23.07.16 Sunderland | Marriage Proposal, Primark & Winter Gardens

8:00 am

On the 23rd of July I went to Sunderland with my dad. My dad gone to work and I went to the mall, to go especially to Primark, that It would be a shame if I didn`t go there! But I came about 8 o`clock, so like 5 shops where open, so I went to Greggs for a chease and onion pasty for breakfast :) IT`S THE BEST PASTY EVER! About 9 o`clock I started searching for Primark, but I saw Disney store, so I just popped into that shop and I was looking for some cute toys! But when I was looking for the toys, in a little cinema for the kids (of course in DS), a guy PROPOSED A GIRL! For me it`s was sooooo cute, like who didn`t want to get proposed in such a cute way! But when I finally got out of DS i went to Primark. So I started a search for some cute clothes. I spend there about 2h and I didn`t regret it! Then I went to a couple of shops and had a break in Starbucks. Then I went out of the mall and decided to go to the winter garden and a museum. It`s really cool that a lot of museums in the UK are with a free entry. So I went there and done some photos that you can see underneath. Also I done some footage for a YouTube video in the winter garden and in the park that is next to the museum. I done a quick walk in the park and I came back to my dads work. After that we went to buy the lens for my camera. Next we just went to a oriental restaurant and on a quick session and then we just came home :)

PL: 23 Lipca pojechałam do Sunderlandu z moim tatą. Mój tata poszedł do pracy, a ja poszłam do centrum handlowego, a szczególnie do Primarku, co szkoda by było ominąć, będąc tam. Przyjechałam około godziny 8, więc jakieś 5 sklepów bylo otwarte, więc poszłam do Greggsa na śniadanie :) Około 9 zaczęłam szukać Primarku, ale zobaczyłam sklep Disneya, więc weszłam do niego. Kiedy szukałam fajnych zabawek, w małym kinie dla dzieci (oczywiście w SD), chłopak OŚWIADCZYŁ SIĘ DZIEWCZYNIE! Dla mnie to było meggggaaaa słodkie, no kto nie chciałby się oświadczyć w taki sposób! Ale kiedy nareście wyszłam z tego sklepu, poszłam do Primarka. Więc zaczęłam szukać fajnych ubrań. Byłam tam około 2 godziny i nie żałowałam! Potem poszłam do kilku sklepów i zrobiłam przerwę w Starbucksie. Następnie poszłam do zimowego ogrodu i muzeum. To bardzo fajne, że wiele muzeów w UK ma darmowe wejście. Zrobiłam kilka zdjęć i w ogrodzie zimowym zrobiłam kilka kadrów do filmiku na YouTubie. Przeszłam się całkiem szybko po parku, który jest obok muzeum i wróciłam do pracy mojego taty. Po tym poszliśmy kupić obiektyw do lustrzanki i przeszliśmy się do orientalnej restauracji. Jak zjedliśmy zrobiliśmy szybką sesję na bloga oraz by wypróbować obiektyw, no i wróciliśmy do domu :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Aż zazdrościć takiego miłego dnia :)
    Mam nadzieje, że kiedyś pojadę do UK i zobaczy tyle wspaniałych miejsc na własne oczy.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. http://www.redukcjakosztow.pl/darmowe-muzea/ - warto zwiedzić coś za darmo

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie spędziłaś swój dzień!
    http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    To dobrze, że Muzem jest za darmo, a nie tak jak u nas.
    Zazdroszczę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam w Primarku :)

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia, nie wiem czemu, ale prawie każdy ogród w Anglii kojarzy mi się z penny dreadful. A oświadczyny - przyznam, że chyba nigdy nie widziałam, aby ktoś się komuś oświadczał, ale na pewno musiało to robić wrażenie, w końcu my kobiety tak mamy - na ślubach płaczemy, na weselach połowa się bawi, drugie pół leży pijane pod stołem (nie żebym coś o tym wiedziała, ale czasem to lepsze zajęcie niż siedzieć z babciami przy stole i plotkować), a jak widzimy romantyczną komedie to też ryczymy, chyba że to dziennik Bridget Jones to wtedy lejemy sobie wino i śpiewamy razem z filmem "all by myself" (wersja alternatywna obama self) :D

    ReplyDelete
  7. Oświadczyny musiały wyglądać uroczo :D Świetne zdjęcia
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  8. Musiało być świetnie :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  10. Jeejku widok oświadczyn musiał być ogromnie uroczy! :D Śliiczne zdjęcia♥

    Proszę o klik, Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    ReplyDelete
  11. Jakie śliczne miejsce!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    ReplyDelete
  12. Awww, słodkie takie oświadczyny ♥
    I jeszcze mała poprawka - nareszcie* :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. W ciekawych miejscach byłas ;) Aż zachciało mi się za granicę - czym prędzej do Anglii! :) A jesli chodzi o oswiadczyny, to jestem fanką bardziej kameralnych, gdzie nie ma dużo ludzi, swiadków itp. Co nie zmienia faktu, że jest to naprawdę romantyczny gest ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetna fotorelacja ^^ Z chęcią odwiedziłabym tamte miejsca :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. alee podróże! ile ja bym dała żeby też tam byc<3 a te oświadczyny to mega uroczo musiały wyglądać :)
    kariaxv.blogspot

    ReplyDelete
  16. Ale świetne miejsca zwiedziłaś. Piękne zdjęcia. Fajnie, że byłaś w orientalnej restauracji. :*

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. nic tylko pozazdrościć, a te oświadczyny aww ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Spam will be deleted.