnij zobaczyć zdjęć i napisać w komentarzu, który najbardziej ci się spodobał!

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Zazdroszczę pobytu w Anglii *.* Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają, a widoki z samolotu są zjawiskowe ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pięknę zdjęcia z samolotu ;)
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim poście ? marrstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia :)
    udanego pobytu w Anglii :*

    ulciiakblog [klik]

    ReplyDelete
  4. Ale super! Bardzo Ci zazdroszczę takiego wyjazdu :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    ReplyDelete
  5. Wow *_* Zazdroszczę ;*
    Zdjęcia mega ładne.
    PS. Nie uznaj tego za hejt, ale w notce po polsku jest bardzo dużo podstawowych błędów.. Zapewne jest to spowodowane twoim długoletnim mieszkaniem za granicą. Jednak niektóre zdania brzmią, jakby były dosłownie skopiowane z google tłumacza ;/ Postaraj się nad tym popracować, a będzie perfect ;*
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. też mieszkałysmy w Anglii ale rok krócej niż ty!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  7. Chciałabym chociaż raz w życiu tam polecieć :)
    Świetne zdjęcia
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Czekam na dalsze relacje z wyjazdu ;-)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę wyjazdu. Uwielbiam zdjęcia z okna samolotu <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. super :) chciałabym się tam kiedyś wybrać

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia :)

    Mogę liczyć na pomoc po kliknięciu na link, to jest dla mnie ważne
    https://fasionsstyle.blogspot.com/2016/07/brytyjka-sklep-internetowy.html

    ReplyDelete
  12. ostatnie zdjęcie moim zdaniem jest najlepsze :)
    Miłego pobytu!

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  13. Wszystkie zdjęcia są na swój sposób piękne! Jest w nich cos takiego magicznego.. :) A co do wyjazdu, to swietnie, że udało Ci się kolejny raz wylecieć do UK! Ja też bym bardzo chciała się tam znaleźć ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia
    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. Wyjazd do Anglii to moje największe marzenie więc mega Ci zazdroszczę :/

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  16. Oglądam Cię na snapie, bo cały ten wyjazd to mega super sprawa!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  17. Ależ Ci zazdroszczę ^.^
    Cudowne zdjęcia *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jejku, ale Ci zazdroszczę takiego wyjazdu, zawsze marzył mi się pobyt w UK. Koniecznie muszę Cię dodac na Snapie! :)

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia, cudowne widoki z samolotu *-* Udanych wakacji!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  20. Lubie zdjęcia z samolotu :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jakie piękna zdjecia ;*
    Pozdrawiam ;)

    http://victim-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia ^^ ja się boje latać :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    ReplyDelete
  23. Boskie zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zazdroszcze pobytu! Nigdy nie miałam okazji być w Anglii :)
    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  25. Ja miałam okazję być w Szkocji i chętnie odwiedziłabym wyspy jeszcze raz!
    Miłego pobytu :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    ReplyDelete
  26. Ładne zdjęcia i miłego pobytu. :)

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  27. Zazdroszczę pobytu w UK! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  28. Ale świetne zdjęcia!
    Zawsze chciałam być w Anglii :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Oo, mam nadzieję, że wyjazd będzie udany, sama chętnie zwiedziłabym kawałek Angii :) A co do zdjęć, to każde mi się podoba, piękne niebo zostało ujęte, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ale zazdroszcze! Jakiej czcionki użyłaś do nagłówka?

    typical-teengirl.blogspot.com zapraszam, nowa nazwa bloga:) oddaje obserwacje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nwm bo nie mam swojego laptopa moge ci podac jak wroce do Polski :)

      Delete
  31. Uwielbiam Anglię! Zazdroszczę wyjazdu :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  32. Nigdy jeszcze nie byłam w Anglii (no dobra dwa razy w tym roku na lotnisku haha) marzy m się ona już od kilku lat, więc czekam na relacje na blogu.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. To fajnie, też chciałabym pojechać do Anglii... I zazdroszczę mojemu kuzynowi (w moim wieku- 16 lat), który leci za niedługo do Anglii na miesiąc do jego mamy (która tam pracuje) i będzie tam pracował. Tak samo moja starsza kuzynka (22 lata) z chłopakiem polecieli do Holandii też pracować...
    A ja w tym roku nie ruszam się poza granice Polski, ale za to objadę prawie całą Polskę :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete

Spam will be deleted.