Summer DIYS, ESSENTIALS & MUSIC!

7:00 am

Hi guys! This post officially opens the summer posts! Before I wrote this post I was forced to watch some videos to get inspired! Lets start! ♥

PL: Cześc kochani! Ten post oficjalnie otwiera letnie posty! Przed zrobieniem go byłam zmuszona obejrzeć kilka filmików by być zainspirowanym! Więc zaczynajmy! ♥
I just love this idea, It`s perfect for a picnic or a BBQ! I need to say that salted popcorn and nutella is a great idea! It`s just yummy ♥
PL: Uwielbiam ten pomysł. Jest świetny na piknik lub grill! Musze wam powiedzieć, że solony popcorn i nutella jest świetnym połączeniem! Jest przepyszne ♥
It`s a great idea, it makes your water flavoured and cold too! But a tip I`ve got for you - Don`t keep it a couple days in the freezer, because the watermelon isn`t very good then!
PL: Jest to świetny pomysł, to robi twoją wodę smakową i zimną też! Porada - Nie trzymaj tego kilka dni w zamrażalniku, bo arbuz będzie nie dobry!
It`s a great idea for a summer party! You just cut it the way you want and put a straw in it!
PL: Świetny pomysł na letnią imprezę! Po prostu wycinasz arbuza w kształt jaki chcesz i wkładasz słomkę do arbuza!
yeah, thats it for the post! Have a nice day! ♥
+
I have a question to you all guys! Is there someone who would do me a template for my blog?? Write me in the comment your mail adress and I`ll write to you!
PL: Mam do was pytanie! Czy jest ktoś tu, kto zrobiły mi szablon na bloga?? Napisz w komentarzu twój adress mail`a i napisze do ciebie!

You Might Also Like

33 komentarze

  1. świetne rzeczy! uwielbiam arbuzy
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super są te arbuzowe kostki lodu !
    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny diy. A z tych rzeczy mam tą szczotkę, a książkę zanim się pojawiłeś, zamierzam kupić
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/moje-wosy-pielegnacja.html

    ReplyDelete
  4. Świetne pomysły na rozpoczęcie lata. Bardzo mi się podobają ;)
    Kochana, post jak zawsze świetny i czekam na więcej :)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na '100 książek, które chcę przeczytać #2'
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja uwielbiam arbuzy ♥
    I mam dokładnie taką samą szczotkę do włosów! ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com♥
    Mogłabym Cie prosić o klik w link do koszuli w najnowszym poście? ;)

    ReplyDelete
  6. Nie pomyślałam o połączeniu popcornu i nutelli :) Muszę spróbować!

    Mój blog - zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. Świetne pomysły na lato :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jakie fajne! Zdjęcia i napisy :D
    Zakochałam się w tym :D
    Jakich stron/programów do tego używasz?

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    ReplyDelete
  9. Pomysł dodania chleb do popcornu bardzo mnie zaciekawił... muszę spróbować
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  10. Świetne pomysły! Ja mogłabym zrobić nagłówek zuzannka9@gmail.com
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł z popcornem i nuttelą ;)
    Pomysły są fajne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam arbuzy, yummy! Narobiłaś mi niezłego smaka.. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com/

    Tamten komentarz usunęłam z powodu literówki.

    ReplyDelete
  14. Naprawdę kreatywne pomysły ^^ Świetny post!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale słodkie te przekąski :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  16. Koniecznie muszę wypróbować kostki lodu z arbuza :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. polecam ci queen of moon on a robi ładne szblony :)
    mój blog--- Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
  18. Świetna szczotka do włosów i boskie słuchawki! <3
    Pozdrawiam! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/
    http://nadziejana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny jest ten pomysł z arbuzem, zapraszając przyjaciół na grilla, muszę go wykorzystać. Padną z wrażenia! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam takie posty;) Pomysł z nutellą i popcornem najbardziej mnie zaciekawił!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetne pomysły na diy :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Z checia wykonalabym ci szablon na bloga ale aktualnie mam sporo na glowie i tworze wlasny szablon dlatego przepraszam ale sie nie zaoferuje ;/
    Arbuzowe lizaki i kostki lodu zdecydowanie na tak kocham arbuza pod kazda postacia a taka jest swietna! <3 Na pewno takie lizaki zrobilyby furore na kazdej imprezie! <3

    Versjada

    ReplyDelete
  23. świetne pomysły, muszę na pintereście zainteresować się czy mają coś podobnego, bo póki co oglądam wnętrza od kilku dni.
    Z szablonem na upartego mogę pomóc, chociaż ja ostatnio bardziej skrypty i github niż html.

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam arbuzy! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. genialny post!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Te pomysły z arbuzami znałam juz jakis czas temu, bardzo dobre pomysły :)
    http://www.onlydreams.pl

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam arbuza <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. trzeba wypróbować :D
    https://codeeine.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.