Cracow Haul!

7:00 am

So in this post I want to show you my haul from Cracow! I was there for a day when I had my school trip, so I decided to buy a couple things in the Cracow mall. I bought just like 3 or 4 things because I didn`t have much money left and the clothes were not really cheap! So yeah, lets get into the haul!
PL: No więc w tym poście postanowiłam wam pokazać haul z Krakowa! Byłam tam na jeden dzień, kiedy miałam wycieczkę szkolną, więc postanowiłam kupić kilka rzeczy w Galerii Krakowskiej. Kupiłam jakieś 3 lub 4 rzeczy , ponieważ nie miałam jakoś bardzo dużo pieniędzy, a ubrania nie były jakoś specjalnie tanie! No więc zapraszam to haul`u!

Cropp sports bra
It`s done realy good! The material is really nice and I just love it! I bought it for like 49.90
PL: Cropp stanik sportowy - Jest zrobiony bardzo dobrze! Materiał jest miły w dotyku i po prostu uwielbiam go! Kupiłam go za 49.90

Reserved swim suit top
I saw it in Zakopane and I said that I need to buy it! The colour is such a lovely colour and it`s just perfect for me! I bought it for 49.99
PL: Reserved góra od kostiumu kąpielowego - Zobaczyłąm go w Zakopanym i powiedziałam, że muszę go kupić! Kolor jest przepiękny i po porstu idealny dla mnie! Kosztował od 49.99
Pull&Bear Top
This top is my favourite this month! I just love it! I saw it just when we got into the shop and actually it was the last one and my size! It was like for 39.99
PL: Pull&Bear koszulka - Ten top jest moim ulubieńcem w tym miesiącu! Uwielbiam ją! Zobaczyłam ją od razu kiedy weszłyśmy do sklepu i tak właściwie to była ostatnia i akurat w moim rozmiarze! Kosztowała 39.99
Sinsay Sunnies
I was looking for these type of glasses for like 3 months and I couldn`t find them! I accidently found them and I bought them, becuase they were very cheap - 15.99
PL: Sinsay okulary przeciwsłoneczne - Szukałam takich okularów przez jakieś 3 miesiące i nie mogłam znaleźć! Przez przypadek znalazłam je w Sinsay`u i kupiłam je bo były bardzo tanie - 15.99

F&F Shoes
I actually didn`t buy them Cracow, but in my town. But wanted to show you them, because I bought them not a long time ago! They were for 99.99
PL: F&F Buty - Tak właściwie nie kupiłam ich w Krakowie, tylko w moim mieście. Ale chciałam je wam pkazać, ponieważ kupiłam je nie tak dawno temu! Były po 99.99
So thats it for the haul! See you in the next post! ♥

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Mam bardzo podobny ten stanik sportowy, świetnie się prezentują i jestem ostatnio ich zwolenniczką:) super rzeczy kupiłaś!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  2. Ile pięknych rzeczy! Najbardziej podobają mi się okulary i buty ;)

    Pozdrawiam cię serdecznie z zapraszam do mnie na recenzję 'Tajemnego Ognia' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Czarna koszulka jest świetna! Miałaś szczęście ze akurat był Twój rozmiar
    XX
    kariaxv.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne rzeczy kupiłaś! Strój ma przepiękny kolor :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  5. W Krakowie byłaś? I jak było?
    Tyle kasy na 4 rzeczy? Ja tyle wydaję kiedy kupię co najmniej 6-7 rzeczy, czasem i 10.
    I wiem o czym mówię :D (I to w Krakowskiej, bo mam do niej tylko 5 minutek tramwajem)

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK
    WYLEWNIA WYOBRAŹNI - KLIK

    ReplyDelete
  6. Kraków jest piękny :) Najbardziej podoba mi się różnokulturowość Krakowa ;)

    ReplyDelete
  7. Mam ten sam top z pull&bear :)

    Możesz w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  8. Świetne ubrania. Ja to muszę kupić sobie ten stój kąpielowy. Jest przepiękny :)
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Haul udany widzę ;)
    Piękne rzeczy kupiłaś :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne zakupy, wszystko bardzo mi się podoba :)
    zapraszam w wolnej chwili, pozdrawiam :*
    Mój blog

    ReplyDelete
  11. Świetny haul, mnie mega spodobała sie ta góra od kostuimu i okulary przecwisłoneczne ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥
    Mogłabym Cię prosić o klik w link do koszuli w najnowszym poście? ;)

    ReplyDelete
  12. W Krakowie bywam parę razy w roku, bo w sumie nie mam do niego tak daleko. :) Świetne rzeczy kupiłaś, w szczególności podoba mi się ten czarny top! Nie dziwię się, że jest Twoim ulubieńcem. :) Arleta

    ReplyDelete
  13. Ale cudowne zakupy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetne rzeczy zakupiłaś! Ta góra od stroju kąpielowego i buciki są mega :)
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
  15. Sandałki prześwietne! Sama muszę się zaopatrzyć w podobne! Ogólnie super zakupy :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  16. Fajne łupy, teraz czas na wyprzedaże więc coraz więcej można upolować :)

    ReplyDelete
  17. Jak byłam w Galerii Krakowskiej to zauwazylam ze tam ubrania są nawet 2x drozsze niz w moim miescie (Gdańsk). Góra od kostiumu przeurocza!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  18. No ciekawe zakupy, wszystko mi się podoba ale każda rzecz jest tak droga że raczej bym jej nie kupiła, jestem strasznie oszczędna i nazywają mnie królową promocji :3 ale te buty... jej jakie one śliczne, pokochałam je! dodaj z nimi jakąś stylizację :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękne rzeczy - kostium mnie zauroczył!

    ReplyDelete
  20. Okulary są świetne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetny haul, cudne rzeczy:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/moje-wosy-pielegnacja.html

    ReplyDelete
  22. Naprawdę świetny haul ^^ Okulary i góra od kostiumu kąpielowego bardzo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Sama mierzyłam ten stanik z Croppa, ale same małe rozmiary zostały, a naprawdę jest świetny, ale też szkoda, że nie zrobili majtek do kompletu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super post (śliczny top i ten stanik sportowy) :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia. :) Najbardziej spodobały mi się buty.

    Obserwuję.
    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ale sliczne perelki znalazlas! W Londynie nie bedziesz miala takich sklepow hihi

    ReplyDelete
  27. Mi najbardziej się podoba stanik i okulary, ale wszystko świetne :)
    http://littleprincess-sexy-gold-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Szczerze? Zawsze mialam tak, ze cos mi sie nie podobalo. A tutaj? Wszystkie rzeczy z haulu przypadly do gustu ! super <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Krakow to zdecydowanie moje ulubione miasto! Wybralas naprawde swietne rzeczy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spam will be deleted.