Summer Life Hacks

7:00 am

Hi! Who is excited for summer!? I know that I wrote in my last post that I`m not going anywhere for summer, but my plans changed! I`m going to...... GREAT BRITAIN! The second time this year! Isn`t that cool! I`m soo... excited! I`m going to be in a town next to Newcastle and Sunderland! ♥ But lets get into the post, where I`ve done some life hacks for SUMMER!
PL: Cześć! Kto jest podekscytowany na lato!? Wiem, że napisałam w ostatnim poście, że nigdzie nie jadę na wakacje, ale moje plany zmieniły się! Jadę do... WIELKIEJ BRYTANII! Drugi raz w tym roku! Nie jest to fajne! Jestem taka.... podekscytowana!  Będę w miejscowości koło Newcastle i Sunderland`u! ♥ Ale przejdźmy do postu, w którym przygotowałam kilka trików na LATO!

Ice Coffee Hack
Make coffee and pour it into a ice cube tray and freeze it! Then add it into milk and you got ice coffee!
PL: Trik na mrożoną kawę - Zrób kawę i wlej ją do tacy na kostki lodu i zamróź to! Wtedy dodaj to do mleka i masz mrożoną kawę!/credit - aplus.com

Bug Bite Hack
If a bug will bite you use some deodorant or antiperspirant so It won`t hurt that much!
PL: Trik na ugryzienia komarów - Jeśli cie komar ugryzie użyj dezodorant czy antyperspirant, by nie bolało aż tak bardzo!
Phone Hack
If you are going to the beach or swimming pool, put your phone into a plastic bag with a ziplock so It will prevent you from water and sand! Also the screen will work, so this hack is really good!
PL: Telefonowy trik - Jeśli idziesz na plaże lub na basen, włóż swój telefon do plastikowego woreczka z zamkiem, więc to będzie chronić przed wodą i piaskiem! Nadal można używać telefon przez folie, więc ten trik na pewno jest przydatny!
Drink Cover Hack
You will just need a cupcake holder to protect your drink from getting bugs into it! Just do a hole for a straw and your cover is ready!
PL: Pokrywka ochronna - Będziesz po prostu potrzebować foremki do babeczek, by ochraniało twoje picie przed robakami! Tylko zrób dziurkę na słomkę i twoja pokrywka jest gotowa!
Oily Face Hack
If your face is oily and sweaty in the summer, this hack is for you! Just take some baking paper and rub it on your face, so it will be matt! This actually works like oil control tissues!
PL: Trik na tłustą cerę - Jeśli twoja cera jest tłusta i spocona w lato, ten trik jest dla ciebie! Po prostu weż kawałek papieru do pieczenia i przyłóż do twarzy, więc skóra będzie matowa! To na prawdę działa jak bibułki matujące!

Shoe Hack 
You know that feeling, when you leave your shoes on the sun and when you wanna put them on they are hot as shit! The hack is just to turn your shoes on the over side!
PL: Trik na buty - Znasz to uczucie, kiedy zostawiasz swoje buty na słońcu i kiedy chcesz je ubrać są gorące! Trik jest taki by przewrócić buty na drugą stronę!
Dodaj mnie na snapie! Niedługo minie 24h od kąd dodałam pierwsze snapy! Więc szpiesz się! ♥ Miłych wakacji kochani!

See you in the next post! Bye! ♥ XX

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Super pomysl z telefonem!, moj zawsze caly jest w piasku :c

    ReplyDelete
  2. Super post!

    Zapraszam do mnie
    Będzie mi miło jak zostawisz po sobie ślad ;)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny pomysł z tą mrożoną kawą!Na pewno wypróbuję :)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  4. jeśli chodzi o kawę, to niech ta kawa jeszcze wystygnie zanim ją włożysz do zamrażarki :) ja jeszcze polecę ci zostawienie kontaktu na tapecie telefonu, kiedy jesteś na plażī czy, gdzieś gdzie łatwo można go zgubić :p
    Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
  5. Naprawdę świetne triki ^^ Z czwartego pomysłu z całą pewnością skorzystam ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. sporo ciekawych porad, ta z kawą mi się baaardzo podoba i fajna z tym papierem do pieczenia jest, aż sprawdzę. ;) i fajnie, że do Wielkiej Brytanii jedziesz, też bym chętnie się tam wybrała, tylko jakoś zawsze nie po drodze mi tam jest, niestety. ;<
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. bardzo ciekawy post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Dobre triki, bardzo przydatne ;D

    ReplyDelete
  9. Przydatne triki i łatwe w wykonaniu :)

    ReplyDelete
  10. świetne triki, szcególnie z folią i telefonem :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*

    ReplyDelete
  11. Świetne triki! :D Na pewno z nich skorzystam :D

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  12. Ja na plaży telefon głęboko schowany, a góruje książka :D
    To fajnie że wyjeżdżasz :D Baw się dobrze :P

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete
  13. Ciekawe rady ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. to z tą kawa idealny pomysł!

    ReplyDelete
  15. Super triki, choć ja zazwyczaj nie noszę telefonu na plażę. :D

    ReplyDelete
  16. Najbardziej podoba mi się trik na tłustą cerę i na pewno go wypróbuję ;)

    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Trik z telefonem świetny haha!:D

    ReplyDelete
  18. super triki! na pewno wypróbuję ten z mrożoną kawą, bo już od dawna miałam na nią ochotę.
    zazdroszczę ci tego wyjazdu do Wielkiej Brytanii kochana! baw się dobrze, koniecznie porób zdjęcia! <3

    pettie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. trik na mrożoną kawę - świetny ! wypróbuję dziś :D
    Sandicious

    ReplyDelete
  20. Ciekawe triki - zawsze się przydadzą :) Ten z kawą chyba mnie najbardziej przekonuje chociaż ja najczęściej kawę robię w ekspresie i od razu po prostu ją chłodzę :D

    ReplyDelete
  21. Bardzo ciekawy blog, duży plus za ładne zdjęcia!

    Miłych wakacji i zapraszam do siebie:) variousss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Fajne triki :)
    Najbardziej podoba mi się ten pomysł z telefonem i butami napewno mi się przydadzą :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Kilku tych lifehacków nie znałam :D Dzięki, przydadzą się ;)

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo przydatny post! Będę wpadała częściej. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nie wiedziałam, że papier do pieczenia może mieć takie zastosowania :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. Świetne pomysły! ;)

    paczix.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Z papierem do pieczenia bardzo fajny pomysł
    Mój Blog

    ReplyDelete
  28. Bardzo pomocny post :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo ciekawy post :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  30. Dobre rady, zwłaszcza ta związana z papierem :)
    Zapraszam do mnie: http://bezdenny-ocean.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete

Spam will be deleted.