DIY STARBUCKS VANILLA FRAPPUCCINO!

7:00 am

Today I will show you how to do a really easy and tasty DIY! It will be the Starbucks vanilla frappuccino! You won`t need to have a lot of ingredients - about five! So If you don`t have Starbucks in your town/city or you just don`t wanna spend a lot of money in it just do this DIY! You won`t regret it, because it will taste the same!

PL: Dziś pokaże wam jak zrobić bardzo łatwy i smaczny DIY! Będzie to waniliowe frappuccino ze Starbucks`a! Nie będziesz potrzebować wielu składników - około pięć! Więc jeśli nie masz Starbucks`a w swoim mieście lub po prostu nie chcesz wydać dużo pieniędzy, zró ten DIY! Nie będziesz żałować, ponieważ będzie smakować tak samo!
YOU WILL NEED:
1 CUP OF ICE
1 1/2 CUP OF MILK
1 TSP OF SUGAR
1/8 VANILLA EXTRACT
WHIPPED CREAM
3 SCOOPS OF VANILLA ICE CREAM

BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ:
KUBEK LODU
1 1/2  KUBKA MLEKA
1 ŁYŻECZKA CUKRU
1/8 EKSTRAKTU WANILIOWEGO
BITA ŚMIETANA
3 ŁYŻKI LODÓW WANILIOWYCH

How to make it:
1. Add one cup of ice, three scoops of ice cream, one tsp of sugar, one & a half cup of milk and a little bit of vanilla extract do the blender.
2. Blend it!
3. Poor it to the cup that you are going to drink it from.
4. Add some whipped cream on it!
Jak zrobić:
1. Dodaj kubek lodu, trzy łyżki lodów, jedną łyżeczkę cukru, jeden i pół kubka mleka i trochę ekstraktu waniliowego do blendera.
2. Zblenduj to!
3. Przelej do kubka, z którego będziesz piła.
4. Dodaj na górę bitą śmietanę!
Write me in the comments if you done it and if you liked it!
I have a question! WOULD YOU LIKE TO SEE A VIDEO FROM ENGLAND!??
PL: Mam pytanie! CZY CHCIELIBYŚCIE ZOBACZYĆ FILMIK Z ANGLII!?? 

have a nice day! :*

You Might Also Like

42 komentarze

  1. mmm mniami
    good post
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wygląda obłędnie :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  3. Na pewno wypróbuję ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'The Summer Reader Book Tag' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ale narobiłaś mi smaka :0 musze spróbowac zrobić !
    kariaxv.blogspot

    ReplyDelete
  5. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  6. Ciekawa propozycja. Może kiedyś spróbuję. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super blog :) zapraszam do mnie mam nadzieje, że mój również się spodoba :) - http://zakreconaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny pomysł!Wypróbowałam ten sposób z zamrożeniem kawy w foremkach od lody i to jest świetne!Bardzo chętnie zobaczyłabym filmik :)

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  9. Wygląda całkiem smakowicie, a przepis jest dosyć prosty, więc myślę, że wypróbuję go w któryś z wakacyjnych dni ;)

    ***
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  10. genialne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ale slicznie wyglada

    obserwuje oraz zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://variousss.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wygląda super, muszę wypróbować :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo smakowicie to wygląda :)
    Pewnie, że chcę filmik :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Z pewnością bardzo dobre .. muszę spróbować :)
    Ja bym chciała zobaczyć filmik z Anglii! :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  15. Super przepis, muszę koniecznie wypróbować :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  16. Mega pomysł, musze spróbowac bo kocham takie napoje :*

    ReplyDelete
  17. Oooo wygląda bardzo dobre :*
    zapewne i takie było :D
    Super blog:D
    Zapraszam :D poklikasz?
    Blog-KLIK
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    ReplyDelete
  18. Nic, tylko brać się do pracy! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  19. mm musiało wyjść pyszne ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. O ja cię! Jak to pyyyyysznie wygląda, aż chyba odłożę dzisiaj moją dietę i zrobię sobie coś takiego, haha. :D Arleta

    ReplyDelete
  21. Mniam!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  22. wygląda pysznie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Koniecznie będę musiała to wykonać *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Wygląda pysznie a ja nie mogę :((
    http://juliaobi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jejuu <3
    muszę tego spróbować, wygląda pysznie
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Na pewno niedlugo sprobuje! Uwielbiam roznego rodzaju szejki a w Starbucks jeszcze nigdy nie bylam nie mam w okolicy ale mam zamiast tego inne o wiele lepsze kawiarnie (tak twierdzi moja siostra ona ma porownanie xD)
    Zdecydowanie chcialabym obejrzec filmik <3

    Versjada

    ReplyDelete
  27. Przepysznie to wygląda. Napewn się skuszę.
    Nowy post - zapraszam
    Mój blog

    ReplyDelete
  28. Mmmm wygląda super.
    modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mmmm wygląda super.
    modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ale pysznie wygląda
    Zapraszam w wolnej chwili
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Muszę spróbować zrobić. :)

    ReplyDelete
  32. Super przepis i łatwy, aż chyba sama spróbuje :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Za każdym razem, gdy byłam w Starbucksie kupowałam ten napój. Z pewnością przygotuję ten odpowiednik w domu. :)

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. koniecznie muszę zapisać ten przepis, pięknie wygląda!<3

    ReplyDelete
  35. Super, wygląda na prawdę smacznie!:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  36. Cudowny pomysł, już jutro wypróbuję! :)

    Mój Blog

    ReplyDelete
  37. mmm muszę koniecznie spróbować! uwielbiam Starbucksa, a niestety mam trochę do niego daleko dlatego ten pomysł jest idealny dla mnie;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Wygląda naprawdę smacznie :)

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Naprawdę pysznie wygląda!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Pysznie wygląda :D
    A i mam taki sam kubeczek-słoiczek :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete

Spam will be deleted.