What To Pack In Your Carry-On Bag? + What to wear on a plane!

11:30 am


Hi! This post is for these people who have no idea what to pack into your carry-on bag for the plane. These things can`t be too heavy and you can`t take some things. Ok, without thurther to do let`s just get to the rest of the post!
PL: Cześć! Ten post jest dla ludzi, którzy nie mają pojęcia co zapakować do swojej torby podręcznej do samolotu. Te rzeczy nie mogą być za ciężkie i również nie możesz zabrac niektórych rzeczy. Ok, bez zbędnego przedłużania zapraszam do kolejnej części postu!

The first thing you need to do is to check what sizes are required for your carry-on bag./Pierwszą rzeczą, która musisz zrobić jest sprawdzenienie wymiarów/limitu torby podręcznej.
What can you take to the plane?/Co możesz zabrać do samolotu?
High heel shoes, clippers for nail trimming, razors (one use only), deodorant/anti-perspirant (to 100ml only), creams (to 100ml only), nail polishes and nail polish remover (to 100ml only), medicines, tooth paste, makeup (to 100ml only), food and drinks (remember drinks to 100ml only), cameras, phones, powerbanks, laptops, chargers. FOR MORE INFO HERE!
PL: Buty na wysokim obcasie, cążki do obcinania paznokci, jednorazowe golarki, dezodorant/antyperspirant (do 100ml tylko), kremy (do 100ml tylko), lakiery do paznokci i zmywacz do paznokci (do 100ml tylko), leki, pasta do zębów, produkty domakijażu (do 100ml tylko), jedzenie i picie (pamiętaj picie tylko do 100 ml), aparaty/kamery, telefony, pwerbanki, laptopy, ładowarki. WIĘCEJ INFO TUTAJ!

WHAT TO PACK IN YOUR CARRY-ON BAG?/CO SPAKOWAĆ W SWOJA TORBĘ PODRÓŻNĄ?

+ Deodorant - Just to be refreshed while traveling.
+ Bag - I recomend a rucksack, cause it`s comfy.
+ Gums - Lots of kinds and perfect for the landing.
+ Documents - Without them you won`t go anywhere!
+ Phone - Just so it won`t be boring.
+ Sweater - In the airplane it`s always cold. (especially at night)
+ Water/Drink - Remember to be hydrated.
+ Makeup - If your luggage will get lost you will have some makeup in case.
+ Hair brush - Just if your hair get messy.
+ Sun glasses - Sometimes it`s really sunny out there and you can hide your tired face under the sunnies.
+ Headphones - So you can listen to music.
+ Socks - In case it gets really cold in the plane or somehow your luggage can get lost so you will have some socks.
+ Underwear - You luggage can get lost, so you will have some underwear in case.
+ A book - In case your bored.
+ Perfum - Just to smell nice (remember not to much!)
+ Tissues - In case!
+ Pen & a notebook - Sometimes you just need to fill something!
+ Charger for each electronic device - So it won`t die!
+ Powerbank - So you can charge your phone!
+ Snacks - In case you get hungry!
PL:
+ Dezodorant - By się odświeżyć!
+ Torba - Ja polecam plecak, bo jest wygodny.
+ Gumy do żucia - Dużo smaków/rodzaji i idealny na lądowanie czy startowanie.
+Dokumenty - Bez nich nigdzie nie pojedziesz!
+ Telefon - Po prostu by się nie nudziło!
+ Woda/picie - Pamiętaj by być nawodnionym!
+ Produkty do makijażu -  Jeśli twoja walizka zaginie, by mieć trochę produktów na wszelki wypadek!
+ Szczotka do włosów - Jeśli twoje włosy będą potrzebowały rozczesania!
+ Okulary przeciwsłoneczne - Czasem tam u góry jest bardzo słonecznie lu po prostu by zakryć zmęczoną twarz.
+ Słuchawki - By słuchać muzyki.
+ Skarpety - N awszelki wypadek, gdy będzie zimno i jakby twoja walizka zaginęła!
+ Bielizna -  Jesli twoja walizka zaginie, ędziesz miała bieliznę.
+ Książka -  Na wszelki wypadek, jakbyś się nudziła.
+ Perfum -  By pachnieć ładnie (pamietaj tylko by nie za dużo!)
+ Chusteczki - Na wszelki wypadek!
+ Długopis i notatnik - Czasem musisz coś wypełnić!
+ Ładowarki do każdej elektronicznej rzeczy - By nie rozładowało się!
+ Powerbank - By mieć jak naładować swój telefon!
+ Przekąski - Gdybyś zrobiła się głodna!

What to wear?/Co ubrać?
I depends of course of how long is your flight. If it`s not to long you can wear a dress or your favourite pair of jeans! If it`s long (+5h) you should wear something really comfy! But remember that on planes is quite cold so take a scarf or something that will make you worm!
PL: To oczywiście zależy od długości twojej podróży. Jeśli nie jest za długa możesz ubrać nawet sukienkę lub ulubioną parę jeansów! Jeśli jest dłuższa (+5h) powinnaś ubrać coś wygodnego! Ale pamiętaj że w samolocie jest całkiem chłodno, więc zabierz szalik lub coś ciepłego!


I have a question! WOULD YOU LIKE TO SEE A VIDEO FROM ENGLAND!??
PL: Mam pytanie! CZY CHCIELIBYŚCIE ZOBACZYĆ FILMIK Z ANGLII!?? 

SEE MY TRAVEL ESSENTIALS AND TIPS!
PL: ZOBACZ MOJE NIEZBĘDNIKI I PORADY W CZASIE PODRÓŻY!

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Raczej w lot samolotem wybiorę się nie prędko, nad czym ubolewam, to Twój post mnie bardzo zaskoczył. O wielu rzeczach nie miałam zielonego pojęcia!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;) Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni!

    >> LAST DREAM BY ME <<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  3. Fajny post :D
    Ja tylko raz w zyciu leciałam samolotem :D do tunezji, krótka podróż :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete
  4. Ja się tak boję latania, że raczej nigdzie się samolotem na razie nie wybieram haha Ale notka super, jestem mega ciekawa tego Twojego wyjazdu, kocham UK! Już dodaję Cię na snapie, a co do filmiku z wyjazdu to jestem zdecydowanie na tak!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  5. Samoloty to nie dla mnie - boje się ich jak nie wiem co. Warto mieć też przy sobie leki, chociaż nie wszystkie można zabrać.

    ReplyDelete
  6. Ja teraz jak latam to zazwyczaj zabieram wszystko do podręcznej i nawet nie próbuje się pakować w duża, jak już raz zmiescilam się na tygodniowa podróż to już tak zostałam! Polecam, sama planuje zrobic taki post w najblizszym czasie :)

    ReplyDelete
  7. Fajny post, bardzo pomocny:)
    Udanego pobytu w Wielkiej Brytanii życzę i pozdrawiam cieplutko!
    http://hdshua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wow, świetny post, jednak ja jak na razie raczej nie wybiorę się w podróż samolotem :c

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  9. Jak na razie nie mam okazji lecieć samolotem :(

    http://by-klaudiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. niestety jeszcze nie miałam okazji lecieć samolotem, :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  11. Bardzo przydatne porady szczegolnie dla takiej osoby jak ja ktora nigdy nie leciala samolotem i w najblizszym czasie nie chce xD
    A bylam swiecie przekonana ze mieszkasz w Anglii! Dlatego bedziesz robila oprowadzanie itp a tu prosze :D Milej wycieczki! :D I tak powtarzam poraz kolejny z checia obejrze filmik xD Buziaki!

    Versjada

    ReplyDelete
  12. dzięki przyda się bo właśnie za kilka dni wylatuję :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja boję się latać samolotami na pewno nigdy mnie nikt nie namówi

    Truskaweczka (klik)

    ReplyDelete
  14. Bardzo przydatne porady. Miałam już tę przyjemność lecieć samolotem i chętnie poleciałabym jeszcze kilka razy. Fakt w samolocie jest ciut zimno wiec polecam zaopatrzyć się w jakiś sweterek itp. Pozdrawiam.
    Ps. Zazdroszczę tego wyjazdu do UK. ;)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Post bardzo przydatny. Bardzo /ci zazdroszczę. Aż 6 tygodni!
    To muszą byc bardzo ciekawe wakacje :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo przydatny post! Ja jeszcze nie leciałam samolotem, ale z rodzicami planuję zimą wreszcie swoją pierwszą podróż! :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  17. Ja jeszcze nie leciałam samolotem :(
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    ReplyDelete
  18. Leciałam samolotem do Nowego Yorku choć się bałam, ale było fajnie :)
    Pakowałam wszystko co według mnie było potrzebne, a tak naprawdę to większość rzeczy nie używałam :)
    Bardzo fajny post napewno skorzystam z niego :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Warto wiedzieć :) Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku polecę gdzieś samolotem ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Udanego wyjazdu! Zdarzyło mi się latać samolotem, zawsze jest właśnie ten problem, że nie można wielu rzeczy ze sobą przewozić w bagażu podręcznym :D
    Świetne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Przydatny post :)

    +zapraszam: st3laa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Tyle z tym problemów, że bardzo się cieszę, że nigdzie nie wylatuje! :D Bardzo przydatny post! ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    ReplyDelete
  23. Ja niestety nigdy nie wyjeźdzałam, ale myślę że dla innych post będzie przydatny. Szczególnie że masz świetny styl pisania :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Przydatny post:) Mimo, że na razie nie będę miała okazji leciec samolotem to może się kiedyś przyda:)
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo przydatny post, na pewno wiele osób skorzysta :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, KLIK :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  26. Mój odwieczny problem - co ze sobą zabrać (I nie ważne, czy lecę na tydzień czy na weekend)

    ReplyDelete

Spam will be deleted.